2006-01-18, 13:35
Medlem
speedracers avatar
1000 mcg för 98:-

Tidigare sålde han 200 mcg för 198:-
Ska även Dragonfly klassas?

Är det värt att satsa på? En del verkar ju bli hur trippade som helst, medans andra inte känner ett skit.

Nu väntar jag spänt på att han ska rea ut sin salvia också, eftersom det snart ska klassas.

Citat:
Ursprungligen postat av C Y B E R A C I D
Dr.Snuggles gästspelar
Derför har vi detta tillfäliga supererbjudande
Tidigare pris 198:- för 200mcg
Nu endast 98 för 1000mcg
Begränsad mängd först till kvarn gäller.
Bromo-benzodifuranyl-isopropylamine eller
(1-(8-bromobenzo[1,2-b;4,5-b']difuran-4-yl)-2-aminopropane
OBS !!! 1000 mcg förpackning OBS !!!

Vem är denne "Dr Snuggles"? Är det kodord för... snuten? Vad tror ni?
Citera
2006-01-18, 13:45
Bannlyst
Han rear ut det för att ingen vill ha det eftersom det är en bluffprodukt. Salvian borde han dock rea snart eftersom den kommer klassas men han kanske inte fattar det...
Citera
2006-01-18, 14:05
Bannlyst
Risken finns ju att han har bankat ut det.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback?
Han rear ut det för att ingen vill ha det eftersom det är en bluffprodukt.

Vad grundar du det i? Om det verkligen är 1-(8-bromobenzo[1,2-b;4,5-b']difuran-4-yl) -2-aminopropane han säljer så ska det funka.

http://www.erowid.org/chemicals/bromo_dragonfly/bromo_dragonfly.shtml

I högre doser, uppmot 500-700µg så borde det funka. Tror det finns några tripprapporter på så höga doser här på flashback som du kan kolla in. Innan var det inte värt sitt pris men nu kanske det är det.

EDIT: Värt att notera är dock att det tydligen finns två batchar:

"There appear to be two batched of Bromo-Dragonfly being sold around the world as of Oct-Dec 2005. One batch appears to be strongly active below 500 micrograms (.5mg) and the other seems to be being used between 1 and 1.5 mg. It is not yet known why this difference exists, although animal and human bioassay of material in research appears to suggest the lower activity level. Users are warned to be very careful when using grey market research chemicals."

" * Although we have not confirmed this, we are told that the R-Isomer of Bromo-Dragonfly is the more psychoactive isomer."

Men isåfall förstår jag inte varför han skulle sälja en sämre variant, han vill nog tjäna pengar på det och då är det ju bättre att satsa på den batchen som verkligen funkar.

EDIT2: Vilket alltså betyder att man kanske måste ta uppmot 1000-1500µg för att få en bra effekt.
Citera
2006-01-18, 14:18
Medlem
Tjacktorskens avatar
Jag vågade inte chansa med en liten beställning, beställde hem 5 påsar.
Citera
2006-01-18, 16:47
Medlem
Ollebolle22s avatar
Läder-Lasse??
Citera
2006-01-18, 16:48
Medlem
Onerrs avatar
Satan va billigt, man borde verkligen beställa. men skulle det vara utblandat så vet ja fan inte va ja gör..
Citera
2006-01-18, 16:52
Medlem
Ninjalittles avatar
Minns att jag läste en tråd här på FB för ett tag sen där CA fick kritik för att de sålde Bromo-Dragonfly som ett rusgivande LSD-alternativ eftersom det tydligen kunde komma i fel händer, men där börjar mitt minne svika mig. Det huvudsakliga användingsområdet för Bromo-Dragonfly var väl något annat?
Citera
2006-01-18, 16:52
Medlem
Tjacktorskens avatar
Om effekten skulle utebli så kommer jag kräva pengarna tillbaka, det är en sak som är säker. Men oftast när folk inte får effekt så har dem tagit 200 mcg och det krävs 4-600 för en bra tripp.
Citera
2006-01-18, 17:11
Medlem
speedracers avatar
Tjacktorsken

När kommer du testa det? Du har ju droguppehåll just nu iallafall. Ska bli spännande att höra hur det gick för dig!

CA verkar inte ha levererat mitt paket ännu innehållandes 100 tabbar DXM, ändå betalades det i tisdag.

F.ö. så tycker jag absolut du ska kräva pengarna tillbaka om det inte fungerar. Alternativt kan du låta 2-3 andra polare prova det. Får ingen effekt så är det bara att börja klaga.
Citera
2006-01-18, 17:28
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Tjacktorsken

När kommer du testa det? Du har ju droguppehåll just nu iallafall. Ska bli spännande att höra hur det gick för dig!

CA verkar inte ha levererat mitt paket ännu innehållandes 100 tabbar DXM, ändå betalades det i tisdag.

F.ö. så tycker jag absolut du ska kräva pengarna tillbaka om det inte fungerar. Alternativt kan du låta 2-3 andra polare prova det. Får ingen effekt så är det bara att börja klaga.

Förmodligen kommer det att ligga och skräpa i en låda fram tills efter den 6:e. Antagligen kommer trippen att ske den 10 eller 11:e Februari, helgen efter den 6:e dvs. Ska lägga ner tid på en tripprapport då också som inte är lika sunkig som min stilnoct-rapport.

Uppehållet flyter på riktigt fint, ska dra igång med psykadelier och kanske lite röka efter uppehållet. Sparar mig med amfetaminet lite längre. Så ni kommer nog få se en rapport på svamp i Februari också.
Citera
2006-01-18, 19:09
Medlem
Spunkbumbis avatar
jag beställde hem ett lass jag med, hoppas han inte bankat ur det bara
Citera
2006-01-18, 19:16
Medlem
baxcashs avatar
Jag tog 1200mcg och det var bra tyckte jag
Citera
  • 1