2017-12-10, 04:08
Medlem
Mia-Rovys avatar
Jag har råkat få i mig alkohol, amfetamin och LSD. Och något mer stimiluativt.

Jag behöver råd.

Klockan är 4. Mina sinnen är för intensiva för att det ska gå att sova. Jag har propavan och atarax. Som dessvärre tar timmar innan de börjar verka. Men jag vet att jag kan somna på dem efter amfetaminintag.

Jag har jobb på måndag. Borde jag dygna eller sova? Bättre att dygna och somna väldigt tidigt på söndagen kanske?

Eller kanske försöka sova utan något hjälpmedel. Hmm, kör nog på det.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-12-10 kl. 04:18.
Citera
2017-12-10, 04:33
Medlem
Jellohs avatar
Låter som slöseri med samtliga tre droger. Var för sig är de bäst. Bara du som kan veta vad som är vettigast för dig. Kan vara bra att sova innan jobb oavsett. Varken bra för dig eller jobbet att dyka upp med en obearbetad tripp, baksmälla och på tredje dagen tjackrace. Lycka till.
Citera
2017-12-10, 04:38
Medlem
15APRILs avatar
Skulle gå o lägga mig idag vid ca 16-17 tiden.

Se till att få i dig käk o vätska. Så ska de nog gå vägen!
Citera
2017-12-10, 04:44
Medlem
[quote=Mia-Rovy|62566075]Jag har råkat få i mig alkohol, amfetamin och LSD. Och något mer stimiluativt.

Jag behöver råd.

Klockan är 4. Mina sinnen är för intensiva för att det ska gå att sova. Jag har propavan och atarax. Som dessvärre tar timmar innan de börjar verka. Men jag vet att jag kan somna på dem efter amfetaminintag.

Jag har jobb på måndag. Borde jag dygna eller sova? Bättre att dygna och somna väldigt tidigt på söndagen kanske?

Eller kanske försöka sova utan något hjälpmedel. Hmm, kör nog på det.[/QUOTE

Bullshit! Har du fått i dig dessa droger samtidigt, så hade du svävat i himlen och INTE kunnat skriva så som du gör
Citera
2017-12-10, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy

Jag behöver råd.

Bullshit! Har du fått i dig dessa 3 droger samtidigt, Så hade du varit i himlen och svävat omkring så pass, Att du INTE kunnat skriva
Citera
2017-12-10, 04:53
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ali-165
Bullshit! Har du fått i dig dessa 3 droger samtidigt, Så hade du varit i himlen och svävat omkring så pass, Att du INTE kunnat skriva
Öhm, varför skulle jag ljuga om detta?

Det var dock inte mycket LSD. Vi utförde några experiment. Mest påverkad är jag nog av amfetaminet, men LSDn har helt klart en inverkan just nu. På ett sätt som gör att mina sinnen känns för intensiva för att det ska gå att sova.

Edit: Men jag kan erkänna att det känns väldigt trevligt. Molnen jag svävar på finns, men de är fortfarande nära marken. Lagom lite LSD, för mycket amfetamin
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-12-10 kl. 05:25.
Citera
2017-12-10, 04:54
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Skulle gå o lägga mig idag vid ca 16-17 tiden.

Se till att få i dig käk o vätska. Så ska de nog gå vägen!
Det lär bli detta rådet jag följer! Känns som ett klokt drag
Citera
2017-12-10, 04:54
Medlem
Citat:
Öhm, varför skulle jag ljuga om detta?

Det var dock inte mycket LSD. Vi utförde några experiment. Mest påverkad är jag nog av amfetaminet, men LSDn har helt klart en inverkan just nu också.

Drick ner dig och lägg dig.. eller ta mer och fortsätt på en informativ resa.
Citera
2017-12-10, 04:58
Bannlyst
Citat:

Jag behöver råd.

Du har alltså råkat få i denna nyttiga kombination. Jag antar att alkoholen ställde sig först i kö.

Du gör bäst i att vänta ut effekterna och sen sova. Notera dock att det är viktigt att du äter riktig mat så du får i dig protein, fett, mineraler och vitaminer nu om du vill känna dig redo att jobba på måndag. Kombinationen är inte optimal och att panga syra samtidigt låter mest destruktivt.

I alla fall, riktig mat nu och sen sömn. Inga jävla kosttillskott.
Citera
2017-12-10, 05:06
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrassesTigrar
Du har alltså råkat få i denna nyttiga kombination. Jag antar att alkoholen ställde sig först i kö.

Du gör bäst i att vänta ut effekterna och sen sova. Notera dock att det är viktigt att du äter riktig mat så du får i dig protein, fett, mineraler och vitaminer nu om du vill känna dig redo att jobba på måndag. Kombinationen är inte optimal och att panga syra samtidigt låter mest destruktivt.

I alla fall, riktig mat nu och sen sömn. Inga jävla kosttillskott.
Haha, du har helt rätt. Alkohol var den första aktören att stiga in. Tyvärr har experimenten på senare tid blivit allt mer omfattande.

Tack för ett par kloka råd, jag ska komma ihåg att få i mig allt jag behöver.

Alldeles nyss så funderade jag på att ta mer amfetamin för att försäkra mig om att kunna hålla mig vaken fram tills 17-tiden, men vid närmare eftertanke så behövs det nog inte.

Bättre att redan nu börja återhämta mig. Ska försöka få i mig lite mat nu!
Citera
2017-12-10, 05:16
Bannlyst
Citat:
Haha, du har helt rätt. Alkohol var den första aktören att stiga in. Tyvärr har experimenten på senare tid blivit allt mer omfattande.

Tack för ett par kloka råd, jag ska komma ihåg att få i mig allt jag behöver.

Alldeles nyss så funderade jag på att ta mer amfetamin för att försäkra mig om att kunna hålla mig vaken fram tills 17-tiden, men vid närmare eftertanke så behövs det nog inte.

Bättre att redan nu börja återhämta mig. Ska försöka få i mig lite mat nu!
Misstänkte så!

Ingen bra idé att hålla kortisolnivåerna höga genom att ta mer tjack. Det kommer bara bli värre, även om du äter. Enda är att äta och dricka.

Krya på dig.
Citera
2017-12-10, 05:29
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrassesTigrar
Misstänkte så!

Ingen bra idé att hålla kortisolnivåerna höga genom att ta mer tjack. Det kommer bara bli värre, även om du äter. Enda är att äta och dricka.

Krya på dig.
Detta är bra råd, I know. Tack så hemskt mycket, jag lovar att följa dem. Åt precis, ganska motsträvigt, men visst känns det ännu bättre nu
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in