2024-08-31, 01:37
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://x.com/CalltoActivism/status/1829569219211747394
Vad i hela friden sluddrar han om Donnie fattar fasiken noll för det går utför snabbt nu!

Jaha, nu är luftdragspelet igång igen.

https://www.youtube.com/watch?v=S65jqrHQi_c&t=13s

Kommer han orka med slutspurten??
Citera
2024-08-31, 02:55
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Jag vet inte vad jag ska skriva, det där var weird.

Knarkar han eller blev han heldement helt plötsligt?
Bra fråga. Men sådär låter antagligen hjärnsjuka individer som kan dö av hög ålder och demens när som helst.
Citera
2024-08-31, 03:05
Medlem
Ouelets avatar
Ganska lätt att förstå att partiregistreringarna skenar för Dems när han låter som en komplett galning.

https://x.com/NoLieWithBTC/status/1829586130934861948
Citera
2024-08-31, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Ganska lätt att förstå att partiregistreringarna skenar för Dems när han låter som en komplett galning.

https://x.com/NoLieWithBTC/status/1829586130934861948

1. Ganska enkelt att förstå att du inte skulle skriva så där ifall det var äkta.

1.1. Jag har fått massvis med reklam från Dems i den federala staten som vill att jag ska begära röstsedel. Som vanligt handlar det om påstådda 3 miljoner utlandspersoner som ska rösta. Fördelningen mellan Reps och Dems i utlandet brukar annars vara jämn.

2. Avseende din klippfilm så säger president Trump bara att det inte kommer att bli något federalt abort förbud. Så att den saken skulle vara en risk är tämligen över.

3. Däremot säger president Trump att han i rollen som president kanske inte kommer att hindra delstater från att övervaka graviditeter "medicinskt" (detta innebär för tillfället inte en överträdelse av rätten till privatliv enligt vare sig Roe & Wade (både i liberal och konservativ bemärkelse) eller den internationella tolkningen av rätten till privatliv.
3.1. Dems kammar antagligen noll röster på det där även om man direkt kan se försöket att lura väljarna.
3.2. Därefter säger president Trump att delstater skulle kunna åtala kvinnor för aborter. De facto är det som så att presidenten inte har någon skyldighet att ingripa mot en delstat som olaglig förklarar aborter enligt lag och åtalar en kvinna för saken - tills frågan avgjorts av de federala domstolarna. Däremot är det också som så att president Biden & Harris gjort 100% passivitet till ett rättesnöre för den federala statsmakten så där finns risken att president Trump kan åberopa president Biden/Harris passivitet för att inte göra något även om SCOTUS skulle nedslå sådan verksamhet (notera att jag tror att det otroligt att president Trump skulle ignorera nuvarande SCOTUS under några omständigheter).
Citera
2024-08-31, 05:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag vet inte vad jag ska skriva, det där var weird.

Knarkar han eller blev han heldement helt plötsligt?
Det är klassisk narcissistic wordsalad, serveras bäst kallt.
Trump är den bästa läromästaren i ämnet. 🧐
Citat:
Nej det är väl klart att MAGA inte tänker ge upp något alls. Det tror jag inte alls det. Men MAGA kom ju till efter de vanliga republikanerna så det är ju de som är de riktiga republikanerna, de ursprungliga så att säga. Men skit samma.
Exakt så.
Tog mig friheten att portera ditt inlägg för att du har tydliga poäng.
Trump bildade en personkult inne i republikanska partiet som är extrem, vilket gurun påvisar om och om igen via att flörta med extremhögern, QAnon och allt som han showat med mer tydligt senaste tiden.
Det är väl så det växer sig starkt, via att parasitera på nåt redan etablerat.

Han stöter på patrull ang Harris, masken krackelerar, därför beter han sig till synes totalt irrationellt. Han får samtidigt mer tydliga konturer (det extrema framgår mer markant).
Citat:
Jag tror att Kamala är strategisk, hon tackade nej till token Kennedy som vände på ponnyn och travade vidare till Trump. Hon kan däremot tänka sig en republikan i administrationen. Kinzinger och de riktiga republikanerna som jag kallar dem och demokraterna tillsammans är ju fler än MAGA. Men de tänker naturligtvis inte ge upp för det. Men de blir ju bortröstade så klart.
Det är som de fem rep. beskrev i tal på DNC.
De håller inte med rätt av politiskt, tvärtom i flera fall men en röst på Harris är en röst på demokratin, en röst för Amerika.
För att de anser att det är viktigare att rädda än det Trump motsvarar - fullständig galenskap, en total bluff ang sitt eviga law and order och det finns redan svart på vitt (rövslickar dömda extremister som försökt göra statskupp på bas av en konspiration, är dömd själv, fler åtal väntar).
Senast redigerad av develi 2024-08-31 kl. 05:25.
Citera
2024-08-31, 05:33
Medlem
develis avatar
Haha!
De retar gallfeber på Trump.

Har köpt reklamplats som levereras runt Mar-a-lago i Florida.
Men bara där. 😂

Harris campaign launches TV ads around Trump's Mar-a-lago home tying him to Project 2025

"The ad, which is not running in other parts of Florida, describes Project 2025 as a "922-page blueprint to make Donald Trump the most powerful president ever."

"While the ads will air across seven critical battleground states, the Harris campaign is also paying to have it run specifically in Florida's Palm Beach-Fort Pierce media market − so that former President Donald Trump might come across it while flipping through channels from his Mar-a-Lago home."

https://eu.usatoday.com/story/news/politics/elections/2024/08/28/harris-campaign-project-2025-trump/74978778007/
Citera
2024-08-31, 07:53
Medlem
develis avatar
Madre mia..
Om han inte vore rent olämplig som president så vore det ett 100%-igt nöje att följa narcissistens downfall.
Allvaret drar tyvärr ner procentsatsen.

Men nu har The untouchable perfect man förklarar hur det ligger till med hans obegripliga ordsallader.

Han väver samman komplexa tankar och hans vänner, engelska professorer, har aldrig skådat maken till en sån briljans.

"Speaking for more than 90 minutes, Trump defended himself from accusations that he rambles nonsensically at his rallies by claiming that he is weaving together complex thoughts.

“You know, I do the weave. You know what the weave is? I’ll talk about, like, nine different things that they all come back brilliantly together.
And it’s like friends of mine that are like English professors, they say ‘It’s the most brilliant thing I’ve ever seen’,” he said."

https://www.theguardian.com/us-news/article/2024/aug/30/trump-pennsylvania-rally-arlington-cemetery-photo-op
Citera
2024-08-31, 09:27
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ITRyDBByBpM
Väl värt lyssna på detta inslag Donnie har alla möjliga problem med sitt huvud nu mer...
Citera
2024-08-31, 10:44
Medlem
DRAVKCABs avatar
Vilket MOMENTUM det är just nu!!!!

Citat:
Renowned Puerto Rican Rapper Anuel AA endorses President Trump at Pennsylvania Rally!

Love this! Latinos For Trump!
Citera
2024-08-31, 10:47
Medlem
DRAVKCABs avatar
Vilket MOMENTUM det är just nu!

Alla vill vara med!

Citat:
BREAKING: Famous Rapper Swae Lee who has millions of monthly listeners, says he will NOT vote for Kamala Harris and endorses Donald Trump for President.
Citera
2024-08-31, 10:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Vilket MOMENTUM det är just nu!!!!
Vet ens någon vem denna är som stödjer donalds?
Och borde hen inte hålla på med musik istället för politik?

Undrar då det är vad ni säger när riktiga AAA-list kändisar förväntas att stå bakom D, eller är det bara ett hyckleri?

Men ett stort momentum att en inte speciellt känd artist stödjer donalds, vad är detta momentumet menar du?
Citera
2024-08-31, 10:49
Medlem
DRAVKCABs avatar
MOMENTUM!

Citat:
Platinum selling rapper Money Man says he’s voting for Donald Trump for president in the upcoming election.

This makes Money Man around the 25th rapper to publicly endorse Donald Trump.

UNITY!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in