Det känns okej. Han har haft en fin säsong i Superettan men jag är inte så säker på att det blir en given succé hos oss. Känslan är dock att Billborn/Bojanic kan bli en lyckad kombo. Men men, prestera eller dra!
Det känns okej. Han har haft en fin säsong i Superettan men jag är inte så säker på att det blir en given succé hos oss. Känslan är dock att Billborn/Bojanic kan bli en lyckad kombo. Men men, prestera eller dra!
För min del rätt kluven. Han har väl historia med taskig inställning och inte den position jag ser som viktigast att fylla. Å andra sidan behöver vi bredda truppen så namn behöver ju komma in samtidigt som det alltid är roligt att värva från lag längre ned i näringskedjan då det kan bli lite infekterat.
Hur känns det för er att tappa honom?
Bojanic har haft ett fint år. Frågan är dock om han har tempot för att vara en toppspelare. Säg såhär: Vi värvade Farnerud och jag antar att de krigar om samma pltas? Så om Farnerud är hel så ser jag att Bojanic lika gärna kan Gå. Men utan Farnerud ser det jobbigare ut. Farnerud har ju en maxnivå som antagligen krossar Bojanicc. Men personligen älskar jag Bojjan så jag e lite depp
Han verkar vara infernaliskt usel på att hantera press så en lite mindre klubb som ofta agerar i mediaskugga kan nog passa bättre.
Men visst, han kommer ju in på minus.
Verkar kunna gå hyggligt för honom initialt i sina klubbar. Men sen börjar skeppet sjunka och han har då varit helt
oförmögen att lyckas vända läget när det börjat gå utför.