Jag minns att hennes ex-man Tony Hernandez (som nämndes i en faktaruta i en av Expressen-artiklarna ovan) skröt om att alla på Gärdet var livrädda för hans stora schäfer. White trash-beteende om något. Undrar vad han gör nu.
Tony Fernandez ska vara ägare eller delägare till ett designhotell på Mallorca.
En kul detalj om honom är att han en gång i världen döptes till Tage Fredriksson...låter inte lika glamoröst direkt....
förr i tiden åkte svenska kändisar på kändisresa till chamonix.
jannike åkte ofta på dessa kändisresor till chamonix.
en snubbe som jag känner var i chamonix samtidigt som jannike och flera svenska kändisar och hamnade på samma bar.
han såg först jannike sniffa på kola tillsammans med en känd sångstjärna och sen såg han dem ha helt öppet sex i toan. båda var så höga och kåta att de glömde låsa toadörren.
en annan snubbe som jag känner såg jannike sniffa kola på operakällaren och försvann sen tillsammans med en numera före detta fotbollsstjärna in till krogtoan. vad som hände i krogtoan kan ni själva lista ut.
fotbollsstjärnan var aktiv då så denne kunde inte sniffa kola.
det finns säkert flera liknande historier som ovannämnda men jag kan inte bekräfta flera.
Tony Fernandez ska vara ägare eller delägare till ett designhotell på Mallorca.
En kul detalj om honom är att han en gång i världen döptes till Tage Fredriksson...låter inte lika glamoröst direkt....
han var involverad ett (kort) tag men e vad jag vet inte längre involverad. puro heter det
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!