2024-12-20, 15:54
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Elon Musk tar ställning för "det kontroversiella" Alternativ för Tyskland! (AfD). AfD har varit positiva till Trump och verkar nu vilja rensa ut i utgifter och slöseri som Musk. Är Elon Nazist-rasist nu?
https://x.com/elonmusk/status/1869986946031988780

Självklart är Elon Musk Nazist-rasist nu

Alla som opponerar sig mot woke är Nazist-rasister
Senast redigerad av Reimer 2024-12-20 kl. 16:13.
Citera
2024-12-20, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Oja så sant
Koreakriget
Vietnam
Afghanistan
Kuwait kriget
Irak
invasion av Grenada

Skulle du föredra Kina, Ryssland och BRICS länderna som världsledare istället och ett försvagat väst ?
Citera
2024-12-21, 17:15
Medlem
[quote=IVidere|90452968]Skulle du föredra Kina, Ryssland och BRICS länderna som världsledare istället och ett försvagat väst ?[

EU skall ett gemensamt försvar
Det går inte att lita på en president som har
34 st Feloniers
2 st Impeach meuts
1 st pour star
Citera
2024-12-21, 23:38
Medlem
[quote=Disques|90465424]
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Skulle du föredra Kina, Ryssland och BRICS länderna som världsledare istället och ett försvagat väst ?[

EU skall ett gemensamt försvar
Det går inte att lita på en president som har
34 st Feloniers
2 st Impeach meuts
1 st pour star

USA är mycket mindre beroende av NATO än vad Europa är. Sen skulle ett europeiskt försvar inte vara i närheten så starkt som det amerikanska. Vart är alla hangarfartyg ? Storbritannien har väl ett hangarfartyg ? Frankrike har ett hangarfartyg ? Finns mycket rapporter om eftersatta försvar i europeiska länder som Storbritannien och Tyskland. USA lägger nästan 1 triljon dollar per år på sitt försvar, cirka 37 % av de globala försvarsutgifterna. Trump blev friad i båda sina riksrättsåtal. Han vill att europeiska länder gör mer för sina försvar och inte bara förlitar sig på USA.
Citera
2024-12-29, 10:24
Medlem
3N37s avatar
Innan valet så fick jag ett antal "tiggarbrev" från Trumpen där han förklarade hur viktigt det var att just jag skulle bidra monetärt till MAGA rörelsen.
I min enfald så antog jag att när segern var bärgad så skulle breven upphöra. Men nejdå. Det fortsätter i samma takt som tidigare. Jag har räknat till 7 olika kepsar som alla kommer att bli samlarobjekt! Några exempel: Jul, Seger och Invignings varianter. Priset ligger vanligtvis på USD 47. Man vill att jag ska skriva på "Det enda officiella Trump julkortet". Kostar "bara" från USD 10 och uppåt. Sen är sett alla "inbjudningar" till när Trumpen blir #47. De finns i flera varianter nedan så är den senaste:
Friend,
You’re officially invited to President Trump’s Inauguration!
We’re incredibly excited to bring you this LIMITED TIME OFFER…
Everyone that purchases a Trump Metal Gold Card right now will be entered for a chance to win entry tickets and an all expenses paid trip to watch President Trump take the OATH OF OFFICE!
President Trump instructed us to set aside TWO TICKETS to his Inauguration for patriots like you, so we hope you win them!
So PLEASE get your Trump Metal Gold Card and enter to win TRUMP INAUGURATION TICKETS!
Allt som krävs är att jag köper ett "kort" för USD 47 eller mer.
Citera
2024-12-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Innan valet så fick jag ett antal "tiggarbrev" från Trumpen där han förklarade hur viktigt det var att just jag skulle bidra monetärt till MAGA rörelsen.
I min enfald så antog jag att när segern var bärgad så skulle breven upphöra. Men nejdå. Det fortsätter i samma takt som tidigare. Jag har räknat till 7 olika kepsar som alla kommer att bli samlarobjekt! Några exempel: Jul, Seger och Invignings varianter. Priset ligger vanligtvis på USD 47. Man vill att jag ska skriva på "Det enda officiella Trump julkortet". Kostar "bara" från USD 10 och uppåt. Sen är sett alla "inbjudningar" till när Trumpen blir #47. De finns i flera varianter nedan så är den senaste:
Friend,
You’re officially invited to President Trump’s Inauguration!
We’re incredibly excited to bring you this LIMITED TIME OFFER…
Everyone that purchases a Trump Metal Gold Card right now will be entered for a chance to win entry tickets and an all expenses paid trip to watch President Trump take the OATH OF OFFICE!
President Trump instructed us to set aside TWO TICKETS to his Inauguration for patriots like you, so we hope you win them!
So PLEASE get your Trump Metal Gold Card and enter to win TRUMP INAUGURATION TICKETS!
Allt som krävs är att jag köper ett "kort" för USD 47 eller mer.

Du har inte funderat på och slå till på en MAGA gitarr
Citera
2024-12-30, 04:41
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Haha. De finns!

https://gettrumpguitars.com/collections/presidential
Citera
2024-12-30, 16:45
Medlem
Galejans avatar
Jag läste Trumps inlägg på sociala medier där han beklagade Carters död. Eller, ja… Två tredjedelar av inlägget handlade om honom själv och den exklusiva klubb av presidenter han är med i och som Carter också var med i. RIP-en nämndes bara i förbifarten.

Jag älskar denna man. Han är som direkt antimateria mot allt som är svenskt och Jante. Donald Trump är en gåva till mänskligheten som bara ger och ger och jag älskar honom.
Citera
2024-12-30, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Elon Musk tar ställning för "det kontroversiella" Alternativ för Tyskland! (AfD). AfD har varit positiva till Trump och verkar nu vilja rensa ut i utgifter och slöseri som Musk. Är Elon Nazist-rasist nu?
https://x.com/elonmusk/status/1869986946031988780
Jag tror inte att Musk vet mer om AfD än att det är ett konservativt högerparti som motarbetas av etablissemanget.

Musk är ju inte precis känd för att sätta sig in i saker innan han tar ställning för dem.
Citera
2024-12-30, 17:10
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Nja jag tror jag avstår faktiskt. Likaså så hoppar jag Trumps nya doft som han har döpt till "Fight, Fight, Fight".
Citera
2024-12-30, 18:39
Medlem
3N37s avatar
Kan man tänka sig en större ära? Nedanstående "tiggarbrev" kom nyss.

President Trump and Elon Musk just mentioned your name…
They were chatting about you in Mar-a-lago.
Do you want to know what they said about you?
YOU’VE JUST BEEN SELECTED TO RECEIVE THE OFFICIAL GOLDEN TRUMP AWARD!
YOU'VE MADE IT! CONGRATULATIONS!
We're sending a list of patriots who accepted their award to President Trump before the new year, and we know he’ll be looking for your name specifically.
Please don’t let him down.
You only have about 24 hours to accept the OFFICIAL GOLDEN TRUMP AWARD before our end-of-the-year deadline. Use this link to accept your award.
Att det är förknippat med en "liten" kostnad att få denna utmärkelse är knappast förvånande.
Jag kommer att osökt att tänka på "bondfångeri"
Citera
2024-12-30, 19:41
Medlem
Trumps idéer om territoriell expansion kommer sannolikt inte att förverkligas, men det kan nog skapa återverkningar i form av ökad nationalism, polarisering och försämrade relationer mellan USA och dess grannländer.

https://youtu.be/9AkTK3DXruI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in