Jag satt hemma och gick igenom pappas barskåp. Jag hittade en flaska Meskalin. Jag förstår inte allt blev bara suddigt. Det här är en drog jag inte förstår, helt verkningslös. När draken gick ut för att hemta mer var jag helt bort domnad. Vad var det för kul med det. Finns det fler som har haft erfarenhet av dnna drog Eller ännu bättre var kan jag få tag i mer.
Jag satt hemma och gick igenom pappas barskåp. Jag hittade en flaska Meskalin. Jag förstår inte allt blev bara suddigt. Det här är en drog jag inte förstår, helt verkningslös. När draken gick ut för att hemta mer var jag helt bort domnad. Vad var det för kul med det. Finns det fler som har haft erfarenhet av dnna drog Eller ännu bättre var kan jag få tag i mer.
Vill du ha mer av en drog du inte gillade?
Så vitt jag vet är väl meskalin en psykedelisk drog, ökänd för sina "JAG KAN FLYGA!!!" historier.
e du säker på att det va meskalin i barskåpet och inte Mescal? meskalin är (i alla fall för mig) knivigtatt få tag på men gillade du känslan så testa syra eller svamp, klart liknande preparat.
ja troligen :!:
kan säkert gå lätt att ta fel på om man inte vet att meskalin inte finns på en liters flaska med etikett på å köpa.. heter ju nästan samma :mrgreen:
Mmmm...just det ja...och en efter en faller de i den ironiserande dödsfällan. Är det bara jag som ser det otroligt fejkade i orginalinlägget? Att ni bara orkar lägga ner tid på någon som helt uppenbarligen inte har en aning om vad den pratar om.
Gosh...knarkromantiker utan e g e n emperi är otroligt påfrestande!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!