Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-31, 19:44
  #13
Avstängd
Förbannad jävla skitmärke ASUS borde få sluta säljas.
Citera
2018-01-03, 08:47
  #14
Moderator
Snuffelbutts avatar
Låter som problem med mjukvaran snarare än hårdvaran.

PC: köpråd - bärbart --> Programvara: Windows
/Moderator
Citera
2018-01-03, 12:25
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Vart går man in på Windows 10?

Hatar detta windows 10, ser ut att vara utformat för mobiler,konsoler och surfplattor och inte en PC.

Förbannat att Microsoft 7 har slutat säljas

Trycker du på windows+d så kommer du till skrivbordet och då påminner det mycket mer om klassiska OS istället för som du säger "surfplatte-stuk" över det hela
Citera
2018-01-03, 12:35
  #16
Medlem
jag hade också problem med video klipp men sökte efter ny uppdatering o installerade det så inga problem
Citera
2018-01-03, 18:23
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
jag hade också problem med video klipp men sökte efter ny uppdatering o installerade det så inga problem

Det var det visst du, windows uppdatering som orsakade problemet. Men uppdaterat windows nu så det funkar! = )
Citera
2018-01-03, 18:25
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anonympundare
Trycker du på windows+d så kommer du till skrivbordet och då påminner det mycket mer om klassiska OS istället för som du säger "surfplatte-stuk" över det hela


Jojo det är ju sökfunktionen.

Men går väl inte få det klassiska windows formatet som det var på windows 7 permanent?
Citera
2018-01-03, 18:26
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Det var det visst du, windows uppdatering som orsakade problemet. Men uppdaterat windows nu så det funkar! = )
så bra..
Citera
2018-01-03, 20:38
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Det var det visst du, windows uppdatering som orsakade problemet. Men uppdaterat windows nu så det funkar! = )
det verkar som w10 hänger sig helt när det är uppeatering på gång...hände mig nu
Citera
2018-01-03, 21:36
  #21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
det verkar som w10 hänger sig helt när det är uppeatering på gång...hände mig nu


Hände inte mig, kanske ASUS ifrån den svettige asiaten är bra grejer ändå?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback