Citat:
Hej stallbroder.Kan du vänligen hitta någon bild på någon som visar upp ungefär ditt eget avståndstagande mellan ögonen.
Citat:
Jag med, jag har aldrig fått komplimanger för mina ögon (men vita & grågröna är dom) eftersom ett öga ser förstorat ut, men när det är färdigopererat så kan jag konstatera "I knew i was sexy"Det gäller att hålla sig smal så att man även får ett smalt ansikte på köpet så att man inte ser CP ut.
Brett ansikte och tätt mellan ögonen underlättar antagligen inte
Citat:
Och varför skulle det vara dåligt för personligheten med hjärnhalvor som vägrar släppa taget om varandra?Vad har hjärnhalvorna för koppling till stora kompositörer menar du?
Kan icke separerade hjärnhalvor ihopkopplas med detta påstående?
Citat:
Tycker ni att jag verkar energisk & envis i den här tråden så har ni fått det om bakfoten!
Close-set eyes indicate that a person is energetic, stubborn, and hard to size up. Upward-slanting-eyed people are driven, focused, and don't tend to take no for an answer. People with small eyes tend to notice the details in things and are often very thorough.
Det känns ju lite som svårighetsgrad=högstadiefilosofi att tätt mellan ögonen ska innebära inskränkthet mens wide-set eyes innebär diemetral öppenhet
Men det skulle kunna förklara varför det i just USA anses vara dödsdömt för erotiken om en man har tätt mellan ögonen, samtidigt som mina efterforskningar har uppsnappat att Irländare ska ha tätare mellan ögonen än andra folk!.
Samt skulle ju förklara varför just kvinnor med brett mellan ögonen är attraktivt för herrar eftersom dessa karlakarlar vill ha någon som är lite sämre & öppen för deras egna idéer.
Citat:
The phrase "size up", usually used in arguments, essentially means to "stand up and fight"
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-24 kl. 17:02.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-24 kl. 17:02.