Citat:
Ursprungligen postat av
IVidere
Trump är en tuff ledare. Det gillar inte vissa känsliga människor.
Äh!
Trump är ju en typisk mobbare. Blev i sin ungdom relegerad.
Mobbare är FEGAeftersom de ger sig på svaga...
((Jag är mycket tuffare än Trump, växte upp i Stockholms då värsta område och försvarade mobboffer mot mobbarna. Några kompisar undrade:
-Hur vågar du ge dig på flera samtidigt och större??
-Spelar ingen roll hur hårt de slår då de missar, sa jag allvarligt haha ))
Citat:
Ursprungligen postat av
davie503
Tuff? På vilket sätt? Är det tufft att visa att man är helt inkompetent oc har noll koll på verkligheten?
Förstår verkligen inte denna inställning. Trump är killgissarnas mästare och verkar tro att alla hans tankar är sanningar. Sen tyvärr har han fått med sig likasinnade. Som JD Vance, "Inte en enda gång har du tackat för hjälpen du fått", han verkar ju tom tro själv på vad han säger. Som att bara för att han tror det oc säger det är det sant?
Det är så korkat så det gör ont
Ja, Trump är idioternas och skitpersonernas favorit
De många fattiga, som röstade på honom, måste ha under IQ 80...
Citat:
Ursprungligen postat av
SomalieMed70IQ
Det är inte konstigt att man förväntar en tiggare att komma dit och visa respekt.
Ukraina hade inte klarat sig i en vecka utan USAs hjälp, då kan man inte komma dit och ställa krav och vara otrevlig.
Utöver det så har de enorma problem med att få människor att slåss för landet, och man har istället gäng med balaklavas som åker runt och slänger in ungdomar i bilar för att skeppa de till frontlinjen.
Då kanske man inte bör vara så otrevlig.
Du verkar ha missat att skiten Trump TIDIGARE berömt Putin och hade sagt sådant som att Zelinski är diktator och Ukraina startade kriget!!!
Man kan inte förvänta sig att man ska vara trevlig mot sådana skitar som Trump, speciellt inte efter han sagt sådant...
Långt tidigare framförde jag en teori om att USA UPPMUNTRADE Ukraina att säga att de ville in i NATO, vilket inte konstigt triggade Ryssland att börja anfalla mycket mer än tidigare och även in på områden där de inte tvistade om tidigare.
USA har TJÄNAT MASSOR militärstyrkemässigt på det här kriget utan att förlora ett enda AMERIKANSKT liv...
Sovjet/Ryssland har ju varit USAs huvudmotståndare sedan WWII... Trump verkar ha glömt det!!! eller har Putin hållhake på Trump eller mutat?