2006-01-18, 19:44
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violets
Det jag vill ha är ett Visa Bankkort, dvs. utan kredit. Jag har fast jobb och bra ekonomi; varför ska det vara så svårt att få ett sånt kort..*suck*

Har du talat med banken?
Citera
2006-01-18, 23:29
Medlem
Violetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Har du talat med banken?

Nope, tänkte göra det. Får puffa upp urringningen och se vänlig ut
Citera
2006-01-18, 23:49
Medlem
Misters avatar
Om avataren föreställer dig så kommer det nog inte bli några problem!

Allvarligt så, gå in på banken och prata med dem. Du är inte den förste i historien som har en betalningsanmärkning och har det gått ett tag sen dess och du i övrigt har ordning på finanserna kanske det fixar sig ändå.
Citera
2006-01-19, 01:53
Medlem
anakatas avatar
FULLSTÄNDIG kreditprövning kan det väl ändå inte vara? Jag har rent kaotiska inkomstförhållanden, massvis med upplysningar på mig, etc (företag...), och jag har då ett riktigt VISA-kort.
Citera
2006-01-19, 04:51
Medlem
Bottenskraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
FULLSTÄNDIG kreditprövning kan det väl ändå inte vara? Jag har rent kaotiska inkomstförhållanden, massvis med upplysningar på mig, etc (företag...), och jag har då ett riktigt VISA-kort.

Ja, jag har också betalningsanmärkningar men ändå Visakort. Dessutom är det alltid så att när jag beställer saker från internet och det står att om man har betalningsanmärkningar så får man grejerna skickade mot postförskott istället för att man får fakturan i försändelsen så blir det ändå det senare. Så jag undrar om de verkligen kollar alla ordentligt..?
Citera
2006-01-19, 09:03
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata

Jo, en fullständig kreditprövning är rekomendationen. Om du så anger att du har många förfrågningar, BA etc. är det ett ypperligt bevis på hur svårt det är att svara generellt på den här typen av frågor. Det är faktiskt omöjligt och det enda svaret som kan ges är att, som återigen, gå in på banken att fråga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in