2017-12-07, 15:46
  #1
Medlem
Hej!

Kommer att behöva skicka en större mängd SMS då vi har tänkt använda SMS-utskick som marknadsföring till våra hemmamatcher i vårt lag. Det rör sig om cirka 300SMS som skall skickas totalt, vilket blir tämligen drygt att skicka via det traditionella sättet eftersom Android inte tillåter hur många mottagare som helst samtidigt.

Finns någon bra lösning för detta? Tanken är att vi ska använda ett SIM-kort med fria SMS.

Tacksam för hjälp.
Citera
2017-12-07, 16:01
  #2
Medlem
smsgrupp.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in