• 3
  • 4
2006-01-18, 18:36
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Är det den typen av moderatorer du gillar då, läs bara genom vad han skriver, enbart oförskämdheter.

Jag gillar enver starkt. Han är en klok man som jag har respekt för.
Han blir ibland arg, och ibland tycker vi olika. Men som helhet är han en person som jag gärna skulle se som moderator igen.

admin
2006-01-18, 18:44
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag gillar enver starkt. Han är en klok man som jag har respekt för.
Han blir ibland arg, och ibland tycker vi olika. Men som helhet är han en person som jag gärna skulle se som moderator igen.

admin

Det är vi flera om att vilja. Finns ingen som kan kastrera folk verbalt som Enver
2006-01-18, 18:49
Moderator
Ruskigbusss avatar
Jaaa. Enver för presid ... moderator.
2006-01-18, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert
Enver var en av Flashbacks bästa moderatorer, såväl externt på forumet som internt i Outlaw. Men visst ska man vara trevlig mot andra, för du {I}{K}{E} skulle väl inte drömma om att vara otrevlig mot någon i dina inlägg, eller hur {I}{K}{E}?
Nu svarade jag med samma mynt som denne person använde sig av mot en annan användare.
Plockar man saker ur sitt sammanhang så kan det låta illa, lär dig av detta till nästa gång, kan vara bra att veta då du ska vara ett gott föredöme som moderator
2006-01-18, 19:21
Medlem
snapcases avatar
Citat:
En snabbtitt bland dina inlägg de senaste månaderna så spottar du bara ur dig oförskämdheter i samtliga fall.
Att du skulle vara ett moderatorämne är fan det största skämtet jag hört på detta forum.
http://www.flashback.org/search.php?searchid=5926079
Du får byta oförskämdheter nu, det där med "skarpaste kniven" osv är uttjatat
Det var nog dagens roligaste inlägg....
Jag vill också gärna se enver som mod igen snarast. IKE däremot tycks inte ha alla indianer i kanoten...
2006-01-18, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Det var nog dagens roligaste inlägg....
Jag vill också gärna se enver som mod igen snarast. IKE däremot tycks inte ha alla indianer i kanoten...
Det finns säkert ett bättre ord inom psykoanalysen, men er gängmentalitet är patetisk.
2006-01-18, 20:14
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Det finns säkert ett bättre ord inom psykoanalysen, men er gängmentalitet är patetisk.
det finns mycket annat psykonanalysen skulle kunna kalla dig med Ike, men jag är för hövlig för att häva ur mig dylikt i detta delforum.

Enver var och skulle fortf vara en utmärkt moderator oavsett vad man tycker om honom som person, att du inte kan se det är bara beklagligt men föga oväntat.
2006-01-18, 21:31
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Jag vill INTE se Enverhoxxa som moderator igen. Detta beror inte på att jag har några som helst synpunkter på honom som just moderator utan på att han är något så unikt som en invandringskritisk debattör som både är läs OCH skrivkunnig på samma gång. Sådana växer inte på träd skall ni veta och jag är rädd för att hans skarpsinniga (om än felaktiga) åsikter i I&I skulle bli mycket sällsynta om han återgick till att istället fika uppe i Outlaw tillsammans med resten av er..

/CW
2006-01-18, 23:35
Medlem
El Zorros avatar
Låser denna. Om någon har några konkreta frågor som rör forumet så starta en ny tråd. Att IKE:s anhängare och motståndare sitter och kastar skit på varandra är inte vad denna tråden skulle handla om.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in