2006-01-17, 10:48
Medlem
stahs avatar
Är van sen innan att ta ett par stilnoct eller 4 ibland då och då...

Fick nyligen hem ett par kartor.
Som jag väntat på i flera veckor.. bara längtat och tillslut så kom dom hem.

Jag är är även van att röka riktigt mycket brass. eller ta kodein.

Och det har funkat klockrent.

Men tar jag stilnoct nu så spyr jag redan efter 3-4st tabletter.
Något verkar säga ifrån.

Kände inte heller av den där speciella känslan efter att ha tagit ett par. Utan detta är som att kasta pengar i sjön och må dåligt.

Har fått en grymt stor ångest nu på det hela. På livet i sig. Allt känns tråkigt. Inget jag gör, förgyller min dag.

På något sätt sä känns det som om min kropp vill något som E, LSD eller så. Vilket jag försöker få fram nu.

Känner sån stor längtan efter något nytt som får en att må riktigt bra.

Ska idag iväg till min psykiatriker och snacka lite skit om livet

Jag är inte sån som vill ta livet av sig. Aldrig. Snare en sån som vill börja om och må bra

/asperger
Citera
2006-01-17, 12:22
Medlem
BrotherLouies avatar
Rekommenderar dig knappast att ta LSD om du mår sådär, egentligen inte någon tyngre drog heller, men speciellt inte LSD. Kan väl inte vara så svårt att sluta på stilnoct, strunta i dom ett par veckor bara?
Citera
2006-01-17, 15:14
Medlem
Hur länge har du använt stilnoct? För mig försvann den där speciella känslan av eufori efter en tids användande. Trots uppehåll i uppmot sex månader får jag inte tillbaka den. Har även testat stilnoct iv efter ett långt uppehåll utan någon effekt (men zolpidem kanske inte ger effekt iv). Det enda som händer är att jag får minnesluckor av dem nuförtiden och jag kanske blir lite konstig. Euforin, eller den där "speciella känslan" är försvunnen.
Citera
2006-01-18, 10:23
Medlem
stahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie
Rekommenderar dig knappast att ta LSD om du mår sådär, egentligen inte någon tyngre drog heller, men speciellt inte LSD. Kan väl inte vara så svårt att sluta på stilnoct, strunta i dom ett par veckor bara?

Jaag har förbeterertt mig väldigt länge inför att kunna testa en sak som LSD och jag känner att det skulle säkert gå bra då jag läst om det mesta. Vet att man ska ha stor respekt för LSD, men jag tänkte nog testa en liten del först, för att sve vad som händer.

Det är grymt svårt att vara utan stilnoct. thank god att lökaren skrev ut det till mig öven fas jag är stor-missbrukare, kriminell och hela köret. och det utan problrem.

QUOTE=Kapten Haddock]Hur länge har du använt stilnoct? För mig försvann den där speciella känslan av eufori efter en tids användande. Trots uppehåll i uppmot sex månader får jag inte tillbaka den. Har även testat stilnoct iv efter ett långt uppehåll utan någon effekt (men zolpidem kanske inte ger effekt iv). Det enda som händer är att jag får minnesluckor av dem nuförtiden och jag kanske blir lite konstig. Euforin, eller den där "speciella känslan" är försvunnen.[/quote]

Jag har använt det till och från i ett par måmader.

Idag och igår kändes det dock skönt.. ävev nu.. så det var väl bara något annat som gjórde att jag spydde.. typ dålig mage.

Siter här och känner mig en 3åring som knappat hittar tangentingarna på tgb.

mVH
Citera
2006-01-18, 11:55
Medlem
DrDoktors avatar
Du har alltså inte testat LSD förut? LSD är mkt speciellt, och jag kan nästan garantera att det inte går att läsa sig till vad det innebär att vara trippad.

Jag instämmer med Brother Louie, låt bli syra för närvarande. Ta det sen, när du mår bättre, det är först då det blir riktigt roligt. Låt bli E också. Gör dig bara ännu mer deppad i längden ( sånt märker man ju oftast inte om man mådde piss redan innan, men tro mig på mitt ord, det blir fan inte bättre ) .

Fråga din psykiatriker om SSRI kanske är något för dig. Det är dom enda piller som kan göra dig gladare i det långa loppet.
Citera
2006-01-18, 20:26
Medlem
stahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoktor
Du har alltså inte testat LSD förut? LSD är mkt speciellt, och jag kan nästan garantera att det inte går att läsa sig till vad det innebär att vara trippad.

Jag instämmer med Brother Louie, låt bli syra för närvarande. Ta det sen, när du mår bättre, det är först då det blir riktigt roligt. Låt bli E också. Gör dig bara ännu mer deppad i längden ( sånt märker man ju oftast inte om man mådde piss redan innan, men tro mig på mitt ord, det blir fan inte bättre ) .

Fråga din psykiatriker om SSRI kanske är något för dig. Det är dom enda piller som kan göra dig gladare i det långa loppet.

Nej jag har inte testat LSD. Därför jag frågat.

Men jag menar. När jag väl mår bra som en kung och allt känns toppen. Utan hjälp av andra droger. Då borde det vä l vara okej att testa ?
Att jag får psysiska men av LSD om jag gör fel, whatever! Jag är på livet på besök. Så när det blir av så blir det.

Man kan bilda en uppfattnin om vad som händer, om man kan tänka till lite. Sen om den tankeverksamheten var helt åt helvete efter att man testat är en annan grej. men det mesta lär stämma.

Det med SSRI, givetvis får man ju något sånt. men jag får grova irritationsproblem under tiden. Jag har inte heller tålamod kvar.

Är just nu är hög på stilnoct 24/7. Drömvärlden omger mig varmt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in