2016-01-28, 08:29
Medlem
Jannike fyller ju hela 50 år i oktober. Undrar hur hon ska fira detta ?
Citera
2016-01-29, 00:24
Avstängd
Magictrixs avatar
Hon fick ju barn för nio år sedan, med en snubbe hon träffade i en park... http://www.expressen.se/nyheter/koka...-helt-normalt/
Kanske är det den killen som kom från norrland och förklarar varför hon flyttade dit? Har hon fått ännu fler barn sedan dess?
Citera
2016-02-22, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahled
bor hon kvar i härnösand?? varför sponsrar inte björn henne?

Jannike har svårt att hålla i pengar, så det är nog bättre för henne att arbeta ihop dem.
Jag har träffat henne många gånger på 90-talet. Hon kanske inte upplevs som så smart. Men jag tyckte hon var trevlig och snäll, hon kändes däremot väldigt nervös och osäker, vet inte om det kan vara kokainet som gjorde henne sån. Jag tyckte alltid lite synd om henne, kändes som hon hamnat i en värld som utnyttjade henne.
Jag tror inte det är bra att bygga en framgång genom någon annan. Det enda hon gjort är att fått barn med Björn Borg, vilket inte var så lyckat för henne med facit i hand.
Citera
2016-04-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Fortfarande folkbokförd i Härnösand i alla fall.

Japp. Bor fortfarande där och är inte gift.
Citera
2017-07-22, 06:23
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Om den portugisiske pappan är den person som bodde på samma adress som Jannike 1970, så står det i Sveriges Befolkning 1990 att han var gift sedan 1959... Jannikes mamma var ogift (1990). Utomäktenskapligt förhållande?

Han brydde sig väl inte om att ta ut skilsmässa? Kan ju varit gift och skilsmässan har inte gått igenom/mer känsligt med skilsmässa på den tiden, särskilt i ett katolskt land som Portugal - så han brydde väl sig helt enkelt inte om att skilja sig, eller så gjorde han det men har inte uppdaterat svenska myndigheter om det.

F.ö så är Jannike numera skriven i Söråker - utanför Sundsvall. Känns ju lite märkligt med flyttar mellan norrländska småhålor när hon inte har någon koppling dit...
Citera
2017-07-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han brydde sig väl inte om att ta ut skilsmässa? Kan ju varit gift och skilsmässan har inte gått igenom/mer känsligt med skilsmässa på den tiden, särskilt i ett katolskt land som Portugal - så han brydde väl sig helt enkelt inte om att skilja sig, eller så gjorde han det men har inte uppdaterat svenska myndigheter om det.

F.ö så är Jannike numera skriven i Söråker - utanför Sundsvall. Känns ju lite märkligt med flyttar mellan norrländska småhålor när hon inte har någon koppling dit...

Halkade in i tråden, har inte läst hela. En utlandsfödd man som uppgav sig vara Jannikes pappa kom med närmanden någon gång medan jag bodde i Stockholm. Han skröt om en något udda sexuell specialitet...
Citera
2020-01-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasVegas
Såg henne på hornsgatan idag. Vit mössa och en liten hund i koppel. Hon såg mycket glad och frash ut. Hade en kille i släptåg, kollade inte så mycket på snubben. Noterade endast att han var kort.

Citat:
Ursprungligen postat av machoman
Han sa att han hade aldrig haft så ont om pengar som när han var gift med Jannike & Susannes morsa. Hon var helt sjuk på att bränna pengar.

Hela familjen var sjuk utom farfar som jobbat på cirkus.

Farsan var portugisiskt jude - därav det exotiska utseendet.

Vem hade suttit inne båda eller bara ?

Ville han köra in hela näven i ditt underliv? Med mig pratade han mycket om att han tyckte om sånt.
Citera
2020-05-07, 10:15
Medlem
Skvistens avatar
Nån som har några bilder på hur hon ser ut idag?

Googlade men fick bara fram äldre bilder.
Citera
2021-11-09, 18:59
Medlem
Jannike som hängde med Prince och mkt annat.
De va tider de i skvaller-pressen.
Men lever denna dam fortfarande, skvaller?
Citera
2021-11-09, 23:21
Medlem
Vad gör hon i Söråker av alla ställen??
Citera
2023-08-29, 12:25
Medlem
Alonens avatar
Tyst i tråden sedan länge…

Jannike verkar vara kvar i Söråker. Hur har det gått för sonen Robin❓
Citera
2023-08-29, 15:09
Medlem
JamesFs avatar
Det den kvinnan inte varit med om i sexsvängen får plats att skriva bak på ett frimärke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in