Citat:
Ursprungligen postat av stryker99
Ta inte detta som negativt eller fördömande, för det är inte min mening. Jag har inga som helst erfarenheter av droger, detta är anledningen till att jag frågar er som vet mer.
Hur som helst, när jag ser bilder som dessa känner jag mig helt oförstående till att man vill hålla på med detta. De enda som jag ser drogpåverkade är personer som jag i alla fall benämner som pundare, dvs. personer som står i t.ex. parkeringshusets trapphus och verkar höga som hus. Att "vanliga" personer även håller på med droger är givetvis ingen nyhet för mig, men jag har svårt att relatera till det själv. Så frågan är, vad får ni ut av det och skulle ni vilja sluta, eller är ni nöjda med det som det är?
Som sagt, jag hoppas att du inte tar detta på fel sätt, eftersom jag bara är nyfiken och det är ditt liv som du ju lever precis hur du vill.
Anledningen till att du inte ser oss vanliga knarkare drogpåverkade är att vi inte vill att du ska göra det. Eller du kanske ser oss, men du kommer inte att förstå vad vi håller på med det aktuella tillfället.
Jag knarkar för att det är fruktansvärt roligt. Mycket roligare än alkohol. Jag trivs inte alls med alkohol, och insåg för ett par år sedan att jag måste sluta dricka pga. hur jag blir när jag är full. Jag var helt nykter i ett halvår, sedan började jag dricka så smått igen, sedan började jag knarka och det ägde. I drogvärlden finns ett smörgåsbord av olika saker som är helt otroliga att uppleva, även om man kanske inte blir smart av att knarka så ångrar jag inte en sekund alla pengar och all tid jag har lagt ned på droger. Jag har helt enkelt fått vara med om så väldigt mycket roligt sedan jag började knarka.
...fast det här var helt ot, ledsen.