Citat:
Ursprungligen postat av
nilserikkk
Okej, så TS har gjort en blogg som han promotar här. Är det hela andemeningen med trådstarten?
Varför inte slänga upp guiden här? Eller varför inte hålla sig till de trådar som finns om kryptovalutor?
Om du kollar i de senaste 20 trådarna så ser du att det på varje sida är någon som frågar hur man gör för att komma igång med kryptohandel, ofta i en tråd som handlar om något annat. Svaren folk får är i stil med "kolla in Coinbase", eller liknande utförlighetsnivå. I början skrev jag i trådarna men det är halvsmidigt att svara med 2 A4 varje gång någon ber om råd - du sammanfattar inte alla steg på tre meningar. Så nej, det är ingen blogg, det är en (1) post på en sida som jag kan redigera. Syftet är att informera de som vill ha information och att kunna göra det på ett smidigt sätt.
Inlägg på flashback går inte att redigera när posten väl är gjord, och det tillkommer nya saker varje dag som behöver spridas > jag kände att det var rimligt att samla all info på ett ställe där jag kan redigera texten för att få den att vara relevant även i framtiden.
Ponera att det sker en ny hackerattack i stil med EtherDelta som det bör informeras om i en guide till kryptohandel - då hade huvudposten i den här tråden genast blivit orelevant om guiden hade varit postad här.