2017-12-16, 14:20
Medlem
Hur kommer det sig att ingen tidning har skrivit en enda artikel angående att Bechir Rabani hittats mystisks avliden och hans koppling till Robert Aschberg? Detta får mig att verkligen tappa förtroendet för svenska median. Den svenska makteliten/makthavarna har så stor inflyttande i våra tidningar, medier att de bestämmer vad vi ser på tv, läser i tidningar och sociala medier. Ska man behöva läsa tidningar som friatider för att ta reda på sanningen?

Citat från Bechir Rabani inlägg.

Efter mitt besök hos Aschberg så stängdes mina facebook-konton ner permanent. Detta har aldrig någonsin hänt tidigare. Samt att texten nedan om reportaget raderades överallt på facebook. Vår hemsida har även varit under attack.

Information om Bechir Rabanis död

http://www.friatider.se/medborgarjournalisten-bechir-rabani-d-d-efter-aschberg-bes-k

https://m.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc
Citera
2017-12-16, 15:04
Medlem
Lilabanans avatar
Det här gav mig bara rejält med vatten på väderkvarnen. Jag är övertygad om att Arsleberg är den som i grund och botten står bakom Bechir's död.

Lite ironiskt att man i svensk MSM minsann inte drar sig för att sträcka sig efter alla möjliga konspirationsteorier när ryska journalister dör. När det händer i Sverige så ska inget ifrågasättas. Vi är ju en fungerande demokrati

Att hävda att Media-folk har riktigt inflytande (när de kontrollerar 90% av det vi ser och hör!) här skulle ta till sig såna här medel för att slippa bli granskade är nonsens.
Citera
2017-12-16, 16:17
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Hur kommer det sig att ingen tidning har skrivit en enda artikel angående att Bechir Rabani hittats mystisks avliden och hans koppling till Robert Aschberg?
Liket har ju knappt kallnat än och det händer ju att människor dör. Det vore väl tämligen korkat att blåsa upp att Aschberg skulle ha något med det att göra innan man ens vet om det är mord. Vad tusan skulle de skriva menar du?

Citat:
Citat från Bechir Rabani inlägg

Efter mitt besök hos Aschberg så stängdes mina facebook-konton ner permanent. Detta har aldrig någonsin hänt tidigare. Samt att texten nedan om reportaget raderades överallt på facebook. Vår hemsida har även varit under attack.
Rabani uppdaterade sin facebook i torsdags och den fungerade även efter hans död, men nu har någon stängt ned den.
Citera
2017-12-16, 16:40
Medlem
happilappis avatar
För att 99% av sveriges befolkning inte vet vem han är kanske?
Citera
2017-12-16, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Liket har ju knappt kallnat än och det händer ju att människor dör. Det vore väl tämligen korkat att blåsa upp att Aschberg skulle ha något med det att göra innan man ens vet om det är mord. Vad tusan skulle de skriva menar du?

Rabani uppdaterade sin facebook i torsdags och den fungerade även efter hans död, men nu har någon stängt ned den.

Frågar du seriöst vad skulle de skriva? Det är inte så att han är helt okänd, du hittar tidigare artiklar om honom och hans organisation på aftonbladet, expressen.... och att skriva en enkel artikel som ”Journalisten Bechir Rabani har hittar avliden i sitt hus vid 33 årsåldern”, borde de ändå kunna göra. Att du inte kan se sambandet mellan Rabanis plöstsliga död och Aschberg är för mig obegripligt, redan att ingen media skriver om det blir det misstänksam. Men när liknande situation händer i Ryssland, oj, vi har nyheter för hela månaden.
Senast redigerad av bubbbles 2017-12-16 kl. 16:49.
Citera
2017-12-16, 16:44
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Hur kommer det sig att ingen tidning har skrivit en enda artikel angående att Bechir Rabani hittats mystisks avliden och hans koppling till Robert Aschberg? Detta får mig att verkligen tappa förtroendet för svenska median. Den svenska makteliten/makthavarna har så stor inflyttande i våra tidningar, medier att de bestämmer vad vi ser på tv, läser i tidningar och sociala medier. Ska man behöva läsa tidningar som friatider för att ta reda på sanningen?

Citat från Bechir Rabani inlägg.

Information om Bechir Rabanis död

http://www.friatider.se/medborgarjournalisten-bechir-rabani-d-d-efter-aschberg-bes-k

https://m.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc

Mycket bestickande. Jag hoppas att det material som han skulle publicera finns säkrat och att det publiceras. Kanske skulle teknikskickliga människor från etablerad alternativmedia kunna erbjuda sin hjälp att säkra information.

Citat:
Ursprungligen postat av Xtrodinary
Lite konstigt att man helt plötsligt dör när man får en viral video som visar sanningen bakom Aschberg. Förmodligen skjuten eller dödad på ett snyggt sätt av folk som vet vad dom gör.
Lite samma med Reinfeldts livvakt som påstods ha hängt sig själv. Aja i detta fall kan jag lägga min kroppp o själ att Aschberg ligger bakom.
Mer videos och fakta var påväg att komma!! Och skulle släppas idag om jag läste rätt. TRAGISKT. Sverige styrs av dessa idioter.

FR vakt sköt sig själv i magen november 2012. De säger att han var deprimerad eller att han lekte med pistolen vid spegeln inne på toaletten. Hur jävla hjärndöd måste man vara om man tror på det?

Chefen för KSI (svensk spionverksamhet) begår självmord på sitt sommarställe våren 2013.

Efter dessa händelser kom Obama på besök och dagarna innan Obama anländer erbjöd tjänstemannen Ribbenvik alla från Syrien och Eritrea permanent svenskt uppehållstillstånd och medborgarskap så länge de sökte det på plats i Sverige. Man skulle heller inte komma att granska några berättelser om flyktingskäl och gränserna lämnades öppna.

KSI-chef överste Lars Ericsson självmord 2013
Vakten Sagerska självmord 2012
Klas Bergenstrand, chef SÄPO död 2007
Anna Lind mördad av galen serb 2003
Carl-Fredrik Algernon självmord 1987
Olof Palme mördad av galning 1986

Det finns säkert fler. Jag är övertygad om att Ivan Kreuger, Gustaf Adolf och Dag Hammarskjöld för att nämna några, mördades.

Det börjar bli ganska många personer på höga poster som mördas. Varför utreder ingen journalist eller organisation detta spåret?

Det talas inte alls om detta i Sverige eftersom vår judemedia inte skriver om det. Jag skulle gissa att det ser snarlikt ut i andra länder.
Citera
2017-12-16, 16:55
Medlem
PTHJs avatar
Trovärdigheten för MSM i detta fall är hög, det är bara konspirationsteorier angående den dödes död och skönt att det finns några ställen där man slipper detta dravel.
Men det är klart, dyker det upp något med substans kommer de ta upp detta.
Citera
2017-12-16, 17:01
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
För att 99% av sveriges befolkning inte vet vem han är kanske?

Det hindrade inte msm från att skriva om megafonerna. Så pass känd var han att Expressen skrev om honom i våras, tog kontakt med arbetsgivare, annonsörer och hängde ut honom.

https://www.expressen.se/nyheter/man-bakom-hatkampanj-jobbar-med-flyktingbarn/

https://www.resume.se/nyheter/artiklar/2017/03/23/syntes-fore-hatklipp--svenska-spel-stoppar-youtube-annonser/
Citera
2017-12-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Trovärdigheten för MSM i detta fall är hög, det är bara konspirationsteorier angående den dödes död och skönt att det finns några ställen där man slipper detta dravel.
Men det är klart, dyker det upp något med substans kommer de ta upp detta.

Hur kan du ha så hög trovärdighet för median? De har inte skrivit en enda artikel angående att han har avlidit så varför skulle de ta upp en artikel om vad han avled av? Ifall att ingen oberoende media tar upp detta och skriver sanningen om vad som hände så kommer Bechir Rabani att begravas med sin obduktion. Och människor kommer fortsätta leva i sin ignorans.

Tror du Fredrik Reinfelds livvakt tog livet av sig som media sa?

Kritisk kan man väl va?
Citera
2017-12-16, 18:10
Medlem
Vem bryr sig om vad media säger. Läser ni runstenar för att kolla börsen också?

Klart han blev mördad.Ashbergs fru sa t.om: "detta ska du få stå för"

24h senare död av konstiga omständigheter som är klassiskt modus för underrättelsetjänster. Vet man Aschbergs historia så vet man att hans släkt är rovdjur.

Fråga GW om han vill kommentera detta. Ni kommer ALDRIG få en kommentar för GW tror inte heller på slumpen.
Senast redigerad av Det-e-dunder 2017-12-16 kl. 18:13.
Citera
2017-12-16, 18:14
Medlem
Frihetskrigets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Vem bryr sig om vad media säger. Läser ni runstenar för att kolla börsen också?

Helt rätt inställning. Det är nya tider nu, media är en relik som bara ska hånas och pissas på. Alla som tar den skiten seriöst ska behandlas som efterblivna mongon, inget annat. Är man skribent, reporter eller journalist för etablissemangsmedia förtjänar man bara en sak: en käftsmäll.
Citera
2017-12-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Helt rätt inställning. Det är nya tider nu, media är en relik som bara ska hånas och pissas på. Alla som tar den skiten seriöst ska behandlas som efterblivna mongon, inget annat. Är man skribent, reporter eller journalist för etablissemangsmedia förtjänar man bara en sak: en käftsmäll.

Även eventuellt straffas för landsförräderi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in