2008-10-06, 00:07
Medlem
SundayTruckers avatar
Vad hände...

... med hennes morsa? Kärringen tog väl del av circusen i början..?
Citera
2008-10-06, 22:09
Bannlyst
Jag minns att hennes ex-man Tony Hernandez (som nämndes i en faktaruta i en av Expressen-artiklarna ovan) skröt om att alla på Gärdet var livrädda för hans stora schäfer. White trash-beteende om något. Undrar vad han gör nu.

Fan vilka konstiga grejer man lägger på minnet
Citera
2008-10-06, 22:22
Medlem
Akeliuss avatar
Tony Fernandez ska vara ägare eller delägare till ett designhotell på Mallorca.
En kul detalj om honom är att han en gång i världen döptes till Tage Fredriksson...låter inte lika glamoröst direkt....
Citera
2008-10-06, 23:01
Medlem
Hon var dock synnerligen fräsch när det begav sig. Det kan ingen ta ifrån henne.
Citera
2008-10-06, 23:13
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamicke
Hon var dock synnerligen fräsch när det begav sig. Det kan ingen ta ifrån henne.

Jo, någon/något har tydligen just gjort det.
Citera
2008-10-07, 13:50
Medlem
förr i tiden åkte svenska kändisar på kändisresa till chamonix.
jannike åkte ofta på dessa kändisresor till chamonix.

en snubbe som jag känner var i chamonix samtidigt som jannike och flera svenska kändisar och hamnade på samma bar.
han såg först jannike sniffa på kola tillsammans med en känd sångstjärna och sen såg han dem ha helt öppet sex i toan. båda var så höga och kåta att de glömde låsa toadörren.

en annan snubbe som jag känner såg jannike sniffa kola på operakällaren och försvann sen tillsammans med en numera före detta fotbollsstjärna in till krogtoan. vad som hände i krogtoan kan ni själva lista ut.
fotbollsstjärnan var aktiv då så denne kunde inte sniffa kola.

det finns säkert flera liknande historier som ovannämnda men jag kan inte bekräfta flera.
Citera
2008-10-08, 11:27
Medlem
http://www.gt.se/nyheter/1.832475/ko...r-helt-normalt

Jannike har utbildat sig till nagelskulptris, florist och modellat. Numera arbetar hon inom vården.
Citera
2009-01-26, 10:22
Bannlyst
Bumpar denna tråd, eftersom jag såg henne med barn på stan idag. Vem är denne Håkan som är far till barnet?
Citera
2009-01-26, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Bumpar denna tråd, eftersom jag såg henne med barn på stan idag. Vem är denne Håkan som är far till barnet?

Hur vet du att han heter Håkan? Är det verkligen han som är far till barnet, kan ju vara någon annan också.
Citera
2009-01-26, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66
Hur vet du att han heter Håkan? Är det verkligen han som är far till barnet, kan ju vara någon annan också.

Jajaja, visst kan det vara någon annan. Men i GT-länken ovan heter i alla fall den officielle fadern Håkan.
Citera
2009-01-26, 12:12
Bannlyst
Efter att ha läst artikeln så tänkte jag. Det var som fan.
Lycka till i livet Jannike.
Citera
2009-01-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Tony Fernandez ska vara ägare eller delägare till ett designhotell på Mallorca.
En kul detalj om honom är att han en gång i världen döptes till Tage Fredriksson...låter inte lika glamoröst direkt....

han var involverad ett (kort) tag men e vad jag vet inte längre involverad. puro heter det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in