Trump dyker upp hos Patrik Bet-David (PBDPodcast) idag, spelades in igår:
https://x.com/PBDsPodcast/status/1846675827943264760
About damn time! Och Assyria represent! Eller som Trump säger, "
Azur-
Asians"
Fan vad bra det här kommer bli. När Trump ställde upp i presidentvalet 2016 så kände jag för första gången i mitt liv att jag äntligen
har fått representation, från en politiker. Nu är ju Trump inte en vanlig politiker (han är inte politiker överhuvudtaget!), men trots att jag inte är amerikan eller ens europé, så kände jag då, att Trump representerar mig. Och nu är hans advokat, Alina Habba, assyrier (trots att hon är helt pinsamt efterbliven och
tror att hon är "kristen arab", till och med Saddam som hjärntvättade kaldeiska katoliker med arabnationalistisk bullshit,
sa att vi härstammar från assyrierna), så det känns bra att så många assyrier (inte bara jag!) är pro-Trump. Assyrier är visserligen en jävligt efterbliven folkgrupp, men åtminstone förstår vi självklarheter som att vara pro-Trump, och både PBD och Vincent Oshana är vänner av ordning och pro-Trump också, precis som man ska vara om man inte är helt sjuk i huvudet.
PBD dök ju upp hos Bill Maher och de diskuterade Trump, och Maher fick TDS-nervsammanbrott som vanligt, standard judeliberal liksom lol.
I alla fall, det är viktigare än någonsin att Trump vinner det här valet. 2016-valet var otroligt viktig för Trump att vinna, med tanke på Obama's ISIS-debacle osv, men knappt 4 år av Trump frånvaro, och nu är vi där igen: Ryssland invaderar Ukraina, Israel folkmördar Gaza och har börjat bomba Libanon, och Azerbajdzjan folkmördar armenier. Världen brinner utan Trump i vita huset, precis som världen brann under Obama, så folkhjälten Trump tillsammans med Tulsi Gabbard, RFK Jr., Vivek Ramaswamy och sist men inte minst, Elon the Great(!), bara absolut måste tillbaka till vita huset om vi ska lyckas undvika kärnvapenkrig.
Trump 2024! Make America Great Again! Make Assyria Great Again! MAGA POWAH!