Det jag sett i trailern r att det i vanlig ordning verkar vara ett riktigt ADHD gng. Fast verkar vrre n tidigare r. Har en knsla av att det kommer bli duktigt med brk i alla fall. Uppstllningen verkar ju i vanlig ordning vara ett gng avdankade pundare, ett gng spnnblattar och ett gng besserwissrar.
Str att Gustav Anestam r skdespelare bland annat. Ngon som har koll p hans karrir? Det enda jag kan hitta efter en snabb googling r en i det nrmaste statistroll fr 8 r sedan. http://www.imdb.com/name/nm5284790/
Det jag sett i trailern r att det i vanlig ordning verkar vara ett riktigt ADHD gng. Fast verkar vrre n tidigare r. Har en knsla av att det kommer bli duktigt med brk i alla fall. Uppstllningen verkar ju i vanlig ordning vara ett gng avdankade pundare, ett gng spnnblattar och ett gng besserwissrar.
Jag har ocks ftt intrycket av att rets deltagare r ovanligt strda. Kan bli underhllande som fan.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!