2017-12-13, 04:09
Medlem
WykkedWitchs avatar
Jag tänkte ge en sprut-dildo till min tjej i julklapp ty jag reser rätt mycket.

Anyhow,.. Doc Johnson har en modell som verkar bra där man klämmer på en grejja innehållandes konstsperma som leds genom en liten slang upp genom dildon.

Det finns andra som har en slags "blåsa" i roten men de läcker tydligen.

Erfarenheter?

En sak till. Hon ska även få en rolig överraskning jag skall montera fast (med tejp eller buntband, eller att ha två sadlar) en rejäl dildo på en motionscykel-sadel. Men innan jag köper cykeln; kan man ha pedalerna i vilande läge när man trampat/ridit ordentligt som man vill??
Senast redigerad av WykkedWitch 2017-12-13 kl. 04:11.
Citera
2017-12-13, 04:21
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.01.

Mindre rubrikförtydligande. Samt 0.02.

Erotik och sexualitet------>Sextekniker och sexhjälpmedel

/Mod.
Citera
2017-12-13, 05:52
Bannlyst
Jag hade inte velat ha en dildo som sprutar konstgjord sperma... Har du pratat med henne?

Om du reser mycket så får hon så många sprut hon vill ha ändå, jag garanterar dig.
Citera
2017-12-13, 06:25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Jag tänkte ge en sprut-dildo till min tjej i julklapp ty jag reser rätt mycket.

Anyhow,.. Doc Johnson har en modell som verkar bra där man klämmer på en grejja innehållandes konstsperma som leds genom en liten slang upp genom dildon.

Det finns andra som har en slags "blåsa" i roten men de läcker tydligen.

Erfarenheter?

En sak till. Hon ska även få en rolig överraskning jag skall montera fast (med tejp eller buntband, eller att ha två sadlar) en rejäl dildo på en motionscykel-sadel. Men innan jag köper cykeln; kan man ha pedalerna i vilande läge när man trampat/ridit ordentligt som man vill??

Ska du ha en runkbunke då och fylla upp, så att hon kan tanka sprutdildon från den?

Förstod inte din sista mening.
Citera
2017-12-13, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Jag hade inte velat ha en dildo som sprutar konstgjord sperma... Har du pratat med henne?

Om du reser mycket så får hon så många sprut hon vill ha ändå, jag garanterar dig.

Ja dildon låter som en dålig ide' motionscykeln däremot kommer hon gilla!
Citera
2017-12-14, 07:09
Medlem
Kolla in bad dragon du ska ha någon bra kvalite på dildos och dylikt öht. Men räkna med (och påminn henne) om att dom även kräver faktiskt vård vilket finns i beskrivningen. De är 50/50 från the real deal enligt mig (egna erfarenheter). Finns ju så mycket exotiskt att välja bland om man vill ta steget från vanilla typerna.

Lycka till!
Senast redigerad av Hallonskog 2017-12-14 kl. 07:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in