2017-12-15, 05:42
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0entry
vet att denna tråd är gammal och dammig men jag vill
bara höja min röst för TS här.

jag tycker om 500.000 kr av mina pengar skulle gå till
staten i ställe för mig så skulle jag försöka få allt själv.
Var ju inte en skatteskuld på 500.000kr det gällde utan ett banklån som Ts pga bankens bristande kontroll av dennes kreditvärdighet anser sig ska få slippa betala tillbaks så vad staten och dess pengar till Migrationsverket skulle ha med saken att göra förstår jag inte? ...och sen att vägnätet skulle vara bättre nere i Syrien än vad det är i Sverige efter ett par års krig & elände där borta(?), det har jag väldigt svårt att tro på samt det har inte heller något med saken att göra och sist men inte minst är faktiskt tråden inte direkt lastgammal när jag postade mitt första inlägg i den..
Senast redigerad av Tuvtramp 2017-12-15 kl. 05:47.
Citera
2017-12-15, 10:39
Medlem
Om alternativen är:

1. Att äga 4 miljoner men samtidigt ha en kronofogdeskuld på 0,5 miljoner

2. Att äga 3,5 miljoner och inte ha någon skuld

Då är man närmast imbecill om man anser att alternativ 1 är det bästa. Om man inte betalar av sin skuld så kommer denna till slut ha växt till samma eller större belopp än arvet.
Citera
2017-12-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Om alternativen är:

1. Att äga 4 miljoner men samtidigt ha en kronofogdeskuld på 0,5 miljoner

2. Att äga 3,5 miljoner och inte ha någon skuld

Då är man närmast imbecill om man anser att alternativ 1 är det bästa. Om man inte betalar av sin skuld så kommer denna till slut ha växt till samma eller större belopp än arvet.
Att ts är imbecill är inte problemet. Ts vill med tråden ha hjälp med att lyckas med punkt nummer 1.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in