Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-05, 06:02
  #1
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Har ni sett den här talkshowen? Dom har hundratusentals tittar på YouTube vilket är oroväckande med tanke på vilken smörja de häver ur sig.

I senaste avsnittet som trendar på YouTube snackar de om hur rasism mot vita inte finns: https://www.youtube.com/watch?v=6CiAiIXX_ZQ

Här diskuteras det våldtäkt, blondinblatten säger i princip att hon skulle våldta en man: https://youtu.be/nK0cNO3y8ks?t=28m49s

Ett annat avsnitt säger en person att abort efter våldtäkt är "själviskt": https://www.youtube.com/watch?v=B0AytsSlsdE

Visst finns det enstaka vettiga personer som agerar sunt förnuft då och då, men genomsnittlig IQ i rummet (och kommentarsfälten) måste vara under 80. Rasbiologer kommer älska den här skiten, och programmet gör knappast reklam för invandrare.
Citera
2017-12-05, 06:15
  #2
Medlem
När man tittar på programmet så inser man ganska snart att det inte direkt är begåvningsreserven som talar.

Jag ser inte ens dessa som människor utan som djur utan egen vilja eller själar. De bara upprepar det som de blivit tillsagda och saknar all förmåga till att tänka och reflektera själva. Förmågan till analys finns helt enkelt inte, det krävs en viss intelligens.

Medel-IQ för svarta ifrån Afrika ligger väl runt 70. Resterande blattar i rummet ser ut att komma ifrån mellanöstern där IQ ligger runt 85. Diskussionen resulterar därefter. Det är ju ingen som förväntar sig att med västländska mått mätt förståndshandikappade kommer att ha någon vettig diskussion, men när det rör sig om negrer och araber så är det annorlunda.

Som en tumregel numera så stänger jag av mina öron när en kvinna eller blatte talar för i 99 fall av 100 så kommer det bara komma ut en massa trams. När en kvinna pratar så blir min reaktion oftast "Shut up, I don't care, go fuck yourself."

Denna "talk show" ser ut som ett gäng apor som gormar kring ett bord.
Citera
2017-12-05, 06:22
  #3
Medlem
TJAFS! - Invandrarungdomar diskuterar diverse ämnen

Såg att en tråd om denna show blivit flyttad till paperskorgen. Tänkte göra ett nytt försök.

Programmets upplägg råder som följer:
5-10 gäster där alla har invandrar bakgrund. 1 fråga ställs. "Ska killen betala på första daten?"
"Är homosexualitet ok?"

Det blir mycket skrik, men inte mer än i svt opinion. Har ingen aning vilka som ligger bakom programmet mer en de medverkande.

Kan vi komma se mer av den hör sortens program?
Kommer några av dessa lyftas upp i svt?

Länk till youtube kanalen:
https://www.youtube.com/channel/UCuF...AmK7FnjGQFjafA
Citera
2017-12-05, 06:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Har ni sett den här talkshowen? Dom har hundratusentals tittar på YouTube vilket är oroväckande med tanke på vilken smörja de häver ur sig.

I senaste avsnittet som trendar på YouTube snackar de om hur rasism mot vita inte finns: https://www.youtube.com/watch?v=6CiAiIXX_ZQ

Här diskuteras det våldtäkt, blondinblatten säger i princip att hon skulle våldta en man: https://youtu.be/nK0cNO3y8ks?t=28m49s

Ett annat avsnitt säger en person att abort efter våldtäkt är "själviskt": https://www.youtube.com/watch?v=B0AytsSlsdE

Visst finns det enstaka vettiga personer som agerar sunt förnuft då och då, men genomsnittlig IQ i rummet (och kommentarsfälten) måste vara under 80. Rasbiologer kommer älska den här skiten, och programmet gör knappast reklam för invandrare.

Haha Jag gjorde precis en tråd om just detta.
Nu har ju programmet funnits ett tag men jag tror det hör bara är början på denna typ av program. Otroligt intressant att få höra dem diskutera, sedan sägs ju inte mycket tänkvärt alls, utan mest bara skit. Men jävligt skoj att kolla på. Samt hålla koll när svt tar upp detta program. Vilket jag är övertygad om eller något liknande
Citera
2017-12-05, 07:27
  #5
Medlem
Abort efter våldtäkt är själviskt va de sjukaste/dummaste jag hört på riktigt länge.. Ännu sjukare är att de är en tjej som säger de.

Herregud

"Jag gästade bara i tjafs i några avsnitt. Jag vill bara klar göra att JAG tycker att det är själviskt (våldtäkt eller inte) om man INTE har fostret vid åtanke när man gör abort. Om man endast tänker på sig själv och inte tycker att fostret har ett värde att för åtminstone ha det i åtanke ( to take into consideration ) då det är själviskt. För då tänker du endast på dig själv. Det är självklart inte alltid dåligt med att vara självisk. ALLTSÅ enligt mig så är ja för abort när man tänker på fostret också.

Som ni märker så skriver jag mycket "JAG" tycker för det är just det, det är bara mina åsikter baserad på mina upplevelser ( måste inte gå in i personliga saker). Folk kan ha olika syn på det trots att de har liknade bakrund.

Det är för det mesta bara en underhållnings program , överdramatiseras och klipps osv. För mig så var endast seriöst vid sofforna när abortfrågan diskuterades, för då började rösten skaka osv.. ,( man vet inte om vilket ämne för att man inte ska hinna tänka efter hur man ska formulera sig osv ..)
Men i allafall JAG har rätt till MINA åsikter som baserade på det jag har gått genom och det har ni med så länge det inte är personliga angrepp." - någon som påstår sig vara denna raketforskare som kläckte ur sig detta i kommentarsfältet.


Hahaha, hennes IQ verkar sjunka ju längre diskussionen går.

Hoppas hon blir utsatt för de och blir på smällen så får hon se hur kul de blir å se den ungen varje dag resten av sitt liv.
__________________
Senast redigerad av Enflaskamedvatten 2017-12-05 kl. 07:29.
Citera
2017-12-05, 07:53
  #6
Medlem
Overklighetss avatar
Bättre än skitnödiga opinion live iallafall. Men det kanske inte säger så mycket.
Citera
2017-12-05, 08:13
  #7
Medlem
GlennyGlimms avatar
Lite fascinerande faktiskt måste jag ändå säga.
Att se uttryck som "facking" användas i vardagligt tal är helt märkligt.
__________________
Senast redigerad av GlennyGlimm 2017-12-05 kl. 08:18.
Citera
2017-12-05, 08:26
  #8
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enflaskamedvatten
Abort efter våldtäkt är själviskt va de sjukaste/dummaste jag hört på riktigt länge.. Ännu sjukare är att de är en tjej som säger de.

Herregud

"Jag gästade bara i tjafs i några avsnitt. Jag vill bara klar göra att JAG tycker att det är själviskt (våldtäkt eller inte) om man INTE har fostret vid åtanke när man gör abort. Om man endast tänker på sig själv och inte tycker att fostret har ett värde att för åtminstone ha det i åtanke ( to take into consideration ) då det är själviskt. För då tänker du endast på dig själv. Det är självklart inte alltid dåligt med att vara självisk. ALLTSÅ enligt mig så är ja för abort när man tänker på fostret också.

Som ni märker så skriver jag mycket "JAG" tycker för det är just det, det är bara mina åsikter baserad på mina upplevelser ( måste inte gå in i personliga saker). Folk kan ha olika syn på det trots att de har liknade bakrund.

Det är för det mesta bara en underhållnings program , överdramatiseras och klipps osv. För mig så var endast seriöst vid sofforna när abortfrågan diskuterades, för då började rösten skaka osv.. ,( man vet inte om vilket ämne för att man inte ska hinna tänka efter hur man ska formulera sig osv ..)
Men i allafall JAG har rätt till MINA åsikter som baserade på det jag har gått genom och det har ni med så länge det inte är personliga angrepp." - någon som påstår sig vara denna raketforskare som kläckte ur sig detta i kommentarsfältet.


Hahaha, hennes IQ verkar sjunka ju längre diskussionen går.

Hoppas hon blir utsatt för de och blir på smällen så får hon se hur kul de blir å se den ungen varje dag resten av sitt liv.
Du tycker med andra ord att det är helt okej att barn ska växa upp utan fäder? För inte kan jag tänka mig att en kvinna som blivit våldtagen kommer stanna hos den mannen. Du tycker det är helt okej att barn ska växa upp, för att en dag få reda på att deras pappa våldtog deras mamma - a product of rape.

Det må vara "dina åsikter" men du är fan helt jävla skev alltså. Fundera kring scenariot om ditt barn blir våldtagen och gravid. Skulle du då tvinga ditt barn att genomföra förlossningen och allt vad det kan medföra för ett barn?

EDIT: Såg nu att det var ett försök till en citering. Finns taggar för det, kompis! Var skrevs detta inlägg?
Citera
2017-12-05, 09:10
  #9
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybaxres
Såg att en tråd om denna show blivit flyttad till paperskorgen. Tänkte göra ett nytt försök.

Programmets upplägg råder som följer:
5-10 gäster där alla har invandrar bakgrund. 1 fråga ställs. "Ska killen betala på första daten?"
"Är homosexualitet ok?"

Det blir mycket skrik, men inte mer än i svt opinion. Har ingen aning vilka som ligger bakom programmet mer en de medverkande.

Kan vi komma se mer av den hör sortens program?
Kommer några av dessa lyftas upp i svt?

Länk till youtube kanalen:
https://www.youtube.com/channel/UCuF...AmK7FnjGQFjafA

Herregud, det där var något av det mest degenererade jag någonsin sett. Prydlig inramning och afrikaner, araber, balkan är representerade - precis det värsta som finns i Sverige. Så fort kakhålen öppnas bekräftas alla fördomar.

Nu finns det ju svenskar som är på den nivån också tyvärr men de flesta inser nog att snittnivån i bland svenskar/västerlänningar är avsevärt högre än detta.




Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Lite fascinerande faktiskt måste jag ändå säga.
Att se uttryck som "facking" användas i vardagligt tal är helt märkligt.

Det är sorgligt att lyssna på hur svenska språket så fullständigt misshandlas. När jag tänker på bekanta och kunder som är är födda 20, 30 och 40-talet så även bland klassiska arbetare så är språket och intellektet väldigt mycket högre än i den där soffan.

I framtiden kommer bland annat språket vara en avgörande klassmarkör. De unga som läser det här, vårda språket, läs böcker och förkovra er annars kommer ni få konkurrera med avskrapet likt de i soffan.
Citera
2017-12-05, 09:16
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymoney22
Dagen efter piller är inte samma sak som abort, är du efterbliven eller? Vi dagen efter piller så har celldelning inte ens påbörjats.
Det vet du inte om celldelning påbörjats eller inte - Det finns inget test som man kan se detta på. Tekniskt sett kan man kalla pillret för abort. Och det är också det namnet som det pillret har i många andra länder och i andra språk

Ska kanske kolla TJAFS, Men vet e fan om det är sevärt, värt att se

Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymoney22
Edit: Det är lite skillnad på att ta ett dagen efter piller efter sex och abort i 3:e månaden. Eller du kanske tycker att det är samma sak?

Nej det är ju skillnad för kvinnan om hur hon upplever det, och ev besvär - Men rent medicinskt har de samma verkan.

Det finns flera varianter av sådana här piller och har olika funktionssätt
Citera
2017-12-05, 09:19
  #11
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enflaskamedvatten
Abort efter våldtäkt är själviskt va de sjukaste/dummaste jag hört på riktigt länge.. Ännu sjukare är att de är en tjej som säger de.

Herregud

"Jag gästade bara i tjafs i några avsnitt. Jag vill bara klar göra att JAG tycker att det är själviskt (våldtäkt eller inte) om man INTE har fostret vid åtanke när man gör abort. Om man endast tänker på sig själv och inte tycker att fostret har ett värde att för åtminstone ha det i åtanke ( to take into consideration ) då det är själviskt. För då tänker du endast på dig själv. Det är självklart inte alltid dåligt med att vara självisk. ALLTSÅ enligt mig så är ja för abort när man tänker på fostret också.

Som ni märker så skriver jag mycket "JAG" tycker för det är just det, det är bara mina åsikter baserad på mina upplevelser ( måste inte gå in i personliga saker). Folk kan ha olika syn på det trots att de har liknade bakrund.

Det är för det mesta bara en underhållnings program , överdramatiseras och klipps osv. För mig så var endast seriöst vid sofforna när abortfrågan diskuterades, för då började rösten skaka osv.. ,( man vet inte om vilket ämne för att man inte ska hinna tänka efter hur man ska formulera sig osv ..)
Men i allafall JAG har rätt till MINA åsikter som baserade på det jag har gått genom och det har ni med så länge det inte är personliga angrepp." - någon som påstår sig vara denna raketforskare som kläckte ur sig detta i kommentarsfältet.


Hahaha, hennes IQ verkar sjunka ju längre diskussionen går.

Hoppas hon blir utsatt för de och blir på smällen så får hon se hur kul de blir å se den ungen varje dag resten av sitt liv.

Lär dig att berätta varifrån du snor citat. Och var tydlig med vad som är citat och vem du citerar. Blir svårt för oss andra att fatta vad du menar annars.
Citera
2017-12-05, 09:19
  #12
Medlem
UNPROFORs avatar
Mest pinsamma jag sett, vem/vilka är det som finansierar detta skräp? Ett gäng efterblivna blattar som hävdar att det inte finns rasism mot vita? När det pågår ett vitt folkmord?

Man kan bara se fram till den dagen när packet har deporterats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback