2017-11-24, 20:12
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Ah du dom är inte så oskyldiga som dom ser ut. Popludrena alltså. Dom vill ha kuk varenda en. Izzy har blivit frejmad här såklart.
Varför har hon frejmat honom?
Citera
2017-11-25, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Varför har hon frejmat honom?

Hon blev plötsligt väldigt sugen och intresserad av att få sina 15 i strålkastarljuset och bli överöst med styrkekramar, likes och ryggdunk från sina medsystrar och med-henmän (som alla när heta drömmar om att trycka henne i stjärten). Precis lika sugen som hon var att tvätta Håkans kalsonger eller suga av up and coming indiepopband på Whoa Dad-labeln för några år sen.

Intressen förändras - lömska luder, not so much.
Citera
2017-11-25, 10:56
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Hon blev plötsligt väldigt sugen och intresserad av att få sina 15 i strålkastarljuset och bli överöst med styrkekramar, likes och ryggdunk från sina medsystrar och med-henmän (som alla när heta drömmar om att trycka henne i stjärten). Precis lika sugen som hon var att tvätta Håkans kalsonger eller suga av up and coming indiepopband på Whoa Dad-labeln för några år sen.

Intressen förändras - lömska luder, not so much.
Nu har hon ju bränt sina chanser rejält att få umgås med folk i popsvängen och kanske få en rik musiker på kroken. Men du anser alltså att hon har mer att vinna på att hålla sig väl med sina medsystrar. Ja, ja.
Citera
2017-11-25, 12:25
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ah du dom är inte så oskyldiga som dom ser ut. Popludrena alltså. Dom vill ha kuk varenda en. Izzy har blivit frejmad här såklart.

Frejmad. Är det då något svengelsk ord för att sätta dit någon?
Citera
2017-11-25, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Nu har hon ju bränt sina chanser rejält att få umgås med folk i popsvängen och kanske få en rik musiker på kroken. Men du anser alltså att hon har mer att vinna på att hålla sig väl med sina medsystrar. Ja, ja.

Nej JAG anser inte det, men det där med konsekvenstänk visavi impulskontroll har ju aldrig varit kvinnors starka sida så jag tror min teori är tämligen spot on.

Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Frejmad. Är det då något svengelsk ord för att sätta dit någon?

Get with it, farfar.
Citera
2017-11-27, 09:42
Medlem
Lika barn leker bäst? Ingen på Woah Dad har rent mjöl i påsen, allra minst HH. Är väl inte ensam att ha hört om hur popkungen förhållit sig till kvinnor under 90-talet och början av sin karriär. Och vilka avslöjanden om Samies övriga artister kan vi vänta oss? BD har väl legat med högstadiebarn sen åttiotalet typ? Sångaren har iaf hookat upp med kids jag känner. Och störst sexistäckel har väl männen bakom TB Sthlm varit. När ser vi ett mea culpa från KÅ?
Citera
2017-11-27, 09:53
Medlem
terakuremas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NowaybackSWE
Lika barn leker bäst? Ingen på Woah Dad har rent mjöl i påsen, allra minst HH. Är väl inte ensam att ha hört om hur popkungen förhållit sig till kvinnor under 90-talet och början av sin karriär. Och vilka avslöjanden om Samies övriga artister kan vi vänta oss? BD har väl legat med högstadiebarn sen åttiotalet typ? Sångaren har iaf hookat upp med kids jag känner. Och störst sexistäckel har väl männen bakom TB Sthlm varit. När ser vi ett mea culpa från KÅ?

Tala ur skägget, människa!
Citera
2017-11-27, 11:42
Medlem
Enligt vänner i låsta forum på facebook kommer allt komma ut närmsta veckorna.
Citera
2017-11-28, 17:06
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NowaybackSWE

Ja, det där med BD har man ju hört om hur länge som helst, de hade unga fans och har "utnyttjat" det.. men jag ser ärligt talat inget fel med det egentligen. Det är väl därför många vill/ville spela i band.. för att få brudar? Sedan att ingen skulle erkänna det i dagens sverige är väl en annan sak.. folk vågar knappt erkänna att det finns en sexdrift.
Citera
2017-11-30, 19:06
Medlem
Tung musikprofil våldtäktsanmäld
Citat:
Den tunga musikprofilen i Göteborg blev nyligen avstängd från sin arbetsplats efter anklagelser om sexuella trakasserier.
Nu har han polisanmälts för våldtäkt, skriver Göteborgs-Posten.
Citat:
Musikprofilen ska ha i början ha kommenterat offrets utseende.
– Sedan fortsatte det med att han gång på gång skickade i väg min vän på ärenden, stängde in mig och honom på hans kontor och sa att han ville ligga med mig. Han tryckte även upp mig mot väggen och kysste mig, säger offret till tidningen.
Och de sexuella trakasserierna ska alltså ha blivit värre och värre och sedan ska en fullbordad våldtäkt ha skett, enligt vad offret själv berättar för tidningen.
Mannens kollega sade så här till GT i samband med att musikprofilen hade stängts av.
https://www.expressen.se/gt/tung-mus...ldtaktsanmald/
Citera
2017-11-30, 22:15
Medlem
ponnylover99s avatar
Skivbolagsprofil anmäld för våldtäkter på 17-årig flicka

Citat:
– Han trycker ner mig i soffan och drar ner mina byxor. Han har analsex med mig och det gör så ont att jag svimmar.

”Han” är närmaste man till en av Sveriges mest folkkära artister.

Nu vittnar flera kvinnor om hur mannen utnyttjat sin makt i branschen för att utsätta dem för ofredanden, sexuella trakasserier och tvinga till sig sex.

Förra veckan polisanmäldes skivbolagsprofilen för våldtäkt.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...17-arig-flicka

Vem är svinet?
Citera
2017-11-30, 22:18
Medlem
hestskos avatar
Skivbolagsprofil anmäld för våldtäkt

Läste precis i aftonblaskan att en skivbolagsprofil anmälts för våldtäkt, denne profil ska ha varit verksam inom branschen i över 20 år. Någon som har en aning om vem det kan tänkas vara?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...17-arig-flicka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in