2018-03-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Bara 10 avsnitt dock.

Det var ju väldigt lite förstås men undrar om upplägget är helt annorlunda jämfört med vanliga Farmen.
Citera
2018-03-18, 15:04
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Oj vad trist det ser ut. Det hoppar jag. Man vill ju se "normalt" (inte den här gången kanske) folk få utrymme och inte C-kändisar utan underhållningsvärde. Antingen bråk för PR eller fint uppträdande för PR. Samtliga skiter väl i tävlingen till förmån för det personliga varumärket?
Håller med dig där, kan bli trist. Roligare med vanligt folk. Är det en vinst här också med pengar eller gör kändisarna det för att prova på Farmen och för att visa upp sig i TV?
Citera
2018-03-18, 15:07
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Håller med dig där, kan bli trist. Roligare med vanligt folk. Är det en vinst här också med pengar eller gör kändisarna det för att prova på Farmen och för att visa upp sig i TV?

Har för mig att vinstpengarna skall skänkas till välgörenhet
Citera
2018-03-18, 15:11
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Vad bra.
Citera
2018-03-18, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crash

Citat:
Vad bra.

Ännu värre. Då finns det NOLL anledning för dem att kämpa för att vinna (såvida de inte har någon insider i någon välgörenhetsorganisation) och allt handlar om PR. Anna Book och någon Wahlgren med också? Pass iaf.

Aja årets säsong av huvudprogrammet har varit underhållande imho. Hoppas på Sheldon ikväll då.
Citera
2018-03-18, 16:05
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Ännu värre. Då finns det NOLL anledning för dem att kämpa för att vinna (såvida de inte har någon insider i någon välgörenhetsorganisation) och allt handlar om PR. Anna Book och någon Wahlgren med också? Pass iaf.

Aja årets säsong av huvudprogrammet har varit underhållande imho. Hoppas på Sheldon ikväll då.
Tänkte mer på att skänka till välgörenhet är alltid en god sak men nu blev jag också tveksam till om dom verkligen vill kämpa. Om var och en ska skänka till varsin välgörenhetsorganisation så kan det mycket väl bli helt tvärtom - att dom verkligen vill kämpa för att ge pengarna till just den organisationen.
Citera
2018-03-18, 17:09
Medlem
johanjosefssons avatar
Farmen VIP kan ju bli lite som "Mästarnas Mästare", gruppmysande och peppande ryggdunkar. Men det kan också bli lite skriptade raseriutbrott och andra tokigheter som TV4 dirigerar dom att göra. Ska bli intressant! Såga inte programmet än.

Vem vinner finalen ikväll? Sveper ni hela vinflaskan om Alexandra tar hem det? Kastar TV:n i golvet?
Citera
2018-03-18, 17:40
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Farmen VIP kan ju bli lite som "Mästarnas Mästare", gruppmysande och peppande ryggdunkar. Men det kan också bli lite skriptade raseriutbrott och andra tokigheter som TV4 dirigerar dom att göra. Ska bli intressant! Såga inte programmet än.

Vem vinner finalen ikväll? Sveper ni hela vinflaskan om Alexandra tar hem det? Kastar TV:n i golvet?
Svårt att säga, tror att alla tre har en chans att vinna. Hoppas dock på Helena eller Stefan. Är rädd om TV:n så den får stå kvar om Alexandra vinner - hon är ingen värdig vinnare.
Citera
2018-03-18, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Enligt Pawel så var Mulle sjuk.
Det har jan väl varit hela tiden, ligger i hans personlighet.
Citera
2018-03-18, 18:53
Medlem
Citat:
Svårt att säga, tror att alla tre har en chans att vinna. Hoppas dock på Helena eller Stefan. Är rädd om TV:n så den får stå kvar om Alexandra vinner - hon är ingen värdig vinnare.
Jag tror att Helena har 40% Stefan 35% och Alexandra 25% chans att vinna.
Hoppas på Helena!
Citera
2018-03-18, 19:09
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Kan inte påminna mig att jag såg honom. Vet inte om det faktum att han lämnade Farmen utan bli utslagen spelade in.
Var det därför fyllekärrningen som lämnade pga abstinens ibörjan inte heller var med, eller bruden som "skålade" Kirsi inte heller var med?
Citera
2018-03-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Var det därför fyllekärrningen som lämnade pga abstinens ibörjan inte heller var med, eller bruden som "skålade" Kirsi inte heller var med?
Nej, Gustav var ju med och han lämnade frivilligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in