2017-12-07, 17:39
Medlem
Hej, har en aktiv skuld hos kronofogden och vill ta ett lån, detta kommer från ett gammalt liv och idag har jag jobb och lägenhet. Jag har 25500 i månads lön och 3751kr i hyra. Vill ha tips på banker som ger ut lån till sånna som mig. Mvh
Citera
2017-12-07, 17:48
Medlem
kan bli väldigt jobbigt speciellt utan borgenär vet tyvärr ingen förutom microlån vilket jag antar ej är det du söker
Citera
2017-12-07, 18:10
Medlem
Det finns tex BlueStep, fast alla aktörer som inte bryr sig så mycket om din historik kommer att ta ut en högre ränta iom att de tar en större risk än en normal bank gör.
Citera
2017-12-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattoys
Det finns tex BlueStep, fast alla aktörer som inte bryr sig så mycket om din historik kommer att ta ut en högre ränta iom att de tar en större risk än en normal bank gör.
Kontaktade BlueStep där va man tvungen att äga en fastighet som säkerhet. Jo vore ju intressant om det fanns något man iaf kunde kolla in.
Citera
2017-12-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapersnake
kan bli väldigt jobbigt speciellt utan borgenär vet tyvärr ingen förutom microlån vilket jag antar ej är det du söker
Jag är så himla dålig på lån. Microlån är smslån antar jag? Ge mig det du har så ska jag iaf kolla vad det är mvh
Citera
2017-12-07, 18:46
Medlem
Citat:
Microlån är smslån eller? Förklara gärna mer mvh
Citera
2017-12-07, 22:57
Medlem
Det där kan du nog dessvärre glömma.

Be någon närstående låna åt dig som du sedan lånar av dom privat. Vill ingen får du nog skrapa ihop pengarna på egen hand.
Citera
2017-12-08, 04:06
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Du har egentligen rätt som du skriver att TS frågar efter en borgenär som kan tänka sig att låna ut pengar. Misstänker dock att vad du menar är att TS ska fixa fram en borgensman dvs medlåntagare.

Blanda inte ihop begreppen.
Citera
2017-12-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Du har egentligen rätt som du skriver att TS frågar efter en borgenär som kan tänka sig att låna ut pengar. Misstänker dock att vad du menar är att TS ska fixa fram en borgensman dvs medlåntagare.

Blanda inte ihop begreppen.
Aa men har nog ingen jag vill blanda in i min ekonomi 😊 tanken va ett bil lån så inga större pengar😊 får fixa någon målvakt haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in