Flashback bygger pepparkakshus!
2006-02-23, 17:04
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayer
Skulle någon som "tagit varenda drog som finns" - förutom heroin - komma med sådant korkat dravel...?

hahahah aa jag är den som kommer med sån dravel hahahahha grejen är att det är så jävla ÄCKLIGT med heroin lr tjack missbrukare som sprutar in skiten :thumbsdown..... meskalin har jag inte tagot juförsig men det väntar en flaska tequila med meskal så hihihih va roligt det blir....... :shoot2: på dig
2006-02-23, 17:09
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
hahahah aa jag är den som kommer med sån dravel hahahahha grejen är att det är så jävla ÄCKLIGT med heroin lr tjack missbrukare som sprutar in skiten :thumbsdown..... meskalin har jag inte tagot juförsig men det väntar en flaska tequila med meskal så hihihih va roligt det blir....... :shoot2: på dig

Vafan spelar det för roll om man sprutar in det eller snortar/röker det är ju en helt annan grejj precis som att vissa föredrar att äta cannabis stälelt för att röka det ... .
2006-02-23, 17:14
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Vafan spelar det för roll om man sprutar in det eller snortar/röker det är ju en helt annan grejj precis som att vissa föredrar att äta cannabis stälelt för att röka det ... .

ahahhaa dom som föredrar att äta cannabis i ren form(då menar jag inte i brownies) är lika tjackskadade som du.. men fortsätt spela knarkhjälte, ingen kommer ändå heja på dig sprutluder... o snälla börja med spruta då om det inte är värsta grejen, du vet vart det slutar så snacka inte skit... ska inte fortsätta off topic så vill du nått skicka mejl lr nått
2006-02-23, 17:27
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Washuwant
ahahhaa dom som föredrar att äta cannabis i ren form(då menar jag inte i brownies) är lika tjack skadade som du.. men fortsätt spela knarkhjälte, ingen kommer ändå heja på dig sprutluder... o snälla börja med spruta då om det inte är värsta grejen, du vet vart det slutar så snacka inte skit... ska inte fortsätta off topic så vill du nått skicka mejl lr nått

Vart bara tvungen att svara på det här

du vet att jag menar i bakverk varför skulle nån heja på mej ? jag tycker bara det är helt fel att du ser ner på folk som använder sig av sprutor istället för att inta det på andra vis visst många som håller på med sprutor är väldigt nergångna men det har inte med saken att göra ... .

Nej jag kommer inte använda mig av sprutor eftersom jag trivs mer med att snorta. . . .. .
2006-02-23, 19:21
Medlem
http://img239.imageshack.us/img239/5941/s30000232oe.jpg

Någon ville ha pupiller, they´ve got it!
2006-02-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskmumrik
http://img239.imageshack.us/img239/5941/s30000232oe.jpg

Någon ville ha pupiller, they´ve got it!

GOD DAMN!

LSD? XTC? Hehe berätta
2006-02-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Experience_
GOD DAMN!

LSD? XTC? Hehe berätta

HBW-frön...
Har enligt kompisars utsago BARA haft pupiller vid ett par tillfällen.

Jag tycker tefat är riktigt snyggt faktiskt <-- Yes I do!
2006-02-23, 20:20
Bannlyst
Snuskmumrik Fan va sexiga de är Fick ungefär lika stora, men lite större pupiller på Syra + HBW. Satan va roliga de såg ut!
2006-02-23, 20:36
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stryker99
Ta inte detta som negativt eller fördömande, för det är inte min mening. Jag har inga som helst erfarenheter av droger, detta är anledningen till att jag frågar er som vet mer.

Hur som helst, när jag ser bilder som dessa känner jag mig helt oförstående till att man vill hålla på med detta. De enda som jag ser drogpåverkade är personer som jag i alla fall benämner som pundare, dvs. personer som står i t.ex. parkeringshusets trapphus och verkar höga som hus. Att "vanliga" personer även håller på med droger är givetvis ingen nyhet för mig, men jag har svårt att relatera till det själv. Så frågan är, vad får ni ut av det och skulle ni vilja sluta, eller är ni nöjda med det som det är?

Som sagt, jag hoppas att du inte tar detta på fel sätt, eftersom jag bara är nyfiken och det är ditt liv som du ju lever precis hur du vill.

Anledningen till att du inte ser oss vanliga knarkare drogpåverkade är att vi inte vill att du ska göra det. Eller du kanske ser oss, men du kommer inte att förstå vad vi håller på med det aktuella tillfället.

Jag knarkar för att det är fruktansvärt roligt. Mycket roligare än alkohol. Jag trivs inte alls med alkohol, och insåg för ett par år sedan att jag måste sluta dricka pga. hur jag blir när jag är full. Jag var helt nykter i ett halvår, sedan började jag dricka så smått igen, sedan började jag knarka och det ägde. I drogvärlden finns ett smörgåsbord av olika saker som är helt otroliga att uppleva, även om man kanske inte blir smart av att knarka så ångrar jag inte en sekund alla pengar och all tid jag har lagt ned på droger. Jag har helt enkelt fått vara med om så väldigt mycket roligt sedan jag började knarka.

...fast det här var helt ot, ledsen.
2006-02-23, 21:06
Medlem
StorMammas avatar
Hallå!

Nu har jag raderat massor av offtopic inlägg...

Håll er till ämnet, moralpredikningar och annat tar vi någon annanstans. Okej? // MOD.
2006-02-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Experience_
Tack alla för era snälla ord
Enlighted, ok sure har inget emot det, men det är inga värsta "knark-bilder" precis, men jag är påverkad på bilderna..

Benzo (4 mg xanor)

Tjack (avtändning)

Såå det får väl räcka

Tack ni som förstår sig på mig o "står på min sida" vilket ju är ni andra som brukar/missbrukar.. dom som ej använder droger har ju oftast så lätt att säga hur dumt det är och hur braaaa det vore att sluta.. men det är svårt att sätta sig in i missbrukarens tankebana.. nåväl, bla bla..

Ska ut med vovven nu en runda

Jo måste hålla med, du hade rätt vackra ögon.
Du blev väldigt populär efter de där bilderna
Måååånga kommentarer.
Har aldrig testat Heroin så jag tänker inte predika om det heller
Men det jag har hört bådar inte gott..

Kan säkert fixa upp nån bild på mig i framtiden.. då blir ni nog tända
2006-02-24, 00:22
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffizh
Jo måste hålla med, du hade rätt vackra ögon.
Du blev väldigt populär efter de där bilderna
Måååånga kommentarer.
Har aldrig testat Heroin så jag tänker inte predika om det heller
Men det jag har hört bådar inte gott..

Kan säkert fixa upp nån bild på mig i framtiden.. då blir ni nog tända

En bild säger ju mer än tusen ord så, självklart är det ju en reaktion många får, men det är inte alla här som har fått se skönheten i webcam

Fixa en bild du, väntar med du-vet-vad tills dess :-P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in