2018-04-29, 23:22
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Var det den enda del som saknades? Jadu, jag vet fortfarande inte vad målningen ska föreställa.
Knivsta gissningsvis...
Citera
2018-04-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Upplys mig!
Kan inte länka på nallen men googla 'djurgården cykelhjälm tifo' så kommer det upp.

Den här säsongen är helt underbar på alla sätt och vis.
Citera
2018-04-30, 00:02
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Kan inte länka på nallen men googla 'djurgården cykelhjälm tifo' så kommer det upp.

Den här säsongen är helt underbar på alla sätt och vis.
Är det denna som menas?

https://www.google.se/search?q=djurg...hBCIwcwvmGwYM:
Citera
2018-04-30, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Röd dag i morgon men det kanske inte ni arbetslösa bajare vet om?

Kanske kommer som en chock men det finns folk som jobbar röda dagar.
Citera
2018-04-30, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmsExtremisten
Är det denna som menas?

https://www.google.se/search?q=djurg...hBCIwcwvmGwYM:
Svar ja.
Citera
2018-04-30, 00:38
Medlem
ghylds avatar
Tycker ansiktet på difs tifo fångar känslan av att vara gårdare till 100%.

Kolla ansiktet och man får en känsla av att det är en personen som brutits ner av år av derbyförluster. Inget hopp, ingen glöd i ögonen utan han har slutat kämpa och accepterat att livet är såhär dystert när man är gårdare. I magen på han så brinner ett par djurgården fans levande vilket symboliserar smärtan av att vara djurgårdare. Ett rent helvete helt enkelt.

Magiskt bra tifo! Dom fångade verkligen känslan av att vara gårdare mitt i prick!
Citera
2018-04-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghyld
Tycker ansiktet på difs tifo fångar känslan av att vara gårdare till 100%.

Kolla ansiktet och man får en känsla av att det är en personen som brutits ner av år av derbyförluster. Inget hopp, ingen glöd i ögonen utan han har slutat kämpa och accepterat att livet är såhär dystert när man är gårdare. I magen på han så brinner ett par djurgården fans levande vilket symboliserar smärtan av att vara djurgårdare. Ett rent helvete helt enkelt.

Magiskt bra tifo! Dom fångade verkligen känslan av att vara gårdare mitt i prick!

Haha!
De ville inte ens visa händerna den här gången. Deras Tjernobylskapelser är rätt creepy faktiskt.

Dif -> Förslagsvis håller ni er till enklare grejer framöver. En längst till vänster med en röd flagga, en längst till höger med en gul, och den tredje i klacken (han är er farsa va?) med en blå i mitten.
Fråga han i BP om han är intresserad av ett friendship, ni kan ses på fridhemsplan och öva tomteblosskoreagrafi tillsammans.
Citera
2018-04-30, 01:50
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Vi sisådär. bajen urusla. Typ som första derbyt på Stockholmsarenan och vi sjöng ut de trots deras hets om "deras" arena och massa tjafs i lång tid så skulle de "visa oss" vi var 5000 och de var 25000, trots all hets väldigt tyst.

Likande idag, vi ligger under och det är ändå vi som kör på hyfsat, medan bajen bara trummar, trummar och mummlar. bajens "kärna" suger.
Citera
2018-04-30, 02:15
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Kanske kommer som en chock men det finns folk som jobbar röda dagar.

jag vet då jag är en av dem
Citera
2018-04-30, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vi sisådär. bajen urusla. Typ som första derbyt på Stockholmsarenan och vi sjöng ut de trots deras hets om "deras" arena och massa tjafs i lång tid så skulle de "visa oss" vi var 5000 och de var 25000, trots all hets väldigt tyst.

Likande idag, vi ligger under och det är ändå vi som kör på hyfsat, medan bajen bara trummar, trummar och mummlar. bajens "kärna" suger.

Vetefan vilken match du var på men detta var en av era absolut sämsta prestationer på länge. Ni blev fullständigt överkörda ju?

Vid två tillfällen under matchen lyckas ni skapa något som inte är ett 10 sekunders mummel och det är precis efter 1-1. Resten av matchen är ni totalt utsjungna och det tror jag fan du vet om. Men ja, du kör ju efter standard dif-manus att direkt efter torskad match claima läktarvinst trots att ni just blivit fullständigt förnedrade på alla plan.

Ni sög galet idag, acceptera det och gå vidare, ni kan bättre.
Citera
2018-04-30, 03:42
Medlem
Facked-Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Citat:
Ursprungligen postat av bjnsvn
Vetefan vilken match du var på men detta var en av era absolut sämsta prestationer på länge. Ni blev fullständigt överkörda ju?

Vid två tillfällen under matchen lyckas ni skapa något som inte är ett 10 sekunders mummel och det är precis efter 1-1. Resten av matchen är ni totalt utsjungna och det tror jag fan du vet om. Men ja, du kör ju efter standard dif-manus att direkt efter torskad match claima läktarvinst trots att ni just blivit fullständigt förnedrade på alla plan.

Ni sög galet idag, acceptera det och gå vidare, ni kan bättre.
Slår man upp Enögd så är det en bild på IWannaBeAdored bredvid, sen förstår jag att han hänger här och inte i tråden om Allsvenskan där han lyser med sin frånvaro angående filmningar/förstärkningar 😎
Citera
2018-04-30, 03:43
Medlem
AlfaRomeo159s avatar
Utifrån ett tv-perspektiv så kändes derbyt ganska sömnigt fram tills typ sista 15 minutrarna (som det inte alltför sällan är nuförtiden pga att de envisas med att lägga avsparkstiden kl 15 en söndag när dom flesta bara vill ligga hemma i soffan och äta pizza).

Bajen lät, men verkade inte vara något supertryck direkt, många mummelramsor och verkade trötta trots ledning. Och dif kom liksom aldrig igång kändes det som, förutom vid nån hörna eller så när de skapade lite chanser på planen. Blev förvånad över att bajen inte kom igång mer efter tidiga målet, och dif verkade starkast i andra halvlek.

Innan folk börjar klaga på att det är mickningen som är dålig, ja det är den ibland, men överlag får man oftast en bra helhetsbild över stämningen på en match trots att man ser från tv-rutan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in