• 1
  • 2
2017-11-24, 08:15
Medlem
I det gamla klassiska RPG-spelet Baldurs gate kunde man beväpna sig med dart-pilar... Han kanske är en retro gamer? Videovåldet strikes again!
Citera
2017-11-24, 09:34
Medlem
Kozitass avatar
Snacka om att endel tillhör begåvningsreserven, sicka tomtar. Dem får inte som dem vill och den naturliga lösningen är då våld, knivar, tvångssex och bruschor. Grattis Sverige, vilken högvinst... 
Citera
2017-11-24, 10:06
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56Kmodem
På några meters avstånd är det inga konstigheter.

Nja, dagens många hen-poliser är ju faktiskt väldigt små. Så helt lätt är det nog inte.

I min värld så hade riktiga poliser inte behövt spreja dåren. Dåren hade åkt på en propp och snabbt blivit liggande på magen med handfängsel på.

Med alla hen-poliser så har pepparspray blivit en nödvändighet då många poliser av idag inte har kapaciteten att grabba tag i och lägga ned busarna på backen.
Citera
2017-11-24, 10:33
Medlem
THE-HYPNOTOADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Ivarjefall den idioten lär väl hoppa över dartpilarna i framtiden. Tror den där pepparsprejen kändes rätt för jävlig att få i ansiktet.

Inte starkt nog! vi hade massa tårgas och peppar sprej i mitt kompis gäng och pepprade varandra ganska mycket och det är inte så farligt, eller snarare inte farligt nog. skjuter man eller kastar sten på polisen så borde man skjutas så rycket sprider sig att om man kastar sten på polisen ska det göra ont! Det funkar inte att kasta blodigt kött till hyenor så varför borde dialog funka med hyenor?
Men poliser är fega varelser de vet att orten har mycket vapen och en polis som skjuter kan nog bli skjuten av en mobb om de skjuter ner en sten kastande sten ålders människa.
Citera
2017-11-24, 10:41
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Dart är ju knappast en pursvensk sport. Det är väl antagligen en invandrare som ligger bakom det här va?

Att slå på sin fruga? Du ska veta att Sven Svensson daskade på sin fruga innan din pappas pung var funktionsduglig. Kvinnomisshandel är inte kulturellt betingat, däremot råder det olikheter sett till bestraffningen. Även muslimer får egentligen inte slå sin fruga för hårt, bara tillrättavisa fysiskt, lite som man agar ett barn som varit busigt och försökt stoppa något i eluttaget.

Däremot är "Kast med fruga från balkong" en anrik sport med rötter i Merllanöstern.
Citera
2017-11-24, 11:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av THE-HYPNOTOAD
Inte starkt nog! vi hade massa tårgas och peppar sprej i mitt kompis gäng och pepprade varandra ganska mycket och det är inte så farligt, eller snarare inte farligt nog. skjuter man eller kastar sten på polisen så borde man skjutas så rycket sprider sig att om man kastar sten på polisen ska det göra ont! Det funkar inte att kasta blodigt kött till hyenor så varför borde dialog funka med hyenor?
Men poliser är fega varelser de vet att orten har mycket vapen och en polis som skjuter kan nog bli skjuten av en mobb om de skjuter ner en sten kastande sten ålders människa.

Vad var det för dagisspray, jag har blivit sprayad och misshandlad, sprayen satte mig helt ur spel!
Citera
2017-11-24, 13:50
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2017-11-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE-HYPNOTOAD

Styrkan är väldigt varierande och det som ni använde var med stor sannolikhet inte ens i närheten av de riktiga sakerna. https://www.flashback.org/t416468
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in