JP är skön, han sa starkt jobbat Stefan, Robban är stolt över dig 👌
Den frasen var nog det mest intelligenta som JP sagt, också. Han rider ju på dom andras rädsla för att bli kallade rasister, den afrikanske drängen JP. En inkvoterad varelse i det här sammanhanget.
Jaaa, Milli Vanilli är borta!
Nu kan hon åka hem till pepparkakeland och snacka sin jävla engelska bäst hon vill.
Vad blir det nästa säsong, folk som snackar arabiska eller zoomaliska kanske, fy fan!
Jag tror att om Dee åker ut så väljer hon Helena som storbonde, eller Robin.
Stefan väljer nog Stella eller Helena.
Var det färska ägg eller de som någon gömt?
Jag tror det blir Helena som blir storbonde.
Äggen behöver nog kollas, brukar vara en höna som värper i balen som ett om dagen så har vissa legat där ett tag. Går att kolla färskheten genom att lägga i vatten, färska ägg sjunker medans sura flyter.
Dee kommer välja Robban som storbonde, med tanke på vad hon skrev "den som behöver det mest". Hoppas det blir så och att han sätter Lecter igen som förstekämpe.
Den som behöver det mest är väl JP eller Helena som inte har någon amulett så då blir det Helena.
Då tror jag mer på att det är den lömska och intriganta Stella som står bakom stölden. Hon samarbetade ju med Pundar-Mulle genom att förstöra duschen, så hon har ju helt klart sabbandet i blodet. En kriminell typ.
Det var ju den feta grisen Alexandra som hjälpte Mulle att förstöra duschen. hon är en parasit som rövslickar Stella och JP bara för att passa in. Bara för hon vann en kunskapstävling i början tror hon att hon äger farmen, en översittare med äcklig svullet ansikte har hon med. Hon är vidrigt ful både utseendemässigt och personlighetsmässigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!