Citat:
Ursprungligen postat av
bubbbles
Hur kommer det sig att ingen tidning har skrivit en enda artikel angående att Bechir Rabani hittats mystisks avliden och hans koppling till Robert Aschberg? Detta får mig att verkligen tappa förtroendet för svenska median. Den svenska makteliten/makthavarna har så stor inflyttande i våra tidningar, medier att de bestämmer vad vi ser på tv, läser i tidningar och sociala medier. Ska man behöva läsa tidningar som friatider för att ta reda på sanningen?
Citat från Bechir Rabani inlägg.
”
Efter mitt besök hos Aschberg så stängdes mina facebook-konton ner permanent. Detta har aldrig någonsin hänt tidigare. Samt att texten nedan om reportaget raderades överallt på facebook. Vår hemsida har även varit under attack.”
Information om Bechir Rabanis död
http://www.friatider.se/medborgarjournalisten-bechir-rabani-d-d-efter-aschberg-bes-k
https://m.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc
Mycket bestickande. Jag hoppas att det material som han skulle publicera finns säkrat och att det publiceras. Kanske skulle teknikskickliga människor från etablerad alternativmedia kunna erbjuda sin hjälp att säkra information.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xtrodinary
Lite konstigt att man helt plötsligt dör när man får en viral video som visar sanningen bakom Aschberg. Förmodligen skjuten eller dödad på ett snyggt sätt av folk som vet vad dom gör.
Lite samma med Reinfeldts livvakt som påstods ha hängt sig själv. Aja i detta fall kan jag lägga min kroppp o själ att Aschberg ligger bakom.
Mer videos och fakta var påväg att komma!! Och skulle släppas idag om jag läste rätt. TRAGISKT. Sverige styrs av dessa idioter.
FR vakt sköt sig själv i magen november 2012. De säger att han var deprimerad eller att han lekte med pistolen vid spegeln inne på toaletten. Hur jävla hjärndöd måste man vara om man tror på det?
Chefen för KSI (svensk spionverksamhet) begår självmord på sitt sommarställe våren 2013.
Efter dessa händelser kom Obama på besök och dagarna innan Obama anländer erbjöd tjänstemannen Ribbenvik alla från Syrien och Eritrea permanent svenskt uppehållstillstånd och medborgarskap så länge de sökte det på plats i Sverige. Man skulle heller inte komma att granska några berättelser om flyktingskäl och gränserna lämnades öppna.
KSI-chef överste Lars Ericsson självmord 2013
Vakten Sagerska självmord 2012
Klas Bergenstrand, chef SÄPO död 2007
Anna Lind mördad av galen serb 2003
Carl-Fredrik Algernon självmord 1987
Olof Palme mördad av galning 1986
Det finns säkert fler. Jag är övertygad om att Ivan Kreuger, Gustaf Adolf och Dag Hammarskjöld för att nämna några, mördades.
Det börjar bli ganska många personer på höga poster som mördas. Varför utreder ingen journalist eller organisation detta spåret?
Det talas inte alls om detta i Sverige eftersom vår judemedia inte skriver om det. Jag skulle gissa att det ser snarlikt ut i andra länder.