2020-11-24, 16:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Jag har något tättsittande ögon men inte så tätt som Richard Gere.
Hej stallbroder.Kan du vänligen hitta någon bild på någon som visar upp ungefär
ditt eget avståndstagande mellan ögonen.

Citat:
Dessutom har jag smalare och rakare näsa. För övrigt har jag ofta fått komplimanger just för hur vackra ögonen är (mörkblå med väldigt klara vitor).
Jag med, jag har aldrig fått komplimanger för mina ögon (men vita & grågröna är dom) eftersom ett öga ser förstorat ut, men när det är färdigopererat så kan jag konstatera "I knew i was sexy"

Det gäller att hålla sig smal så att man även får ett smalt ansikte på köpet så att man inte ser CP ut.
Brett ansikte och tätt mellan ögonen underlättar antagligen inte

Citat:
Anledningen till att det ses som något dåligt med tättsittande ögon kan vara att det antyder att hjärnhalvorna inte är tillräckligt separerade.
Och varför skulle det vara dåligt för personligheten med hjärnhalvor som vägrar släppa taget om varandra?

Vad har hjärnhalvorna för koppling till stora kompositörer menar du?

Kan icke separerade hjärnhalvor ihopkopplas med detta påstående?
Citat:
Close-set eyes indicate that a person is energetic, stubborn, and hard to size up. Upward-slanting-eyed people are driven, focused, and don't tend to take no for an answer. People with small eyes tend to notice the details in things and are often very thorough.
Tycker ni att jag verkar energisk & envis i den här tråden så har ni fått det om bakfoten!

Det känns ju lite som svårighetsgrad=högstadiefilosofi att tätt mellan ögonen ska innebära inskränkthet mens wide-set eyes innebär diemetral öppenhet

Men det skulle kunna förklara varför det i just USA anses vara dödsdömt för erotiken om en man har tätt mellan ögonen, samtidigt som mina efterforskningar har uppsnappat att Irländare ska ha tätare mellan ögonen än andra folk!.

Samt skulle ju förklara varför just kvinnor med brett mellan ögonen är attraktivt för herrar eftersom dessa karlakarlar vill ha någon som är lite sämre & öppen för deras egna idéer.

Citat:
The phrase "size up", usually used in arguments, essentially means to "stand up and fight"
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-24 kl. 17:02.
Citera
2020-11-24, 16:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleep1234
Tätt mellan läpparna.
Att munnen är stängd? är avtändande för dig eller hur menar du?
Citera
2020-11-24, 18:35
Medlem
Crapmagics avatar
Är ni sugen på att plocka ut ögonen
https://magnumworkshop.com/surgery-eyes-further-apart/
Other Ways to Make My Eyes Look Further Apart
Citat:
Reshape the Eyes
You can get canthoplasty to change the shape of your eye and blepharoplasty to work on your eyelids.
Och vad hjälper det att re-shapea sina ögon?

Citat:
The perceived attractiveness of one’s eyes is rather complex and multifaceted. It’s not as simple as having a beautiful colour or thick eyelashes. There are many components of an eye that work together to create its overall appearance.
Fast attraktiva ögon hjälper ju inte helhetsbilden av ansiktet

Skillnaden hårfin för overall look? han ser ju för dum ut på bild 3
https://imgbox.com/Rguq5juD

Också vill jag dela ut gult kort på dejtingmarknaden
https://new.static.tv.nu/41390147
till snyggingen Linda Olofsson på Go kväll
jag uppelver att jag inte har lika tätt, men det där måste nog ögonläkaren får avgöra.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-24 kl. 19:25.
Citera
2020-11-27, 04:14
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Jag var tvungen att söka på "tätt mellan ögonen" för att förstå vad du menar, nu fattar jag. Beror väl på, Börje S tycker jag ser rätt bra ut ändå. Men då är jag kille och hetero, vet inte vad tjejer säger däremot. Men visst, är ansiktet alldeles för asymmetriskt är det väl avtändande men dina exempel var inte så allvarliga.

Han såg ju dock inte så kul ut på 70-talet, men Salming har åldrats bra och ser bättre ut nu än när han var ung.
Citera
2020-11-27, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Han såg ju dock inte så kul ut på 70-talet, men Salming har åldrats bra och ser bättre ut nu än när han var ung.
Så andemeningen av ditt & hennes omdöme blir att för täta ögon spelar mindre roll ju snyggare man är i övrigt nyllet?
Citera
2020-11-28, 12:15
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Så andemeningen av ditt & hennes omdöme blir att för täta ögon spelar mindre roll ju snyggare man är i övrigt nyllet?

Jag tycker det är överspelad betydelse. Salming har "tätt" mellan ögonen för att han har ett långsmalt ansikte och det ser därför ganska proportionerligt ut, helt enkelt för att proportionerna blir ganska "korrekta" sett till ansiktets smala form. Det är värre med brett sittande ögon, det ser alltid konstigt och missbildat ut oavsett ansiktsformen.
Citera
2020-11-29, 23:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Jag tycker det är överspelad betydelse. Salming har "tätt" mellan ögonen för att han har ett långsmalt ansikte och det ser därför ganska proportionerligt ut, helt enkelt för att proportionerna blir ganska "korrekta" sett till ansiktets smala form. Det är värre med brett sittande ögon, det ser alltid konstigt och missbildat ut oavsett ansiktsformen.
Tackar

Du klarade alltså av att ta in mötet mellan Salming och Gunde Svahn "i huvudet på Gunde Svan"
(mellan ögonen på Gunde svahn?)

Lite ögongodis till dig, apropå smala ansikten & sexiga ögon (roll) https://www.dn.se/kultur-noje/musik/...tvafrontskrig/
Jag håller på och bygger ett gigantiskt kartotek över tättsittande kändisar, och dom är inte få.
John Travolta, Micke Nyqvist, Shanti Rohni

Tyvärr så verkar det som att en tjej kan ha hur brett som helst mellan ögonen
och ändå betraktas det som hett, värst ska tydligen hon som var gift med John F Kennedy
kommit undan med.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-29 kl. 23:43.
Citera
2020-12-05, 13:09
Medlem
Crapmagics avatar
Någon annan än jag som befinner sig ungefär på Pär Lärnströms ratio?
https://www.google.com/search?q=pär+...VOg_xchM0lhwOM
Citera
2020-12-05, 18:34
Medlem
Crapmagics avatar
Tror ni på det här?

https://dailyvibes.co/eye-personality/
Citat:
People with close-set eyes are traditional. They have a keen interest in history and culture, and their values and upbringings mean a great deal.

Change is scary to these people, and they have a hard time living in a world that doesn’t remember where it came from.

These people don’t go with the flow, and they feel most comfortable in a disciplined setting.

People with wide-set eyes are the exact opposite; go with the flow is their mantra in life.

These people remember their pasts, but they don’t let the past dictate who they are in the present, and especially not who they’ll be in the future.

These people enjoy getting out of their comfort zones and seeing the world through a new lens.
Det här är ju perfekt när jag ska dejta en Mily Cyrus, för då kan man ju kanske avslöja en vänsterliberal tjej som spelar teater och hur hon gör våld på sig själv i förhållande till hur hon är i grunden
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-05 kl. 18:36.
Citera
2020-12-05, 21:54
Riktigt osexigt. En polares extjej hade det, såg ut som en mus, gnagaren alltså, inte könet.
Citera
2020-12-06, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Stör mig fett på Niklas Strömstedt

Han är en vidrig person gift med en vidrig fru så det har nog mer med det att göra.

Björn Borg har tätt mellan ögonen. Hade det lätt med brudar.
Citera
2020-12-08, 16:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Han är en vidrig person gift med en vidrig fru så det har nog mer med det att göra.

Björn Borg har tätt mellan ögonen. Hade det lätt med brudar.
Hoppas att du inte har nått emot att jag våldtar dig såhär skönt i-hopp om att du ska svara på vad poängen med det här klippet är? https://www.youtube.com/watch?v=GMEADQS_cTo vad fan är sublimering i den här kontexten? Här ser vi alltså förövrigt några tät-sittande manliga modeller, och dom existerar,
en 3-4 stycken

Tycker du att det rör sig om många mm mellan Björn Borg å andra slightly tätsittande typerna?
Jeffrey Epstein hade det ganska tätt mellan ögonen
Senast redigerad av Crapmagic 2020-12-08 kl. 16:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in