Senast redigerad av Diazeugma 2017-12-31 kl. 16:33.
Senast redigerad av Diazeugma 2017-12-31 kl. 16:33.
hade du det, så hade du fått reda de bägge är "förvrängda sanningar".. De bägge historierna har en "sann bakgrund"som har blivit förvrängd.
hade du det, så hade du fått reda de bägge är "förvrängda sanningar".. De bägge historierna har en "sann bakgrund"som har blivit förvrängd.
. Men det är lätt avslöja det, med undersöka hur många gånger nämns andra siffror. Som tex 4 miljoner judars öde nämns nästa dubbelt så många gånger som 6 miljoner. Varför tas ej det upp i denna videon? https://www.youtube.com/watch?v=paDxxnBDz7M&bpctr=1514999359 Israel's Holocaust Museum, rebutting a common belief, said today that the Nazis never made soap from human fat of murdered Jews during World War II.Defunct and debunked, med andra ord.
"Historians have concluded that soap was not made from human fat. When so many people deny the Holocaust ever happened, why give them something to use against the truth?" said Shmuel Krakoski, archives director at the Yad Vashem Museum.
. Men det är lätt avslöja det, med undersöka hur många gånger nämns andra siffror. Som tex 4 miljoner judars öde nämns nästa dubbelt så många gånger som 6 miljoner. Varför tas ej det upp i denna videon? https://www.youtube.com/watch?v=paDxxnBDz7M&bpctr=1514999359 Israel's Holocaust Museum, rebutting a common belief, said today that the Nazis never made soap from human fat of murdered Jews during World War II.Defunct and debunked, med andra ord. [/quote] Jag känner till det, för det första vad skrev de? that the Nazis never made soap from human fat of murdered Jews during World War II. Det är ju sant, det var inga judar vad man vet. Det var handikappade människor. Vilket jag beskrev i inlägget också. Sedan var den tidningsnotisen innan de hade den första undersökningen, vilket jag länkad dig till.
"Historians have concluded that soap was not made from human fat. When so many people deny the Holocaust ever happened, why give them something to use against the truth?" said Shmuel Krakoski, archives director at the Yad Vashem Museum.
Du måste vara medlem för att kunna kommentera