Citat:
Ursprungligen postat av istapp
IV.
20 mg stesolid. IV.
har kört det på mig själv,
meningslöst, men soft.
I så fall ska man ta det med stesolid-injektionsvätska. Krossa tabletter och på så sätt lösa dem kan ge upphov till allvarliga risker. Det kvittar om man drar upp genom filter... Det är knappast "meningslöst" enligt mig heller. Effekten kommer ju direkt och blir kraftfullare.
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Ger det mycket att röka det? Krävs det inte betydligt mindre då också?
Om man ska freebasa det gäller det att man vet exakt vad man gör. Om man gör det rätt kan det ge en rejäl "kick". Risken är att man som nybörjare "bränner upp" större delen av dosen och bara får i sig kanske 33,45 % av tabletten. DISCLAIMER: Freebase är en ganska riskfylld metod. Lungorna tar skada, i värsta fall kollapsar dem helt och man faller ned död!
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Det där med att injicera, plugga, snorta och röka benso ger jag inte mycket för... Visst, det kan kanske ge effekt omärkbart lite snabbare om du skjuter det i venen eller kör upp det dit solen inte skiner, men är det verkligen så trevligt?? Bensodiazepiner har redan goda egenskaper för att tas upp oralt och ger ingen nämnvärd kick av att tas på andra sätt... Det enda pillret som inte enkalst sväljs ner är väl Xanor Depot, eftersom depotfunktionen gör att det tas upp så långsamt... Dessa lönar det sig att låta smälta under tungan om man vill ha ett snabbare påslag...
Kör med att blanda ditt diazepam med grapejuice och/eller alkohol...
Så sant som det är sagt! Benso är potent nog för att tillfredställa en genom att sväljas. Det där med hurvida "det är trevligt" är en subjektiv bedömning. Själv har jag utvecklat injicering till en slags fetish och kör med den metoden så ofta chansen ges.
Iaf: Lös upp det i vatten och kör det rektalt - det är mitt tips. Blir lite kraftfullare effekt då förutom att effekten kommer snabbare. Självklart ska diazepam ALLTID kombineras med grapefruktjuice och alkohol om man vill göra rätt för sig.