Det var ett tag sen jag hade Viaplay men då kunde jag gå längst ner på sidan och välja mellan TV3, TV6, TV8 och Viasat Film.
Men dem kanske har tagit bort den funktionen ?
Ja, dessvärre. Hittade Viafree som liknar din beskrivning till viss del, men det verkar inte finnas någon tjänst som streamar kanalen rakt av som den sänds vad jag har hittat.
Arne är en gammal man, snart 88 år, men vet fortfarande hur man gör och önskar dessutom både God Jul och Gott Nytt År. Tack för att du fortfarande vill vara med, Arne!
Arne Bajse. Fan att han inte dog i direktsändning. Det hade varit bra tv det. Och ett värdigt och bra avslut för honom. Han sätter eld på ljuset och skriker till sen segnar han ner i stolen och till slut faller av stolen och slår huvudet i golvet. Eller kanske ännu bättre välter granen och tar med den jäveln i fallet.
Förnyelse kan vara bra, och antar att SVT försöker anpassa sig.
Man skall inte blanda in religion och typ feminism, men det är ganska tydligt att anpassningen är därefter. (inte ett dugg långsökt)
Till och med en gammal julvärds tradition kan anses vara för nationalistiskt.
Arne Bajse. Fan att han inte dog i direktsändning. Det hade varit bra tv det. Och ett värdigt och bra avslut för honom. Han sätter eld på ljuset och skriker till sen segnar han ner i stolen och till slut faller av stolen och slår huvudet i golvet. Eller kanske ännu bättre välter granen och tar med den jäveln i fallet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!