2018-02-21, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Med tanke på att hon "slagit vad" om att gå upp 20 kg innan Farmen, så borde väl vågen stanna på drygt 480 kg kan jag tänka mig.
Eller åtminstone 100?
Jamen det är mycket luft i huvudet så 477 kanske?
Citera
2018-02-21, 20:05
Medlem
JayJayAdamss avatar
Tandköttsbabianen i ett nötskal ”hon ska sitta på en hök i trädet...hoho hoho”

Människan måste blivit tappad i parketten som liten eller råkat ut för syrebrist.

Jag har gått från att tycka väldigt illa om tjockisen till att fullkomligt hata fettot. Funderar starkt på att kräks ut mitt avsky i ett sms till henne men mitt sunda förstånd stoppar mig, något som lyser med sin frånvaro när det kommer till Stella rövläpp, tandköttsbabianen och Heffaklumpen.

Läser ni tre i tråden ska ni veta att det finns x antal tusen människor som fullkomligt avskyr er.
Citera
2018-02-21, 20:06
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Om det är någon som ska klättra i träd, så är det väl den som har mest apgener?
Upp och hoppa nu Jean-Babian, visa vad du kan!

Skulle gjort som den gamle gode ”Liston” Söderberg, när Västerås (?) mötte Hammarby och ”Liston” tyckte en HIF-spelare var dryg.
- Upp i trädet!
Och så pekade han på nåt träd som växte där bredvid.
Citera
2018-02-21, 20:06
Medlem
Fnisss avatar
Usch och fy för tjockisen Alexandra. Aldrig förr har jag känt ett sådant agg mot en person jag ej träffat själv och skulle fasiken inte dra mig för att ge henne en örfil om jag stöter på henne i det verkliga livet.

USCH!!!!!!!!! Tjocka och lata människor föder ett sådant hat hos mig, hon är både FYFAN.
Citera
2018-02-21, 20:08
Medlem
Inget törp idag?

På tal om Törpet, är det verkligen ingen annan som spekulerat i om Helena är kär i norrmannen. Jag tycker att hon är eld och lågor över honom alltmest, särskilt i synken eller vad det kallas, när hon får sitta ensam framför kameran och surra går ju munnen i ett, om vadå, ja Robin robin robin robin robin.. och ögonen rent lyser på henne? Hon ser på riktigt sådär barnsligt förälskad ut som man bara gör, om man är kär och pirrig.
Jag kollade avsnitt från då hon fortfarande var kvar på Farmen, där såg hon mest ut som en likgiltig surpuppa förutom när hon försökte bli "jaktkompis" med Stefan...
Citera
2018-02-21, 20:09
Medlem
Hävdar det igen att Alexandra inte är 100.. Ser särskolemässsig ut att se på.. Undras om alla kromosomer är i jämna par där...
Citera
2018-02-21, 20:10
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Med tanke på att hon "slagit vad" om att gå upp 20 kg innan Farmen, så borde väl vågen stanna på drygt 480 kg kan jag tänka mig.
Eller åtminstone 100?

Haha... slagit vad om att gå upp i vikt... såg bilder på hennes Facebook som var flera år gamla. Hon har varit mullig hela tiden (även innan hon träffade Mulle).
Citera
2018-02-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fniss
Usch och fy för tjockisen Alexandra. Aldrig förr har jag känt ett sådant agg mot en person jag ej träffat själv och skulle fasiken inte dra mig för att ge henne en örfil om jag stöter på henne i det verkliga livet.

USCH!!!!!!!!! Tjocka och lata människor föder ett sådant hat hos mig, hon är både FYFAN.
Tjock,lat,ointelligent,elak och humorbefriad.
Vilket CV Dumle har.
Citera
2018-02-21, 20:14
Medlem
Skulle det inte vara Torpfinal idag? Sker den på söndag istället?
Citera
2018-02-21, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Inget törp idag?

På tal om Törpet, är det verkligen ingen annan som spekulerat i om Helena är kär i norrmannen. Jag tycker att hon är eld och lågor över honom alltmest, särskilt i synken eller vad det kallas, när hon får sitta ensam framför kameran och surra går ju munnen i ett, om vadå, ja Robin robin robin robin robin.. och ögonen rent lyser på henne? Hon ser på riktigt sådär barnsligt förälskad ut som man bara gör, om man är kär och pirrig.
Jag kollade avsnitt från då hon fortfarande var kvar på Farmen, där såg hon mest ut som en likgiltig surpuppa förutom när hon försökte bli "jaktkompis" med Stefan...
Det är nog lätt hänt.
Lång tid tillsammans och han verkar ju vara en trevlig och händig typ.
Fast hon (och Robin) framhöll ju Pawel som något av mänsklighetens räddning så där kanske TV4:s redigering har undanhållit oss mycket.
Citera
2018-02-21, 20:15
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Hävdar det igen att Alexandra inte är 100.. Ser särskolemässsig ut att se på.. Undras om alla kromosomer är i jämna par där...

Möjligt att hon lider av någon mildare intellektuell funktionsnedsättning. Det är väl iofs inget fel i sig. Det jag stör mig på är att hon tycks vara en rakt igenom elak människa.

Scenen när Alexandra kom underfund med att det var ett dåligt val att göra Stella till förstakämpe var hysteriskt rolig. Hon har istället kommit på att det är ett bra val att göra sin andra bundsförvant, J.P, till förstakämpe.
Citera
2018-02-21, 20:16
Medlem
Jackxasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Inget törp idag?

Törpet är slut! Dom kommer slåss om en plats till farmen nu som kommer sändas på vanliga farmen avsnittet på söndag eller måndag antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in