2018-02-21, 22:41
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Fast blir de valda måste de väl kämpa oavsett skador?

Tidigare i säsongen var det påbud, utanför kamera, att det skulle tävlas i husförhör när Daniella skadade sig.
Citera
2018-02-21, 22:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fick vi se Stellas skada någon gång?
Robert (var det väl?) sa att det var på riktigt men är det säkert eller tror han det p.g.a. bandaget?
Tänk om det är simulering eller bara ytterst lite då kan det vara så att om hon blir 1:e kämpe så kan 2:e kämpe välja en gren där en skadad tumme är handikappade och om tummen då är helt ok så kan det bli en lätt match för HotLips.
Undrar om det är en taktisk skada hon verkar ju ha varit ensam i trädgårdslandet när den uppstod.
Har hon en räv bakom örat(eller bakom läppen)?

Dumle har ju eventuellt bara en ursäkt att smita ifrån arbete och är det en riktig skada så blir det lite handikappade med pysseluppgifterna.
Som storbonde så kan hon skita i vilken gren det blir.

Stella är lurig så det är nog en ren bluff eller ett minimalt sår. Alex kan inte tänka själv utan behöver någon som tänker åt henne. Tidigare var det Mulle, ja ja kalla vad ni vill, nu tar hon efter Stella.

Robert sa väl att han att de har nog skurit sig men för att det var för att slippa jobba.
Citera
2018-02-21, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ironi eller hur? Visst är han händig men han borde nog kolla lite på sig själv han är inte MrPerfect som han tycks tro.

Robert är bäst på Farmen.
Ikväll i Expressen beskrivs händelsen när Robert upptäcker att hästen stått med betslet i munnen hela natten- det står i artikeln att produktions ansvariga -givit en uppläxning till den som glömde betslet.
Den ansvariga bör då ha varit antingen Alexandra, Stella, J-p eller Mulle-
detta hände väl medan Mulle fortfarande var kvar på Farmen ?
Fy hästen hade svårt ett helt dygn med den där stången i munnen.
Citera
2018-02-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Fast blir de valda måste de väl kämpa oavsett skador?
vet inte vem som bestämmer- detta är första Farmen programmet jag sett.
Är osäker på vilka regler som gäller- kanske någon annan kan svara korrekt.
Citera
2018-02-21, 23:22
Medlem
Wheatstacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Inget törp idag?

På tal om Törpet, är det verkligen ingen annan som spekulerat i om Helena är kär i norrmannen. Jag tycker att hon är eld och lågor över honom alltmest, särskilt i synken eller vad det kallas, när hon får sitta ensam framför kameran och surra går ju munnen i ett, om vadå, ja Robin robin robin robin robin.. och ögonen rent lyser på henne? Hon ser på riktigt sådär barnsligt förälskad ut som man bara gör, om man är kär och pirrig.
Jag kollade avsnitt från då hon fortfarande var kvar på Farmen, där såg hon mest ut som en likgiltig surpuppa förutom när hon försökte bli "jaktkompis" med Stefan...

Fast allvarligt talat, vem hade inte blivit kär i Robin? Jag sitter själv och blir lite småförtjust i tv-soffan. #NoHomo.
Citera
2018-02-21, 23:23
Medlem
Alltså... Jag har alltid gillat Robert och gör fortfarande eftersom alla andra är såna jävla fittor - MEN, kom igen Robert! Sluta vara så mesig nu, jag vill se dig explodera mot dom andra! Inte bara gnälla för kameran om hur småirriterad du är...
Citera
2018-02-21, 23:27
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Verkar som att Dee och Robert får ta djuransvaret denna vecka så jävla underbart, hoppas att dom får lite kritik också att dom inte sköter det tillräckligt bra.

Du reggade ditt konto 27 augusti 2017 och verkar i det närmaste vara clairvoyant vad gäller framtida händelser i Farmen 2018. Ett sammanträffande bara? 😎
Citera
2018-02-21, 23:28
Medlem
[quote=moshes|63304761]Ikväll i Expressen beskrivs händelsen när Robert upptäcker att hästen stått med betslet i munnen hela natten- det står i artikeln att produktions ansvariga -givit en uppläxning till den som glömde betslet.
Den ansvariga bör då ha varit antingen Alexandra, Stella, J-p eller Mulle-
detta hände väl medan Mulle fortfarande var kvar på Farmen ?
Fy hästen hade svårt ett helt dygn med den där stången i munnen.
De kan ha haft betslat på hästen hela tiden-för att slippa betsla av på kvällarna och
för att slippa göra det på nytt på mornarna
så lät de hästen ha det hela tiden- vem vet?
Stefan förstod sig inte när hästen satte av i galopp mot honom- han trodde att hästen var störd-
hästen ville kanske ha hjälp- eller så ville ha han få äpplen-?
Citera
2018-02-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Du reggade ditt konto 27 augusti 2017 och verkar i det närmaste vara clairvoyant vad gäller framtida händelser i Farmen 2018. Ett sammanträffande bara? 😎
Har också noterat detta-och även det ensidiga och lojala stöd som riktas till Mullorna.
Citera
2018-02-21, 23:36
Medlem
Alexandra, Stella och JP
Det är mobbing på lågstadienivå. Fast vuxna, det borde inte ens vara ok att visa på tv.

Fan jag mår dåligt av det här.

Edit: samtidigt så stör jag ju mig rätt bra på att Dee (främst) och Robert inte säger emot som de bör.
Senast redigerad av _blackened_ 2018-02-21 kl. 23:38.
Citera
2018-02-21, 23:41
Medlem
Det är så uppenbart att Alex och JP (håll Stella utanför hon har faktiskt inte varit med på det här) gör allt det här "mobbningen" av två anledningar.
1 för att jävlas tillbaka lite, dom använder sig av exakt samma kommentarer som Robert och Dee gjorde förra(?) veckan "man måste tänka på djuren, djuren kommer först på farmen" uppenbart att det är lite payback för kritiken hon och Mulle fick ang djurskötseln, Dom fick ju ta hand om djuren och vara med och hjälpa till med uppdragen samtidigt som dem fick kritik att dom inte gjorde ett tillräckligt bra jobb. Nu tycker dom att Dee och Robert ska få gör samma sak

Anledning 2 göra lite TV (mest JP som tänker så) och försöka underhålla folk lite.

Jag menar folk kollar ju på ett program som farmen för underhållningens skull, men ska endå bli få jävla upprörda och förbannade för att folk på en dokusåpa jävlas lite med varandra. Läste en kommentar på fackebook där nån skrev "nu har jag varit hos polisen och anmält tv4" haha, vad är det för fel på folk?
Tillochmed här på flashback har alla omvandlats till upprörda bittra kärringar. Fattar inte... vill man bara ha program på Tv som typ sofias änglar och samhällets hjältar där man ska tycka allt är så underbart och fälla en tår över hur fint allt är, Sådär Amerikanskt skit, vi kanske ska klaga lite mer på tv4 så att dom blippar och censurerar för munnen varje gång nån säger fan på tv.

Sådär här har ni en till jävel ni han kasta lite hat på, den bjuder jag på förklara för mig nu hur dåligt det är med mobbning
Citera
2018-02-21, 23:45
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Oj vad jag gillar Robin. Så extremt sympatisk människa. Hade gärna varit hans vän irl. Väldigt fin människa in i själen, viktigare än några pengar. Heja Robin! Något av en vardagshjälte. Han skulle passa i något människointiktat yrke.
Den enda värdiga vinnaren! Alexandra och J-P är inte ens värdiga att malas ner som gödsel till åkrarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in