2018-02-13, 00:00
Medlem
LittleRoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig850
Ser torpet nu.

Pawel gräver upp en mask och jag små applåderar, nu jäklar ska det fiskas!

Nej, då kastar snubben in den i munnen och sväljer

Jag var tvungen att spola tillbaka typ 3 gånger, det var ruskigt roligt när Robin kom på honom och jag kunde inte sluta förundras över att han faktiskt käkade upp maskjäveln. Hahaha.

Hur som helst så behöver jag också spy lite galla över den här säsongen. Det är ett under att Pundar-Mulle och hans två feta groupies och seriefiguren J-P är kvar, hur lyckas de? Blåsta och pinsamma. Inte för att jag gillade den andra klanen heller med Gustav och Kirsi i spetsen, eller allt jävla tourettes-dabande.

Allt jag vill är att Robin ska tävla sig tillbaka till farmen och ta hem hela skiten!
Citera
2018-02-13, 00:04
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliffo
jag tror det var mulle och alexandra som gjorde ytterliggare ett attentat och gömde äggen, riktigt dåligt isåfall att sen sitta och skrika på henne. Ren mobbing om det var så det gick till.
Annars tyckte jag sabotaget på duschen var riktigt kul. Mulle fattar inte att det är gruppen han förstör för.
Ungefär som alla gånger deltagarna har arbetsstrejkat för att storbonden inte ska klara uppdragen. HALLÅ? NI FÅR BELÖNINGEN TILLSAMMANS! storbonden tjänar/förlorar inget extra beroende på hur uppdragen bedöms. Så satans korkade. Nog för att det var fakking som började med strejkandet men dom är så korkade allihopa. Det är bara Manne, Helena och norrbaggen som har något bakom ögonen.

Senaste delegeringen från Dee var ju märklig också, hur Mulle började cpa ur och prata om att lata sig över att Dee gjorde... vadå? Delegerar uppgifter efter förmåga som en storbonde bör göra? Mulle är arketypen av en kille som kan gå in i ett svart hål utan någon materia och fortfarande hitta saker att slå sönder, som en riktig jävla idiot. Helt otroligt.
Citera
2018-02-13, 00:07
Medlem
Gillar verkligen inte Dee, tål inte henne, jag önskar att det var hon som snodde äggen och blev avslöjad.
Men jag tror inte det var hon, jag är rätt säker på att det var Stella som plantera dit dom för nån sorts konstig hämnd för att hennes storbondevecka blev så misslyckad, det tog väldigt hårt på Stella att hon inte lyckades som storbonde och jag tror inte hon har släppt det. Och det har ju gått väldigt bra för Dee nu ju. Sen vad det beror på är en helt annan grej, gruppen är inte lika splittrad osv.

Tror inte Stella tål att se Dee så nöjd över sig själv, för hon har verkligen tagit på sig all ära över lyckade uppdragen och ser det som bevis på hennes stora intelligens. Det finns en konkurrens där som man inte fått se så mycket på tv, vi får ju se en så liten del av dagen.

Jag kommer ihåg när Stella blev utvald som förstakämpe och då hånskrattade Dee åt henne när hon var på väg mot kämpestugan och sa nått i still med hejdå nu åker du ut utan tvekan (för Stella är ju för dum att möta Daniella i kunskap, Dee har ju pluggat med Daniella och lärt henne allt hon kan) Där fick man se för första gången hur illa det är mellan dom två.

Och jag tror att alla "problemen" ligger på Dee, Stella försökte ju vara vän med henne men upptäckte att Dee såg henne som en konkurrent när hon frågade en gång vad nån växt hette och fick inte svar av Dee.

Allt handlar om att Dee vill säga/visa att stella kanske är snyggare men inte lika smart, "jaja du kanske ser bättre ut men jag är iallafall smartare" typisk tjej konkurrens.
Iallafall tillbaka till äggen, jag tror Stella har gjort det men jag kan förstå henne lite. Men gruppmobbning är såklart aldrig ok, och frågan är om alex och mulle vet om det,? verkar nästan inte som det, men svårt att säga
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-02-13 kl. 00:17.
Citera
2018-02-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Gillar verkligen inte Dee, tål inte henne, jag önskar att det var hon som snodde äggen och blev avslöjad.
Men jag tror inte det var hon, jag är rätt säker på att det var Stella som plantera dit dom för nån sorts konstig hämnd för att hennes storbondevecka blev så misslyckad, det tog väldigt hårt på Stella att hon inte lyckades som storbonde och jag tror inte hon har släppt det. Och det har ju gått väldigt bra för Dee nu ju. Sen vad det beror på är en helt annan grej, gruppen är inte lika splittrad osv.

Tror inte Stella tål att se Dee så nöjd över sig själv, för hon har verkligen tagit på sig all ära över lyckade uppdragen och ser det som bevis på hennes stora intelligens. Det finns en konkurrens där som man inte fått se så mycket på tv, vi får ju se en så liten del av dagen.

Jag kommer ihåg när Stella blev utvald som förstakämpe och då hånskrattade Dee åt henne när hon var på väg mot kämpestugan och sa nått i still med hejdå nu åker du ut utan tvekan (för Stella är ju för dum att möta Daniella i kunskap, Dee har ju pluggat med Daniella och lärt henne allt hon kan) Där fick man se för första gången hur illa det är mellan dom två.

Och jag tror att alla "problemen" ligger på Dee, Stella försökte ju vara vän med henne men upptäckte att Dee såg henne som en konkurrent när hon frågade en gång vad nån växt hette och fick inte svar av Dee.

Allt handlar om att Dee vill säga/visa att stella kanske är snyggare men inte lika smart, "jaja du kanske ser bättre ut men jag är iallafall smartare" typisk tjej konkurrens.
Iallafall tillbaka till äggen, jag tror Stella har gjort det men jag kan förstå henne lite. Men gruppmobbning är såklart aldrig ok, och frågan är om alex och mulle vet om det,? verkar nästan inte som det, men svårt att säga
Vissa tjejer kanske är osäkra Stella och Alexandra är säkert sådana som ser konkurrenter i andra tjejer. Kaxar sig och söker sig till dåliga killar som också spelar kaxiga.
Dee ger inte det intrycket, alls. Verkar vara stabil. En vacker tjej-om hon haft annan frisyr. Charmig.
Citera
2018-02-13, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Gör ett studiebesök utanför stockholms länsgräns så kanske du inser att alla inte pratar rikssvenska.

Rikssvenska i Stockholm, tillåt mig småle.
Du tänker på fakking gustavs rikssvenska kanske
Senast redigerad av godemannen 2018-02-13 kl. 00:58. Anledning: Tillägg
Citera
2018-02-13, 00:59
Medlem
mr.demons avatar
Enligt säkra källor, så blev mulle så tjack sugen så han erbjöd sig att suga av JP mot några linor. Snäll som han är JP så rymde han in till stan på natten och fixade tjack. Mölle sög sedan av både JP och Pawel som tack för tjacket. Pawel ska även har erkänt för samma källa att det var första gången han blev avsugen.
Citera
2018-02-13, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Dee ger inte det intrycket, alls. Verkar vara stabil.
Du och jag har tydligen inte kollat på samma program. Hon försöker visa sig överlägsen mot alla andra hela tiden, Använder universitet språk och "svåra" ord, speciellt när hon pratar med mulle, Har du inte tänkt på det? Hon vill visa hur högt över honom hon står. Mulle gillade ju henne från början, Finns en anledning till varför han ändrade sig, Hon tålde väl inte att han vann över henne i mäta och väga tävlingen i början av farmen. Hon är verkligen motsatsen till stabil.
Citera
2018-02-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Enligt säkra källor, så blev mulle så tjack sugen så han erbjöd sig att suga av JP mot några linor. Snäll som han är JP så rymde han in till stan på natten och fixade tjack. Mölle sög sedan av både JP och Pawel som tack för tjacket. Pawel ska även har erkänt för samma källa att det var första gången han blev avsugen.
Mulle har nog lämnat tjacklivet. Troligt att det var amfetamin. Alexandra är den som nu delar hans täcke.
Ditt bidrag till tråden tycks vara dina egna fantasier.
Senast redigerad av moshes 2018-02-13 kl. 01:33.
Citera
2018-02-13, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Du och jag har tydligen inte kollat på samma program. Hon försöker visa sig överlägsen mot alla andra hela tiden, Använder universitet språk och "svåra" ord, speciellt när hon pratar med mulle, Har du inte tänkt på det? Hon vill visa hur högt över honom hon står. Mulle gillade ju henne från början, Finns en anledning till varför han ändrade sig, Hon tålde väl inte att han vann över henne i mäta och väga tävlingen i början av farmen. Hon är verkligen motsatsen till stabil.
Intressant -men vi uppfattar olika.
Men angående mullegänget -deras beteende är inte ok.
Citera
2018-02-13, 01:17
Medlem
Rätt säker på att varken Dee eller Pawel ligger bakom äggstölderna. Sannolikt är det Stella och/eller Alexandra som planterat dem.
Citera
2018-02-13, 01:20
Medlem
Eiinnds avatar
Stella ser ju ut som en anka så det kanske är ankägg som kom ut ur röven på henne och rullade in under sängen.
Citera
2018-02-13, 02:06
Medlem
Zoom008s avatar
Tycker att Pawel verkar vara otroligt snäll och faktiskt en bra person. Att ge bort telefontiden var ädelt. Har i dagsläget 3 favoriter som jag vill ska vinna. Pawel, Robin eller Robert. Kan ju ändra sig dock men det känns stabilt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in