2017-12-04, 11:38
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Och som vanligt vid våldtäkt ska skulden el delar av skulden läggas på offren, fast att du inte har en jävla aning om hur förloppet gick till.

Men storstilat av dig att tycka synd om våldtäkts- och misshandelsoffer. Stor empatisk förmåga

Detta görs i samtliga trådar som avhandlar brott. Om någon blir knivhuggen på en mörk bakgata i Fittja kl 3 på natten så ställer sig folk givetvis frågan vad fan offret gjorde där vid den tidpunkten. Det är inte alls specifikt för "våldtäkt". Dessa kvinnor blir på Flashback lika behandlade som vilket annat brottsoffer som helst. Oftast är det manliga brottsoffer.

Sluta likställa kvinnor med barn. Klart som fan man kan och bör ifrågasätta en vuxen människas riskbeteenden. Även kvinnor. Jag vet att detta är obehagligt för någon som ser ner på kvinnor, men jag säger det ändå: Kvinnor är vuxna människor!
Citera
2017-12-04, 11:42
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKA-
EDIT: Tack!

P*trik *ndersson

*=A

Hänger på klubben LAIKA.

Jag känner en av offret och fått höra en hel del.
Han kommer garanterat inte kunna gå runt i Stockholm utan att vara rädd på stan igen.
finns det ngt mer du kan berätta och samtidigt visa hänsyn till offer? fyfan vilket svin.
Citera
2017-12-04, 11:45
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
jag fattar inte. sitter han inne nu eller har han varit häktad?
Låter på en del av användarna som att han är släppt ur häktet, men jag är osäker. Om utredningen är klar och risken för att Patrik flyr eller påverkar vittnen är låg, så kanske det inte finns någon grund för att häkten skall fortgå. Brottet är ju ett allvarligt brott, men jag har inte koll på om man låter folk gå lösa i väntan på åtal och rättegång, någon här kanske har koll?
Citera
2017-12-04, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
finns det ngt mer du kan berätta och samtidigt visa hänsyn till offer? fyfan vilket svin.

Hon blev nerdrogad och vaknade upp av att han kom över hela hennes mage.
Hon skulle dit för en modellfotografering och han erbjöd henne en drink.
Sedan dess så kommer hon inte ihåg något.

Dom hade chattat ett tag innan och han verkade helt reko. Pratade som en ungdom som typisk predators gör också. Ung och naiv som hon var vid tillfället så litade hon på honom då folk omkring sa att han var "reko" också. Jag kände inte offret vid tillfället.

Jag har bokstavligen hållt mig i ett år för att inte knäppa den där lilla fittan.
Han är så patetisk och liten på alla sätt att han borde ta självmord fort som fan innan någon annan avslutar hans liv.

Min tjejkompis har fått så stora psykiska problem och fungerar knappt i vardagen efter han gjorde allt det där.
Senast redigerad av LOKA- 2017-12-04 kl. 11:57.
Citera
2017-12-04, 11:49
Medlem
Känner inte till honom, men ett riktigt jävla svin verkar det vore (om bara hälften är sant).
Citera
2017-12-04, 11:57
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

Dom hade chattat ett tag innan och han verkade helt reko. Pratade som en ungdom som typisk predators gör också. Ung och naiv som hon var vid tillfället så litade hon på honom då folk omkring sa att han var "reko" också. Jag kände inte offret vid tillfället.

Jag har bokstavligen hållt mig i ett år för att inte knäppa den där lilla fittan.
Han är så patetisk och liten på alla sätt att han borde ta självmord fort som fan innan någon annan avslutar hans liv.

Min tjejkompis har fått så stora psykiska problem och fungerar knappt i vardagen efter han gjorde allt det där.

Ok, så 3 tjejer kom efter varandra för att bli modefotograferade men han drogade alla och våldtog dem och slog någon som fick panik typ? Men vad har en svartklubb med detta att göra? På häktningsframst står att det skedde på hans hemadress?
Citera
2017-12-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ok, så 3 tjejer kom efter varandra för att bli modefotograferade men han drogade alla och våldtog dem och slog någon som fick panik typ? Men vad har en svartklubb med detta att göra? På häktningsframst står att det skedde på hans hemadress?

Min tjejkompis är inte av dessa tre. Han har gjort andra saker också.
Hennes utredning är för gammal då detta hände redan vid 2014.

Hon anmälde nyligen då hon har varit för rädd och ärrad nog att ta hand om ärendet.
Polisen kan tyvärr inte fälla honom på hennes fall då det är gammalt, men det stärker de andra tre och chansen att han skulle bli fälld.

Och i hennes fall så hände det på hans hemadress också.
Citera
2017-12-04, 12:04
Medlem
Citat:

Vilket jävla monster. Han och hans kollega har ju ett tveksamt rykte sedan länge. Vet inte om bägge är likadana el om det är PA som är värst, de klumpas ju ofta ihop.

Var de andra två offren där samtidigt? Gick det till på samma sätt?

Edit: såg nu ditt svar ovan att det rörde sig om ytterligare ett tillfälle
Senast redigerad av Dynamo-Kuken 2017-12-04 kl. 12:08.
Citera
2017-12-04, 12:05
Medlem
Kehins avatar
Citat:
Garaget? Är det svartklubben på Söder där de också mekar med mc? Kul ställe? Var ligger det?
https://www.instagram.com/explore/tags/belladonnatrackers/ Inte på söder.
Citera
2017-12-04, 12:27
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Fd? De roddar väl F12 tillsammans och är delägare med Melker å andra kocken.
Verkligen?
Da tycker jag att du ska kolla upp allabolag.se F12 gruppen AB samt Melker Andersson AB
sen kan du aterkomma nar du har hittat Patric Andersson som en av delagarna,
Lycka till...
Citera
2017-12-04, 12:30
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:

fyfan vilken horunge om man går in på hans instagram ser man vilken douchebag han e . tuffingen med tatueringar... han har säkert suttit inne eller vart på dom sju haven eller vart elitsoldat med tanke på vilka tuffa tatueringar han har...
Citera
2017-12-04, 12:35
Medlem
powderfuckers avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155087852772017&set=ecnf.69753201 6&type=3&theater

här är en bild alla kan kommentera tydligen. har inte fb e inne på tjejens o vill inte kommentera. kan någon vänlig själ länka häktningsframställan på den bilden o se hur han reagerar? vill att folk ska se

https://minfil.org/3eG0i6dcb8/Stockholms_TR_B12295-17_Aktbil_11.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in