2018-02-16, 04:38
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Vad kan vi utröna av detta?

Åker ut på söndag och fejlar på torpet.
Citera
2018-02-16, 06:27
Medlem
bombaccis avatar
Få se när torpet börjar brinna som de visat i trailers i flera veckor nu. Vore lite tråkigt om ett så gammalt o fint litet hus blev förstört. Får lite " k- märkt" känsla när jag ser torpet. Nästa som måste eventuellt försvara sin torpet plats måste ju vara Robin eller Helena.
Citera
2018-02-16, 06:49
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vad heter stefan i efternamn?

Eriksson.
Citera
2018-02-16, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Få se när torpet börjar brinna som de visat i trailers i flera veckor nu. Vore lite tråkigt om ett så gammalt o fint litet hus blev förstört. Får lite " k- märkt" känsla när jag ser torpet. Nästa som måste eventuellt försvara sin torpet plats måste ju vara Robin eller Helena.

Mest synd om fladdermössen. Pawel har inte försvarat sin plats, han fick en fribiljett när Gustav kastade in handduken.
Citera
2018-02-16, 07:32
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Mest synd om fladdermössen. Pawel har inte försvarat sin plats, han fick en fribiljett när Gustav kastade in handduken.

Då möter Stefan Holm-polacken antingen Mulle Mäsk eller Robban i en tvekamp då.
Möter han Mulle Mäsk så väljer han rimligtvis spiken då va?
Är det i den grenen Mulle Mäsk får respass? Inte väljer väl Stefan Holm-polacken sågen väl?
Citera
2018-02-16, 08:12
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Ja, detta är väl troligast. Vore dock smartare av honom att välja Linda. Där kanske han skulle ha en chans i kunskap.
Hhaha, man ska inte underskatta henne, hon kanske spelar lite "blåst"? En gammal taktik som kan ta en långt, man utger inget hot.
Citera
2018-02-16, 08:41
Medlem
tallulahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Då möter Stefan Holm-polacken antingen Mulle Mäsk eller Robban i en tvekamp då.
Möter han Mulle Mäsk så väljer han rimligtvis spiken då va?
Är det i den grenen Mulle Mäsk får respass? Inte väljer väl Stefan Holm-polacken sågen väl?

Det är Mulle (eller den som kommer från Farmen) som får välja gren, inte Pawel.
Pawel lär ryka.
Citera
2018-02-16, 09:03
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

När Paolo var på Torpet vill jag minnas att han att det var Pawel som skulle ta nästa tvekamp. Tänk han och Mulle i fight och Mulle åker ut. Pawel kommer att växa till molnen, ha ha.
Citera
2018-02-16, 11:02
Avstängd
konstapels avatar
Citat:

Det sades klart och tydligt när Pawel kom till torpet att det är han som ska kämpa nästa vecka. Har svårt att se vad han skulle slå Mulle i. Det var ju nätt och jämnt att han vann över en av gladiatorerna.
Citera
2018-02-16, 12:03
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Bäst hade varit om han sagt till J-p ----att du kan ta ansvar själv att plocka hallon varje morgon- till alla.
Men antar att Robert försöker få lugn och ro han har bara varit där en o halv vecka-vill nog inte tjafsa.
Han tänker nog-Inte värt att argumentera med sådant folk.
När gammel-mulle blir uppretad så vem vet vad han hittar på- lynnig som han är, o ska ha sista ordet som den bebis han är.
Alla mullorna ränner till gammel -mullen och beklagar och inte en enda gång har mulle försökt att dämpa deras gnäll.
Han uppmuntrar istället små-bjäbb- och säger det är kriig.

Mulle och rövgänget är ju 1000 gånger värre än Robert, som trots att han är en cuck verkar vara en av de vettigare personerna i den här Säsongen.
Mulle är ju en vandrande reklampelare för varför man aldrig ska anställa kåkfarare, riktigt jävla skabbigt beteende rätt igenom.

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Situationen i Farmen -programmet är en verklig miljö fråga! För djuren och människorna.
Djurinspektionen borde ta sitt ansvar också.
Djuren blir dåligt skötta- och de normala människorna är ju utsatta för psykisk mobbning.
Så här får det inte gå till. Tänk alla ungar som glor på detta- och tycker att dårarna är coola.
HElt fel av produktionen att inte plocka bort de sjuka elementen.
Jag håller med till viss del.
Programmet hade ju varit rövtrist om de inte hade ett axplock av landets CP-idioter(facktermen), men i frågan om Djur etc så tycker jag definitivt att produktionen ska gå in.
Tycker även produktionen ska gå in och fucka mer med deltagarna, typ gola ner Tjackis och Tjockis för deras sabotage etc.
Senast redigerad av Czaren 2018-02-16 kl. 12:09.
Citera
2018-02-16, 12:30
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det sades klart och tydligt när Pawel kom till torpet att det är han som ska kämpa nästa vecka. Har svårt att se vad han skulle slå Mulle i. Det var ju nätt och jämnt att han vann över en av gladiatorerna.

Just det, Pawel fick ju sin plats på Wall over då han inte behövde slå sig in. Tror det är ganska öppet i en spiktävling, men visst mulle får väl ses som en favorit där.
Citera
2018-02-16, 12:44
Bannlyst
Börja störa mig mer och mer på Robert. Så sjukt mesig och kappvändare i mitt tycke. Det ska låta så bra allting och han ska framstå som ärligheten själv, men pratar skit om andra bakom ryggen och kan inte stå för sitt ord. Väldigt blåögd och naiv dessutom.

Stefan och Mulle framstår som två mycket kallblodiga psykopater. Årets "castare" måste vara nöjda att få ihop ett sådant dysfunktionellt gäng, värsta i farmens historia. Rocco var den enda som var rolig att titta på. Nu är det bara tragik. Finns ingen humor ens i programmet.

För mig spelar det ingen roll vem som åker ut på söndag. Dom är lika vidriga alla, förutom Robin. Måtte han vinna alltihop och hoppas innerligt att det inte blir den självgode Stefan, "jag vet att jag komma vinna Farmen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in