Det jag sett i trailern är att det i vanlig ordning verkar vara ett riktigt ADHD gäng. Fast verkar värre än tidigare år. Har en känsla av att det kommer bli duktigt med bråk i alla fall. Uppställningen verkar ju i vanlig ordning vara ett gäng avdankade pundare, ett gäng spännblattar och ett gäng besserwissrar.
Står att Gustav Anestam är skådespelare bland annat. Någon som har koll på hans karriär? Det enda jag kan hitta efter en snabb googling är en i det närmaste statistroll för 8 år sedan. http://www.imdb.com/name/nm5284790/
Det jag sett i trailern är att det i vanlig ordning verkar vara ett riktigt ADHD gäng. Fast verkar värre än tidigare år. Har en känsla av att det kommer bli duktigt med bråk i alla fall. Uppställningen verkar ju i vanlig ordning vara ett gäng avdankade pundare, ett gäng spännblattar och ett gäng besserwissrar.
Jag har också fått intrycket av att årets deltagare är ovanligt störda. Kan bli underhållande som fan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!