Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
Tack!
Edit:
Har nu läst domen, och GM har alltså haft som affärsidé att förse unga tjejer med alkohol (alkoläsk?) för att få tjejerna fulla så han kan begå sexövergrepp mot töserna. Är faktiskt "en klassiker" i sammanhanget, andra fula gubbar som inriktar sig mot en "yngre publik" lockar med godis. Kallades för för "karamellfarbröder".
Tycker det är märkligt att kenyanen har svenskt samordningsnummer förresten. Kenyaner får väl inte PUT på grund av asyl? -Kanske någon svenska som fått hit honom för giftermål/samboskap?
Det där stämmer inte. Ja, jag har också läst domen. Våldtäkten/-erna skedde inte i samband med alkohollangningen.
Min teori är att tjejerna vill sätta dit honom och därför hittar på, eller för den delen skvallrar, angående alkoholen. "Hjälp, jag är bara 19 och ett halvt år och fick alkohol av honom" (som bara var 18-19!).
Eftersom han erkänner sexuell handling med 13-åringen (om än betydligt mildare än vad åtalet gäller) ska han givetvis dömas för det. Men jag tror mycket här är snack också. Varför ändrade vittnena sig i det första fallet?
Håller annars med om att det är en märklig kenyan.
Kanske är han son till någon storfräsare, direktör, diplomat eller gästprofessor, som bor l Sverige under längre tid men inte permanent.
GM har egen lägenhet. Kanske rika föräldrar?
Någon med insyn i kretsarna kanske kan bringa klarhet i detta (utan att röja BO).