2007-03-14, 10:53
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Den nyaste bilden jag kan hitta på nätet är från en artikel skriven 2004: http://expressen.se/polopoly_fs/1.14...3047934225.jpg
Det fanns tidigare en tråd i Kriminalforumet som hette nåt i stil med "Kvinnorna kring de Kriminella" och hon är verkligen den stereotypa bilden av en sådan. Blond, urblåst, säkert en tribal som går över svanken, och alltid med ett innövat tufft litet smile. Svarar säkert på kåkfarares kontaktannonser i herrtidningar.
Citera
2007-03-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Det fanns tidigare en tråd i Kriminalforumet som hette nåt i stil med "Kvinnorna kring de Kriminella" och hon är verkligen den stereotypa bilden av en sådan. Blond, urblåst, säkert en tribal som går över svanken, och alltid med ett innövat tufft litet smile. Svarar säkert på kåkfarares kontaktannonser i herrtidningar.

Det låter precis som den där avdankade simmerskan också. Men din slutkläm tror jag är felaktig. Jannicke behöver nog inte söka efter kåkfarare i p-blaskor, de söker sig till henne.
Citera
2007-03-15, 18:00
Bannlyst
Jannike

Svar: Jannike har INGEN tatuering. Jannike behöver INTE söka sig till kontaktannonser på nätet...och till sist skinn på näsan- JA men är i övrigt en väldogt gullig tjej i "nyktert" tillstånd. Så är det bara.
Citera
2007-03-16, 01:18
Bannlyst
Har tillbringat en kväll och natt med fröken Björling, hon var väldigt trevlig då i alla fall. Fast detta var ju för ett bra tag sedan.
Citera
2007-03-16, 03:52
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the met
och till sist skinn på näsan- JA men är i övrigt en väldogt gullig tjej i "nyktert" tillstånd. Så är det bara.
Så där, då fick vi det bekräftat också. Eftersom du satte citationstecken kring ordet nykter, så bör vi alltså uppfatta det som att Jannike är nykter väldig sällan?
Citera
2007-03-17, 01:38
Medlem
Säker källa säger att J.Björling blev gripen vid ett rån på kungsholmen förra veckan...
Citera
2007-04-09, 19:42
Medlem
Hjäälp vad har hänt

Rätt sliten.
http://img46.imageshack.us/my.php?image=jannike1ix2.jpg
Citera
2007-04-09, 20:02
Medlem
Goggens avatar
Jag gick på samma gymnasium som hennes och Björns son. Gud vet vad det blev av den grabbstackarn sen. :/
Citera
2007-04-09, 20:11
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogen
Rätt sliten.
http://img46.imageshack.us/my.php?image=jannike1ix2.jpg

Photoshop-skämt? Ansiktet ser lite klipp-och-klistra ut. Eller kan det verkligen vara hon? Jag känner inte alls igen henne. Hu!

Vilken tidning skulle det här vara saxat ur?
Citera
2007-04-10, 22:51
Medlem
Inte ett skämt

Nej lovar att det inte är photoshop fixat. I alla fall inte av mig. Är från en skvallerblaska typ "hänt extra" eller något liknande.
Såg henne på pendeln för några år sedan och hon betedde sig jäkligt knarkat, skitskum helt enkelt. Satt och pratade för sig själv och sa konstiga grejer till folk och gjorde lustiga rörelser och gav folk lustiga blickar som gick förbi. Allt detta klockan 16:00 på en vardag. Jag vågade knappt titta dit. Helt otroligt att skvallermedia låter henne få vara så oskvallrad med tanke på hur hon verkar leva. Det kanske är synd om henne eller något. Hoppas hon blir hel igen. Inget kul när någon ballar ur med tanke att hon har barn.
Citera
2007-04-11, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paceman
Photoshop-skämt? Ansiktet ser lite klipp-och-klistra ut. Eller kan det verkligen vara hon? Jag känner inte alls igen henne. Hu!

Vilken tidning skulle det här vara saxat ur?

nix, hon ser ut som skit nuförtiden. ser henne då och då, utan smink ser hon ut som en white-trash pundare. men, vilken het donna det var en gång i tiden.
Citera
2007-04-11, 03:34
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hojl
nix, hon ser ut som skit nuförtiden. ser henne då och då, utan smink ser hon ut som en white-trash pundare. men, vilken het donna det var en gång i tiden.

Trodde inte hon var så illa ute innan jag såg bilden. Skrämmande.
Leila K-varning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in