2024-08-04, 11:02
Medlem
prominentens avatar
Kam du nämna något om privatpersoners ekonomi?
Min gissning är att du "glömmer det" 😀
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Donald J. Trump befinner sig i ett synnerligen distingerat republikanskt sällskap:
Herbert Hoover -> The Great Depression
George W. Bush -> The Financial Crisis of 2008
Donald J. Trump -> The COVID-19 Disaster
Citera
2024-08-04, 11:10
Medlem
Ouelets avatar
Första gången jag hörde att han stulit från cancersjuka barn så trodde jag att det var ett skämt. Men det var det förstås inte. Lol.
How Donald Trump Shifted Kids-Cancer Charity Money Into His Business
Citera
2024-08-04, 13:59
Medlem
DoraFs avatar
Helvetet skulle braka loss för Kamala Harris natten till lördag. Trump skulle släppa en bomb på ralliet i Atlanta.
Men vad hände? Tja, inte mycket mer än den vanliga ordsalladen. Trump ägnade t ex 10 minuter åt att attackera den republikanska ( sic!) guvernören för att han förlorade i presidentvalet Georgia 2020. Ett självmål eftersom Trump mer eller mindre måste vinna swingstaten Georgia för att vinna valet. Trump framstår mer och mer som en förvirrad gammal man som lever i det förflutna. Kontrasten mellan honom och Kamala Harris blir bara större och större med Trump i rollen som gårdagen och Harris som framtiden.

Citera
2024-08-04, 14:28
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Helvetet skulle braka loss för Kamala Harris natten till lördag. Trump skulle släppa en bomb på ralliet i Atlanta.
Men vad hände? Tja, inte mycket mer än den vanliga ordsalladen. Trump ägnade t ex 10 minuter åt att attackera den republikanska ( sic!) guvernören för att han förlorade i presidentvalet Georgia 2020. Ett självmål eftersom Trump mer eller mindre måste vinna swingstaten Georgia för att vinna valet. Trump framstår mer och mer som en förvirrad gammal man som lever i det förflutna. Kontrasten mellan honom och Kamala Harris blir bara större och större med Trump i rollen som gårdagen och Harris som framtiden.

Ordsallad, har du lärt dig ett nytt ord? Lite gulligt. 🙂
Citera
2024-08-04, 14:38
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ordsallad, har du lärt dig ett nytt ord? Lite gulligt. 🙂
Nej, det är en vanligt använd synonym för desorienterat tal 😊. Det är ju uppenbart att Trump lider av tankestörningar.
Citera
2024-08-04, 16:55
Medlem
Citat:

Ja jag hade förväntat mig mer faktiskt. Men det bidde inte ens en tumme.
Trumpkampanjen påminner mer än vanligt om skräddaren som lovade att bara man kom tillbaka på fredag så skulle man allt få se. Och Trump ägnade fyra år 2016-2020 att tala om att snart snart så skulle hans fantastiska ersättning för Obamacare proklameras. Kampanjens beteende påminner ju om det.
Citera
2024-08-04, 16:56
Medlem
rotebro-hasses avatar
Är Donald Trump en vit man?

Går det att avgöra okulärt eller ska man ta honom på orden?
Citera
2024-08-04, 17:30
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Ja jag hade förväntat mig mer faktiskt. Men det bidde inte ens en tumme.
Trumpkampanjen påminner mer än vanligt om skräddaren som lovade att bara man kom tillbaka på fredag så skulle man allt få se. Och Trump ägnade fyra år 2016-2020 att tala om att snart snart så skulle hans fantastiska ersättning för Obamacare proklameras. Kampanjens beteende påminner ju om det.
Finns inget spår av den utlovade bomben på Truth Social heller. Om Trump fortsätter så här kommer han att förlora valet. Jag är mycket förvånad över att Trump & co inte verkar ha varit förberedda på att Biden skulle bytas ut mot Harris.
Senast redigerad av DoraF 2024-08-04 kl. 17:34.
Citera
2024-08-04, 17:31
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Är Donald Trump en vit man?

Går det att avgöra okulärt eller ska man ta honom på orden?
Vem bryr sig?
Citera
2024-08-04, 20:35
Medlem
knashs avatar
Citat:

Conserve the Culture founder Michaelah Montgomery BLASTS Kamala Harris

https://x.com/RSBNetwork/status/1819816043541618874
Citera
2024-08-04, 20:44
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Conserve the Culture founder Michaelah Montgomery BLASTS Kamala Harris

https://x.com/RSBNetwork/status/1819816043541618874
Jag skrev om henne i en annan tråd. Var det MM som fick "helvetet att braka löst" för Kamala Harris eller 🤔?

Citera
2024-08-04, 20:54
Medlem
knashs avatar
Citat:
Jag skrev om henne i en annan tråd. Var det MM som fick "helvetet att braka löst" för Kamala Harris eller 🤔?

japp.

"Montgomery ended Kamala Harris’s career with one question about Willie Brown.

Former San Francisco Mayor Willie Brown admitted in 2020 to an extramarital affair with Kamala Harris.

Brown also admitted to giving Harris her first official state job.

In a short article in the San Francisco Chronicle Brown admitted to the extra-marital affair and to appointing Harris to two state commissions.

Montgomery said Kamala Harris

“Aside from her record as a prosecutor, why don’t we ask Mrs. Willie Brown if Kamala Harris cares about black families,” Montgomery said."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in