Varför är det ingen som försöker förstå vad on vill ha sagt? Det har stört mig länge, så jag gjorde ett försök. Jag lyssnat noga och transkriberat hennes ord, lägger transkriptionen nedan. OBS, endast brottarlenas ord - reportern fattar ju alla vad hon säger. Spänn fast er och häng med:
lyssna här:
www.youtube.com/watch?v=RMSQwQX6ZbI
läs här:
"Hallå hej ja okså barat helito ot domar ja bara enilothallan o do bara tall, å åsså propalain jattipropalain stora bårrschuda årrschuda fem år. bara irak futousenett futousentri futousenfira tufutousenett jo propalainen myket å bara områden enulåthall å inede åssåen dedenhära jättepropalaina odedenhär inte. De bropalainen låthäla stora BRA! De e fanderov, alla i fanderov bara telite jackiproble o ja BA NEJ! allt elite jobbate norrbor alla. sen å [ohörbart] tjugofem år hya en trötthån år jag SAKNAR hemma, å jobbet e den här en mamma å ele jobb ja erker ett jobb herista å domma. aldrit, aldrit å dommar metiproparaiterista schtt en tjuga ett eehh en tjuga tvo alla tafinna alla baita aldritt aldritt en m en..."
Jag har lyssnat och läst många gånger nu, men jag fattar ändå inte.