2018-01-29, 09:50
Medlem
Videon är fortfarande klockren exempel på 7klöverns integrationspolitik.
Citera
2018-01-29, 11:22
Bannlyst
Någon som förstår vad tältet hade att säga?
Citera
2018-01-29, 11:36
Medlem
Som nån annan redan har påpekat, de har inget intresse av att lära sig svenska. De lever i sina parallella samhällen och umgås bara med andra somalier. Finns ingen praktisk anledning för dem att lära sig svenska.
Citera
2018-01-29, 11:53
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Någon som förstår vad tältet hade att säga?
Motgift hade en översättning som tyvärr saknas i den här videon, men för att sammanfatta säger hon att "det är också bara tennis där och domar, det är ju bara en låt här, det är bara kallt och också brottar-lena, jätte-brottar-lena.." sedan talar hon om att "aldrig jobbade mormor" och "Allah". Hon säger även att hon själv "alldritt" jobbat.
Citera
2018-01-29, 12:47
Medlem
speedygonsalezs avatar
varför tar vi in sånt här jävla pack?

Hon kommer inte göra någon nytta under sitt liv här.
Citera
2018-01-29, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Motgift hade en översättning som tyvärr saknas i den här videon, men för att sammanfatta säger hon att "det är också bara tennis där och domar, det är ju bara en låt här, det är bara kallt och också brottar-lena, jätte-brottar-lena.." sedan talar hon om att "aldrig jobbade mormor" och "Allah". Hon säger även att hon själv "alldritt" jobbat.

Nej, bidrags sparvarna som kommer flygande in i käften på henne är välgrillande med extra allt på, så varför skall hon jobba för? När statar Svenne får betala världens högsta skatter för hon och hennes avkomma skall må gott.
Citera
2018-01-29, 13:34
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det är rasismen och segregationen som är problemet, invandrare och svenskar måste blandas mer.

Personligen har jag absolut ingen önskan att beblanda mig zoomalier. Ska den staten tvinga mig? Skicka mig på omskolninsläger? Eller får jag vara en fri medborgare och umgås med de jag själv så önskar?
Citera
2018-01-29, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Personligen har jag absolut ingen önskan att beblanda mig zoomalier. Ska den staten tvinga mig? Skicka mig på omskolninsläger? Eller får jag vara en fri medborgare och umgås med de jag själv så önskar?

Detta. Segregationen sker på grund av att varken Svenskar eller blattar vill ha med varandra att göra. Enda sättet att motverka den skulle vara att på medeltida vis bestämma vart folk ska bo och sen förbjuda dem från att flytta.
Citera
2025-11-12, 06:00
Medlem
Varför är det ingen som försöker förstå vad on vill ha sagt? Det har stört mig länge, så jag gjorde ett försök. Jag lyssnat noga och transkriberat hennes ord, lägger transkriptionen nedan. OBS, endast brottarlenas ord - reportern fattar ju alla vad hon säger. Spänn fast er och häng med:
lyssna här: www.youtube.com/watch?v=RMSQwQX6ZbI
läs här:
"Hallå hej ja okså barat helito ot domar ja bara enilothallan o do bara tall, å åsså propalain jattipropalain stora bårrschuda årrschuda fem år. bara irak futousenett futousentri futousenfira tufutousenett jo propalainen myket å bara områden enulåthall å inede åssåen dedenhära jättepropalaina odedenhär inte. De bropalainen låthäla stora BRA! De e fanderov, alla i fanderov bara telite jackiproble o ja BA NEJ! allt elite jobbate norrbor alla. sen å [ohörbart] tjugofem år hya en trötthån år jag SAKNAR hemma, å jobbet e den här en mamma å ele jobb ja erker ett jobb herista å domma. aldrit, aldrit å dommar metiproparaiterista schtt en tjuga ett eehh en tjuga tvo alla tafinna alla baita aldritt aldritt en m en..."

Jag har lyssnat och läst många gånger nu, men jag fattar ändå inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in