Försöker logga in på bredbandsbolaget.se.
Testat olika användare, och webbläsare, men det står bara att jag har fel användarnamn/lösenord, fast de är korrekt.
Kan inte heller ange min adress när jag söker för att beställa saker, det står fel där med.
Nej, det är inte bara du. Det här skitbolaget har haft problem 1 vecka nu och påstår nu att det ska vara löst 4 dec kl 16. Får vi nog se...märkte det först genom att jag inte ens fick några spam-mejl längre. Gick ej heller längre att logga in. Tydligen håller man på med en större uppdatering av e-posten. Obegripligt dåligt att man inte kan se till att mejlen ändå fungerar "parallellt". Tydligen har man dessutom också fått rejäla tekniska problem också (kompetens någon?).
Efter lite eget grävande så hittade jag mer info:
För närvarande har vi driftstörningar som innebär att kundservice har begränsade möjligheter att utföra förändringar åt dig. Det påverkar även dina möjligheter att administrera tjänster i Box. Våra tekniker jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt och vi ber om ditt överseende under tiden.
3 december, 18:40 Uppdatering från tekniker
Vi har för närvarande en större störning med våra interna system som bland annat påverkar Mina Sidor och vår kundtjänst möjlighet att hjälpa våra kunder. Felsökning pågår.
Visa tidigare uppdateringar
Uppdaterad
Beräknad klartid: 4 december, 16:00
Försöker logga in på bredbandsbolaget.se.
Testat olika användare, och webbläsare, men det står bara att jag har fel användarnamn/lösenord, fast de är korrekt.
Kan inte heller ange min adress när jag söker för att beställa saker, det står fel där med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!