Citat:
Ursprungligen postat av
Huggig
Jag vet inte vad jag ska skriva, det där var weird.
Knarkar han eller blev han heldement helt plötsligt?
Det är klassisk narcissistic wordsalad, serveras bäst kallt.
Trump är den bästa läromästaren i ämnet. 🧐
Citat:
Ursprungligen postat av
Huggig
Nej det är väl klart att MAGA inte tänker ge upp något alls. Det tror jag inte alls det. Men MAGA kom ju till efter de vanliga republikanerna så det är ju de som är de riktiga republikanerna, de ursprungliga så att säga. Men skit samma.
Exakt så.
Tog mig friheten att portera ditt inlägg för att du har tydliga poäng.
Trump bildade en personkult inne i republikanska partiet som är extrem, vilket gurun påvisar om och om igen via att flörta med extremhögern, QAnon och allt som han showat med mer tydligt senaste tiden.
Det är väl så det växer sig starkt, via att parasitera på nåt redan etablerat.
Han stöter på patrull ang Harris, masken krackelerar, därför beter han sig till synes totalt irrationellt. Han får samtidigt mer tydliga konturer (det extrema framgår mer markant).
Citat:
Jag tror att Kamala är strategisk, hon tackade nej till token Kennedy som vände på ponnyn och travade vidare till Trump. Hon kan däremot tänka sig en republikan i administrationen. Kinzinger och de riktiga republikanerna som jag kallar dem och demokraterna tillsammans är ju fler än MAGA. Men de tänker naturligtvis inte ge upp för det. Men de blir ju bortröstade så klart.
Det är som de fem rep. beskrev i tal på DNC.
De håller inte med rätt av politiskt, tvärtom i flera fall men en röst på Harris är en röst på demokratin, en röst för Amerika.
För att de anser att det är viktigare att rädda än det Trump motsvarar - fullständig galenskap, en total bluff ang sitt eviga law and order och det finns redan svart på vitt (rövslickar dömda extremister som försökt göra statskupp på bas av en konspiration, är dömd själv, fler åtal väntar).