2017-12-04, 17:44
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
He-Man är en ikon inom HBTQ-världen så på det viset blir det nog väldigt "PK", även om det kanske inte blir lika mycket glitter, glamour och homoerotik som det var på 80-talet
Var ett stort He-Man-fan i slutet av 80-talet, vid 8-9 års ålder. Nu kommer det sannolikt att heta She-Man o hen kommer att ha en stor regnbågsdildo istället för ett svärd. Skeletor är nekrofil o.s.v.
Citera
2017-12-04, 17:52
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Var ett stort He-Man-fan i slutet av 80-talet, vid 8-9 års ålder. Nu kommer det sannolikt att heta She-Man o hen kommer att ha en stor regnbågsdildo istället för ett svärd. Skeletor är nekrofil o.s.v.

Jag tror inte att He-Man kan blir mer gay än vad det redan är Är du helt säker på att han inte hade en regnbågsdildo i originalet?
Citera
2017-12-04, 20:52
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Jag tror inte att He-Man kan blir mer gay än vad det redan är Är du helt säker på att han inte hade en regnbågsdildo i originalet?

Precis. En mer bögig karaktär än He-Man går ej att finna. He-Man fick tom rida på nån "My Little Pony" istället för Battle Cat under mitt 80-tal. Jag tyckte det passade honom bättre.
Citera
2017-12-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Kanske kör med den "nyare" looken, från rebooten 2002
https://upload.wikimedia.org/wikiped..._2002_logo.jpg

Ah! Missat detta.
Citera
2017-12-05, 01:27
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Hoppas dom tar me låten så underbar

https://www.youtube.com/watch?v=VnBbW3g5y5Q
Citera
2017-12-07, 15:38
Medlem
Neofytens avatar
Som någon säger i tråden jag tror det är främst 70-talister som har en riktig nostalgisk känsla för He-Man, de var i just rätt ålder i början av 80-talet när He-Man började härja som mest. Jag är 80-talist men jag minns ändå att jag hade några actionfigurer och slottet. Ah men hoppas de kan göra det spännande och jag vill också se en riktigt skitig och mörk historia, dvs inget för unga tittare!
Citera
2017-12-07, 15:50
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Som någon säger i tråden jag tror det är främst 70-talister som har en riktig nostalgisk känsla för He-Man, de var i just rätt ålder i början av 80-talet när He-Man började härja som mest. Jag är 80-talist men jag minns ändå att jag hade några actionfigurer och slottet. Ah men hoppas de kan göra det spännande och jag vill också se en riktigt skitig och mörk historia, dvs inget för unga tittare!

Kollade igenom heman lådan hos mor häromdagen. Jäklar vilka minnen har också kvar slottet, båda "pantrarna" och säkert 20 figurer. Synd att vissa saknar en arm eller 2 =).
Citera
2017-12-14, 09:45
Medlem
Man-At-Armss avatar
Kan bli en bögig trilogi:

-Första filmen med Skeletor med vänner som antagonister

- Andra filmen: Ormfolket

-Tredje filmen: Hordak och company
Citera
2018-04-22, 02:39
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Kan bli en bögig trilogi:

-Första filmen med Skeletor med vänner som antagonister

- Andra filmen: Ormfolket

-Tredje filmen: Hordak och company

Tyst nu Man-At-Arms, det här blir självklart inte bögigt eller fjantigt. Det här blir ju hur bra som helst!

Hade ingen koll alls på detta men skulle det släppas en någorlunda seriös nyproduktion av He-Man så poppar jag popcornen på en gång!
Citera
2018-12-26, 09:22
Medlem
Its prolly not gonna happen , 10 yrs planning and its still not out

If anyone is gay , its Tintin......think about it :

Tintin only hangs out with men , doesnt seem interested in women and only female friend is that opera singer......at least HM had Teela , remember the scene where he carries her into the sunset....... something was going on with those two
Citera
2019-02-13, 14:59
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Tyst nu Man-At-Arms, det här blir självklart inte bögigt eller fjantigt. Det här blir ju hur bra som helst!

Hade ingen koll alls på detta men skulle det släppas en någorlunda seriös nyproduktion av He-Man så poppar jag popcornen på en gång!
Vad tror du nu Orko?

Citat:
Sony Pictures has been trying to get the film production of Masters of the Universe off the ground for years! YEARS! Well, it’s finally happening. The movie will start shooting this July in Prague.

Kopplingen mellan He-man och Skeletor i den kommande filmen är ganska lökig kan jag tycka. Om ryktet stämmer dvs.

https://geektyrant.com/news/the-long...ation-revealed
Citera
2019-02-17, 02:37
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kollade igenom heman lådan hos mor häromdagen. Jäklar vilka minnen har också kvar slottet, båda "pantrarna" och säkert 20 figurer. Synd att vissa saknar en arm eller 2 =).

Djävlar vilken nostalgi! Släng upp en bild på samlingen så jag kan nostalgirysa lite!
Finns säkert pengar i prylarna också numera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in