2018-05-11, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Läste på fotbollskanalen att Wernbloom släpps av cska. Vågar man hoppas? Han är ändå 31...
Om han vill spela i IFK så är den tiden inne nu.
Citera
2018-05-11, 18:29
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Om han vill spela i IFK så är den tiden inne nu.

Om hans fru får bestämma så lär det aldrig bli av, tyvärr. Tror mer på att han sticker söderut. Berg kanske kan fixa in honom nån klubb där nere.
Citera
2018-05-11, 19:09
Medlem
Eldarn.s avatar
Diego Montiel i Örgryte är i samtal med ett antal allsvenska klubbar där Bajen är i täten.

Edit: Verkar faktiskt vara närmare än jag trodde vilket betyder att man antingen givit upp på Nahir Besara eller att han ska utomlands i sommar.

Sebastian Larsson var även på tapeten men sågs som för gammal. Rimligt.
Senast redigerad av Eldarn. 2018-05-11 kl. 19:14.
Citera
2018-05-11, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Diego Montiel i Örgryte är i samtal med ett antal allsvenska klubbar där Bajen är i täten.

Edit: Verkar faktiskt vara närmare än jag trodde vilket betyder att man antingen givit upp på Nahir Besara eller att han ska utomlands i sommar.

Montiel måste dom behålla, eller iaf ta ockerpris för om dom skall sälja.

Har på deras match på tvn nu i bakgrunden nu när vi lagar krubb, Öis ser faktiskt rätt bra ut i år och Montiel har såklart gjort mål.

Straff till Öis igen...

Edit: Och mål igen, av Montiel.
Citera
2018-05-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Om hans fru får bestämma så lär det aldrig bli av, tyvärr. Tror mer på att han sticker söderut. Berg kanske kan fixa in honom nån klubb där nere.
Så Pontus är en toffel?
Citera
2018-05-11, 21:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Källa? Montiel lyckades ju inte ens ta plats i Sirius som släppte honom så tveksamt att Bajen skulle vara intresserade. Absolut inte som en ersättare till Jille. Montiel lirar ju centralt också, mig veterligen.
Citera
2018-05-11, 22:15
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Hamrén har ganska starka meriter på klubblagsnivå, två cuptitlar, flera toppplaceringar i AS och dansk mästare, sedan lyckades han väl inget vidare med landslaget, men det är en annan femma.

Edit:

Lilla silver (Trea i allsvenskan) 2002
SM-brons (Fyra i allsvenskan) 1999, 2003
Svenska cupen 1996 och 1997 (med AIK) samt 2000 (med Örgryte)
Danskt brons med Aalborg BK 2007
Gruppspel i UEFA-cupen där Sampdoria blev utslaget av Aalborg. Det här var första gången i historien[källa behövs] som ett danskt lag lyckades slå ut ett italienskt lag i en stor turnering. 2007
Danskt guld med Aalborg BK 2008
Årets tränare i Danmark 2008
Norskt guld med Rosenborg BK 2009

Svennis och den för MFF tidigare aktuella Trappatoni har också fina meriter på listan. Det betyder inte att de är relevanta som tränare för en klubb i allsvenskan. Hamréns tid är förbi och han visade det tydligt i landslaget.
Citera
2018-05-11, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Svennis och den för MFF tidigare aktuella Trappatoni har också fina meriter på listan. Det betyder inte att de är relevanta som tränare för en klubb i allsvenskan. Hamréns tid är förbi och han visade det tydligt i landslaget.

Nu menade jag inte att han var speciellt relevant, men det är ju minst sagt knas att påstå att det inte finns tränare som är värre än Hamrén, jag är helt jävla bombsäker på att Hamrén hade gjort det bättre än MP i MFF till exempel.
Citera
2018-05-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Montiel måste dom behålla, eller iaf ta ockerpris för om dom skall sälja.

Har på deras match på tvn nu i bakgrunden nu när vi lagar krubb, Öis ser faktiskt rätt bra ut i år och Montiel har såklart gjort mål.

Straff till Öis igen...

Edit: Och mål igen, av Montiel.
Han har ju bara skrivit ett 1+1 årskontrak med Öis så han lär väl gå gratis till nästa säsong.

Är förvånad över att han inte hamnade i Blåvitt den här säsongen, han och Poya verkar gilla varandra väldigt mycket (https://twitter.com/tomasericson/status/947077711046107136?s=19) Skulle inte bli förvånad om han spelar i Blåvitt nästa säsong.

Lär ju säkert vara en del konkurrens med andra klubbar dock.
Citera
2018-05-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Han har ju bara skrivit ett 1+1 årskontrak med Öis så han lär väl gå gratis till nästa säsong.

Är förvånad över att han inte hamnade i Blåvitt den här säsongen, han och Poya verkar gilla varandra väldigt mycket (https://twitter.com/tomasericson/status/947077711046107136?s=19) Skulle inte bli förvånad om han spelar i Blåvitt nästa säsong.

Lär ju säkert vara en del konkurrens med andra klubbar dock.

Lime länkade en artikel S1 tråden där han sa att han ville vara säker på att få starta/spela mycket och att Öis kändes rätt, typ... han hade erbjudanden från lag i AS.

Han är väl en av Poyas favoritspelare, och fortsätter han som han börjat denna säsongen hade jag gärna sett honom i Blåvitt nästa år, sedan faller väl inte Öis ihop totalt om dom skulle tappa honom, av det jag såg idag så var det ju många som såg rätt bra ut, skulle inte bli förvånad om dom faktiskt går upp till AS i år, dom är riktigt bra, vem vet då kanske dom till och med kan behålla honom.
Citera
2018-05-11, 22:47
Medlem
junkbords avatar
Han kommer till Blåvitt efter säsongen, gratis.
Poya sa till Montiel att värma upp i Öis den här säsongen, vi har tyvärr ingen plats för dig på mittfältet, men du får Mix plats nästa säsong.
Citera
2018-05-11, 23:03
Medlem
Commissarys avatar
Citat:

Hörde att Larsson sa att Bajen inte var aktuellt då de inte är en seriös klubb. Han var tydligen inte imponerad med klubben och deras tomma trofeskåp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in