Hej!
Kommer att behöva skicka en större mängd SMS då vi har tänkt använda SMS-utskick som marknadsföring till våra hemmamatcher i vårt lag. Det rör sig om cirka 300SMS som skall skickas totalt, vilket blir tämligen drygt att skicka via det traditionella sättet eftersom Android inte tillåter hur många mottagare som helst samtidigt.
Finns någon bra lösning för detta? Tanken är att vi ska använda ett SIM-kort med fria SMS.
Tacksam för hjälp.