2017-12-17, 09:57
Medlem
There, jag hara hittat min ultimata chilla hemma vid datorn kombo. Går inte att beskriva hur varm och gullig man känner sig.

Under kvällen (och natten) intogs:

1g kola
500 mg MDMA
5mg Flualprazolam
3mg Fluklotizolam
Oklar mängd rikgtig fire gräs, Super Silver Haze

+ okänt mängd av super silver haze, de min våg har gett upe, eyebollad kanske totalt 0,4. Har inte något nämvärt tolerans på kannabis.

Så fredagen börjar med att jag kommer hem, drar två rediga linor och meckar en holk. Efter jag är klar med holken känner jag mig både hög på gräset, och på kolan. Sitter en stund vid datorn och börjar knappra i mig några enstaka stycken benzo, 2mg Flualprazolam och 2,5mg Fluklotizolam.

Drar ett par mindre linor till.

Då slår tanken mig att fan jag har ju ett gram MDMA liggandes. Jag blir alldrigt väldigt soffmysig av ren MDMA, så det här kommer passa bra.

250mg MDMA åker ner som en bomb. Under tiden röker jag en mindre holk till och fokuserar mig på övervakninssystemen på jobber som har pingat mig på lite olustiga larm på system som ligger bakom oerhört mycket säkerhet. Djupgräver i det i typ 20 min, innan jag ger upp och eskalerar till head of security - det är trots allt inte jag som har jouren.

Nu börjar MDMA kännas. Svettiga händer. Första tecket jag aldrig får. Sen den krypande känslan upp ryggen. För att citera Fear an Loathing in Las Vega - "zang". Tänker att 250mg kan ha varit lite för mycket i kombination med allt annat. Jag mår inte illa, men bara en helt rationell tanke om att huruvida så start MDMA rus kommer skriva över allt annat. Tack och lov kan jag fortfarande pinpointa de olika substancernas effect, och här måste jag säga jag mår sååå in i helvete bra. På rikgitgt alltså, jag är så varm inuti, och lägger mig på sängen för att krama täcken.

Jag funderar på att om jag ska dra en lina till eller kanske bara 1 av varje Flualpra och Fluklo. Bestämmer mig för det senare en så länge.

Tanken från början var inte att nå "dansadansadansa, festa!!" känslam, tvärtom, hitta en ruskigt trevlig hemma-ensam-riktigt hög kombo.

Och här ladies and gentlemen, kan jag för min personliga det ge en stor rekommendation.

Här intogs flera linor av cola och resterande 250mg MDMA. Och några benzos till. Holk röktes.

Men nu var det dags för det ultimata testet:

Musik på hög volym, närmare sagt en gammal playlist av Psytrance jag har liggandes med alla de klassiken som påminner mig om resan till Fullmoon Festival 2003. min första Psytrance festival.

Jag var vaken nog att inte somna, men MDMAt i kombination med cannabis och förmodligen colan också resulterade i rätt trävliga CEVs. Hade min laptop i sängen med mig, och det var roligt att prata med kompisar. Jag ville inte bjuda folk hit då det var min mys-hemma-kväll.

11/10 Will definitely do again. Kanske med lite dttar affe inblandad där någonstan.

För att summera, den känslan av ron och kemiska välmåendet har jag aldrig stött på innan. Rikgit bra kombo. OBS!!!! Måste justeras för toleranser. Jag tar 250mg MDMA för att jag vet att jag klarar av det, men jag skulle rekommdera för de som inte har så mycket erfarenhet att börja med 150 och ta det upp därifrån tills de känns bra. Samma med dosering av allt här. Jag har bara mig själv att använda som referens.

YYMV and keep it safe!!
Senast redigerad av Tweekd 2017-12-17 kl. 10:03.
Citera
2017-12-17, 11:14
Medlem
zrtxs avatar
Låter inte det minsta påhittat men trevligt att du hade en så mysig kväll på dem substanserna.

Kola + MDMA, riktig dunderkombo!
Citera
2017-12-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Låter inte det minsta påhittat men trevligt att du hade en så mysig kväll på dem substanserna.

Kola + MDMA, riktig dunderkombo!

Nu vet jag inte vad du menar, men prova det någon gång. Köp ett gram kola, bli av med hälften, droppa 250mg mdma. Fortsätt med cola, cannabis och några benzos (gå inte överstyr!)

Antingen är det nåt fel på mig men helvete den eurofian var något magist.
Citera
2017-12-19, 17:53
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweekd
Nu vet jag inte vad du menar, men prova det någon gång. Köp ett gram kola, bli av med hälften, droppa 250mg mdma. Fortsätt med cola, cannabis och några benzos (gå inte överstyr!)

Antingen är det nåt fel på mig men helvete den eurofian var något magist.

Man kan får serotonergt syndrom av att blanda dem två har jag hört.
Citera
2017-12-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Man kan får serotonergt syndrom av att blanda dem två har jag hört.

Den risken tog jag en gång, idag är jag drogfri men blandade vid ett tillfälle lyrica, benso, mdma, ladd, alkohol och gräs. I relativt stora mängder, men laddet höll jag nere. Det är förjävligt att misshandla sin kropp på detta vis.

I nuläget använder jag mig endast av DMT, meskalin, svamp och LSD vid enstaka tillfällen per år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in