varför vänder man sig hit om ett annat forum ligger nere?
brukar aldrig vara en pettimeter o visa sökresultat o sån bajs men FB e väl fan inte frågeforum för andra forum
varför vänder man sig hit om ett annat forum ligger nere?
brukar aldrig vara en pettimeter o visa sökresultat o sån bajs men FB e väl fan inte frågeforum för andra forum
Antagligen så vänder man sig hit då många snuskianer och andra porrintresserade är registrerade här. Snuska är ju mer ett sätt att lägga upp bilder än ett diskussionsforum. De trådar du länkar till besvarar inte varför sidan är nere.
Det senaste jag hörde var att Admin på snuska ska börja ta betalt för att kunna driva skiten. Kanske kan vara så att ny programvara håller på att instaleras?
nej... menade med trådarna att man kan ju posta där då istället för att starta en ny varje gång.
också reggad på snuska men livet stannar ju inte så till den grad att man måste fråga andra med precis lika mycket vetskap som en själv om felet.
om jag inte har missat att what-the-fuck, admin och wyatt_earp hänger här med??
nej... menade med trådarna att man kan ju posta där då istället för att starta en ny varje gång.
också reggad på snuska men livet stannar ju inte så till den grad att man måste fråga andra med precis lika mycket vetskap som en själv om felet.
om jag inte har missat att what-the-fuck, admin och wyatt_earp hänger här med??
Ahaaa...nu hänger jag med =) Håller med dig om att man ska posta i redan existerande trådar....och trots det fortsätter jag "spamma"
Snuska servern har råkat ut för en hårddisk krasch. Dessutom upptäckte vi att
backup servern inte har gjort något backuper på ett bra tag. Jag och ett flertal tekniker
försöker dock göra allt för att rädda alla bifogade filer. Vi har dock en fräsch backup
av Snuskas databas.
Snuska servern har råkat ut för en hårddisk krasch. Dessutom upptäckte vi att
backup servern inte har gjort något backuper på ett bra tag. Jag och ett flertal tekniker
försöker dock göra allt för att rädda alla bifogade filer. Vi har dock en fräsch backup
av Snuskas databas.