Citat:
Trump blir utbuad av hela fotbollsstadions vid finalen och visar sig från sin barnsligaste sida (eller sin mest "dumsluga" sida - ett äktsvenskt ord som passar väldigt bra in på just honom).
Snyggt redigerad video från Adam Mockler:
https://www.youtube.com/watch?v=9c4pEdMEVII
Scenen när Trump ställer sig mitt framför det segrande spanska laget för att kunna vara med på jubelbilderna och sola sig i deras seger, varpå Infantino till slut drar honom åt sidan, är mega-pinsam men ack så typisk för den egocentriske Donnie.
Snyggt redigerad video från Adam Mockler:
https://www.youtube.com/watch?v=9c4pEdMEVII
Scenen när Trump ställer sig mitt framför det segrande spanska laget för att kunna vara med på jubelbilderna och sola sig i deras seger, varpå Infantino till slut drar honom åt sidan, är mega-pinsam men ack så typisk för den egocentriske Donnie.
Det kan vara en av de värsta pinsamma jag någonsin har sett. Ingen av dem är vuxen. Det är så han vill ha sina närmaste så de kan göra pinsamheter tillsammans i tron att de ser häftiga ut för pojkarna och flickornas i i klassen under, sjuorna.
Donalds önskan att finnas med på varje foto kan vara det mest pinsamma jag sett. Tror han att han kommer att löverlva döden för att han finns på många foton?Kommer det att stå 49 50 51 52 5354 osv efter POTUS och vinnare av FIFAST EXKLUSIVA PRIS till den bästa man som någonsin levat men förtrösta han kommer till oss igen enligt Guds fastslagna lag. Vi älskar bibeln, finns fortfarande mynt till salu" Köp den i dag, printade under president Donald J Trump sista timmar i livet. De är välsignade av honom under det ögonblick han avled TrumDetp INVESTERING, Den store har andats på varje coin, de bars in till honom och han andades på dem. Köp och skorna, biblarna och kommande item i höst.
Och det stora flertalet av dessa sarkastiska eller vitsande kommentarer är säkert från vanliga amerikaner, som är dödströtta på Donnie (en del nog också från Europa, men de flesta som följer Pakmans kanal finns i USA).