Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigfOring
Ja, det där är lite lustigt. Finns mycket info i FUP. Jag finns faktiskt med i FUP. Men inte som vittne eller anhörig, mer säger jag inte.

Svart spray färg, hmm..Spray färgen på "stora stenen" då antagligen.. Rätt?
Citera
2019-12-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reaktion2018
Precis fått höra mer smaskig information !.
Den gamla arbetsgivaren till Thomas &
Informatörerna Markus är nämligen , ”Niklas /HNB byggnads ställning . Denna herre äger
Tillsammans med en annan kille som är grov ekobrottsling ett företag tillsammans , hans an är Rickard ”ägde Bergqvist & son ” förr:
Niklas är
Dessutom svärfar till Robin svensson”barndomsvänner ” till familjen ursin!. Enligt rykten har Robin krävt in pengar av Thomas . Utöver detta är det även bekräftat att Markus är gammal informatör & även skribent
Här inne , samt huvudvittne emot Simon ursin men tar ändå över hans företag & sedan lägger ned detta. Dessa personer behöver låsas in &
Pågår samtliga kriminella handlingar , alla har domar via lexbase som går att läsa . Personerna
Nämnda i detta inlägg är samtliga grovt
Kriminella i synnerhet Robin som lever på detta & dessutom lyckats byggt upp ett liv i denna tillvarorna!. Thomas är som sin lillebror en grov narkoman & Marckus likaså , dom sköter företaget som Simon lämna över till dom
Via målvakter & annat löst folk !.
Håll er borta ifrån dessa personer!!!

/ med Insyn

Dom är väl ändå 3 inom HNB som står på företaget? Kan ju iofs vem som helst räkna ut...utveckla gärna grov ekobrottsling om Ricka*d ?
Och är Nik*as , thomas och markus förra chef/arbetsledare?
/ En med lite mindre insyn men ändå insyn
Citera
2019-12-31, 04:26
Medlem
krigfOrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelirator
Svart spray färg, hmm..Spray färgen på "stora stenen" då antagligen.. Rätt?

Svar JA, nu kan vi släppa just detta. Punkt.
Tänkte först ladda upp en bild, men kanske gör det senare. Vill bara upplysa och säga att Simon och Daniel gick i samma "lilla gruppen" på Ärentunaskolan. En stödgrupp, fanns flera. Detta var HT 2006/VT 2007. Jag har bilden. De sitter i mitten bredvid varandra. Fy fan! Simon gick då i 7:an och Daniel i 9:an. *Kräks på dem*
Senast redigerad av krigfOring 2019-12-31 kl. 04:28.
Citera
2019-12-31, 06:47
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Tänkte först ladda upp en bild, men kanske gör det senare. Vill bara upplysa och säga att Simon och Daniel gick i samma "lilla gruppen" på Ärentunaskolan. En stödgrupp, fanns flera. Detta var HT 2006/VT 2007. Jag har bilden. De sitter i mitten bredvid varandra. Fy fan! Simon gick då i 7:an och Daniel i 9:an. *Kräks på dem*
Du måste typ mått dåligt efter du först hittade stenen sen senare hittas kroppen där. Gott nytt år. Akta dig för stenar.
Citera
2019-12-31, 08:00
Medlem
Citat:

Bilden har nämts många ggr i fup, ej läst klart den ännu men krigfOring du verkar vara het efter ditt klottrande, många förhör där dom undrar vem som gjort detta..
Citera
2019-12-31, 19:46
Medlem
krigfOrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Du måste typ mått dåligt efter du först hittade stenen sen senare hittas kroppen där. Gott nytt år. Akta dig för stenar.

Klart man blev mer än förvånad. Jag tänker inte "akta" mig för vad du säger.

PS: Kroppen hittades inte där. Du kanske borde läsa FUP igen. DS.
Senast redigerad av krigfOring 2019-12-31 kl. 19:58.
Citera
2019-12-31, 19:50
Medlem
krigfOrings avatar
Citat:
Bilden har nämts många ggr i fup, ej läst klart den ännu men krigfOring du verkar vara het efter ditt klottrande, många förhör där dom undrar vem som gjort detta..

Alla som undrat har fått svar om det där nu i alla fall, säger inte mer än så.
Detta blir mitt sista inlägg i denna tråd. RIP SAMIR ❤
Citera
2020-01-01, 11:05
Medlem
Citat:

Nej, kroppen hittades ju i vattnet!
Jaså, nu när nån "knäckte" din gåta som inte ens var svår, dax att gitta då? Rädd för att bli outad?
Citera
2020-01-02, 15:06
Medlem
Sdhatarens avatar
Är det någon som beställt ljudupptagning från rättegången och vill ladda upp??
Citera
2020-01-02, 15:45
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:

Om du följt tråden och läst hela FUP så är det ingen hemlighet alls vem som klottrat..,..
Klottret får onödig uppmärksamhet o har inte ett skit med mordet att göra, mer än att någon helt enkelt saknar Samir
Citera
2020-01-02, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Om du följt tråden och läst hela FUP så är det ingen hemlighet alls vem som klottrat..,..
Klottret får onödig uppmärksamhet o har inte ett skit med mordet att göra, mer än att någon helt enkelt saknar Samir
Tell me then!
Citera
2020-01-02, 19:11
Medlem
Citat:

Om du läser på Facebook till minne av Samir Khan så söker systern dig, kanske du ska kontakta henne om du inte redan gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in