2017-11-25, 17:55
Medlem
Hej! Är en kille på 24 år och för drygt 5-6 månader sedan så gjorde hon slut med mig. Anledningen att hon mådde dåligt psykiskt, på grund utav att vi körde fast i förhållandet.

Efter ett tag så mådde jag bra, levde singellivet, har absolut tänkt på henne mycket men inte på det sättet som nu. I augusti träffade jag en annan tjej, började träffa henne o blev tillsammans med henne. Då blev mitt ex väldigt upprörd och ledsen för att jag inte sa någoting om jag träffat en annan och träffat en annan för fort, vilket jag håller med om nu i efterhand. Denna kväll så hon även med att hon älskar mig och fortfarande kär i mig. Efter denna kväll så träffades vi ett par gånger, vi pratade ut, hon sa att hon borde givit oss en till chans då det inte berodde på brist på kärlek utan att det var att vi körde fast, och under denna tid var jag tillsammma med en annan.
Under denna tid började jag få tillbaka alla känslor för mitt ex, jag började inse att hon är den rätta för mig, hade absolut noll fokus på den tjej jag var tillsammans med, men under den tiden så började mitt ex med att ändra uppfattning. Hon hade sagt innan att hon borde gett oss en till chans, att hon älskar mig, kär i mig, hon satt på min sova och grät och sa att hon borde ha gett oss en andra chans. Jag sa då att jag måste fundera för ja var tsm med den här tjejen då. När det gick en månad så gjorde ja slut med tjejen, och under denna tid så hade jag legat med mitt ex, ja otrogen men ångrar inte det. Men nu så säger hon när ja sagt arr ja älskar henne, finns ingen annan, att hon inte just ni vill va med mig för hon mår bra av att vara själv. Senast i söndags 19/11 följde ja med henne hem för de var sent och hon ville att ja skulle sova tryggt inte behöva ta taxi. Vi låg me varandra mycket, dagen efter med sen så låg vi och myste, höll i handen och myste som kära gör. Hon säger att hon vill va med mig men inte nu, men ändå sagt alla dessa saker till mig innan men ändrat sig nu.
Ska jag ge det lite tid? Vi är verkligen gjorda för varandra, hon sa då med att hon vill se att hon vill ha en framtid med mig, men vill va själv just nu. Ska man sitta och hoppas? Magkänslan säger att ja ska va själv och vänta, tror ni att hon innerst inne vill?
Tack för era svar
Citera
2017-11-25, 17:58
Medlem
Nej. Du skulle bara våga gå tillbaka till henne.

Och nej, det är inte pga hennes dåliga mående som det tog slut, det var bara en ursäkt till att göra slut med dig då hon inte attraheras av dig längre.

Glöm henne och gå vidare.
Citera
2017-11-25, 18:01
Medlem
Men annars skulle hon inte ligga me mig typ 8-10 gånger? Skulle hon vara oattraherad så skulle hon dissa mig helt och hållet?
Får inte känslan att hon känner helt så, det finns där @postgrinder1
Senast redigerad av lhclhcman 2017-11-25 kl. 18:10.
Citera
2017-11-25, 18:20
Medlem
Jag kan fixa erat förhållande, men jag tror varken du eller ditt ex vill fortsätta.

Erbjud ditt ex att ta henne till en psykiatriker, säger hon nej så går du vidare.

Handling är tyngre än ord. ”Jag älskar dig” betyder inget.

Du kommer dock hitta på någon ursäkt varför ni inte kan göra det. Det är så mäniskor är.
Citera
2017-11-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhclhcman
Men annars skulle hon inte ligga me mig typ 8-10 gånger? Skulle hon vara oattraherad så skulle hon dissa mig helt och hållet?
Får inte känslan att hon känner helt så, det finns där @postgrinder1
Du är 24 år, vid det här laget borde du listat ut att tjejer säger en massa saker.

När ditt ex gjorde slut så hade hon tröttnat på dig där och då. När du sen träffar en annan tjej så blir hon svartsjuk och vill se att hon fortfarande kan få dig. Mycket riktigt dumpade du den andra tjejen och kom krypandes tillbaka. Då blev du inte intressant längre.

Nyckeln till ett perfekt förhållande mellan en man och kvinna är att hålla kvinnan osäker på om hon har dig helt och hållet.
Citera
2017-11-25, 18:45
Medlem
Lyssna och lär nu för helvete. Du försöker slå in en spik i en betongvägg men den böjs och faller till marken. Tar du då upp en ny och försöker igen? Nej precis. För fungerar det inte första gången så vad i hela friden får dig att tro det ska fungera den andra gången?!
Citera
2017-11-25, 18:55
Medlem
Då bodde vi med varandra som ett samboliv för tidigt, nu bor jag i egen lägenhet, har körkort, skulle vara andra möjligheter..hon låg och höll om mig, ja höll om henne senast i söndags och det var väldigt mycket kärleksfullt gull, varför skulle hon inte kunna höra av sig någon dag för arr hon tänkt på det också?
Citera
2017-11-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhclhcman
Då bodde vi med varandra som ett samboliv för tidigt, nu bor jag i egen lägenhet, har körkort, skulle vara andra möjligheter..hon låg och höll om mig, ja höll om henne senast i söndags och det var väldigt mycket kärleksfullt gull, varför skulle hon inte kunna höra av sig någon dag för arr hon tänkt på det också?

En kille höll om mig och skeda myste kliade mig på ryggen och kysste mig för en vecka sen nu är han och träffar en annan tjej. Så, mysa kan man göra med många. Mysa är mysigt. Hon älskar inte dig, hon älskar att ha dig och äga dig.
Fan du borde gå till en psykolog och reda ut ditt problem med din självvärdering. Hon kommer KROSSA dig.
Citera
2017-11-25, 19:09
Medlem
Kontrollbehov. Hon har dig där hon vill ha dig.
Hon har känslor, Men vill inte vara den senare att gå vidare av er två.
Citera
2017-11-25, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Kontrollbehov. Hon har dig där hon vill ha dig.
Hon har känslor, Men vill inte vara den senare att gå vidare av er två.

Varför tror du hon inte vill vara den senare att gå vidare av oss 2? För hon han känslor?
Citera
2017-11-25, 19:17
Medlem
Åh, herregud vad du har blivit lurad. Sorgligt att se.
Citera
2017-11-25, 20:11
Medlem
Sorgligt, men det är ingen brud att satsa på, gp vidare så kommer hon spribgande igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in